Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

RMA Komplett - God erfaring!

Af Monsterbruger alfaman | 06-08-2020 13:44 | 1444 visninger | 10 svar, hop til seneste
Hej.. Har egentlig ikke så meget at skrive, andet end at jeg vil dele en god RMA oplevelse fra Komplett. Synes kun man hører dårlige ting om firmaer, så derfor har jeg lyst til at rose. Forleden købte jeg en ny mus hos Komplett, og da den ankom var den fint pakket ind osv, men jeg kunne bare mærke at knapperne ikke var i orden. Har allerede en af den model mus, men har to computere, så jeg ville have en ekstra. Desværre var knapperne løse i det, så de flyttede sig under fingrene. De knirker samtidig og føles ubehagelige. Tænkte mere på musen end på mine spil, og sådan bør det jo ikke være. Oprettede en RMA sag og så gik der to dage, og jeg har nu fået af vide, at jeg får tilsendt en ny mus og blot kan beholde den anden. Det synes jeg er god service.
--
Mvh Anders
#2
Hahziel
Semibruger
06-08-2020 13:51

Rapporter til Admin
Jeg oplevede det præcis samme med et headset. Handler gerne ved komplett igen :)
--
#3
ToFFo
Guru
06-08-2020 13:58

Rapporter til Admin
Varer der koster under 500kr i indkøbspris, ombytter de for det meste uden retur (med mindre der er mistanke om kunden misbruger muligheden) fordi det ikke kan betale sig at bruge tid på. Med misbrug mener jeg kunder, hvor komplett mistænker kunden for at prøve at gafle en ekstra vare, ved at påstå at den er defekt uden faktisk at være det. Det er en vurderings sag som den enkelte medarbejder laver. Hvis kunden eksempelvis har haft rigtig mange RMA sager og meget få ordrer i forhold til det, vil de nok bede om at få varen indsendt. Jeg har en kammerat som har en sag kørende på en 49" samsung Ultrawide skærm, hvor deres service bare er ganske horribel. Det er noget helt andet.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 06-08-2020 13:59
#4
alfaman
Monsterbruger
06-08-2020 15:29

Rapporter til Admin
Det giver god mening ToFFo! Dog uheldigt med din kammerats tv :(
--
Mvh Anders
#5
Senses
Elite Supporter
06-08-2020 15:42

Rapporter til Admin
Som #3 Skriver så er det klassisk Komplett stilen. Agere the good guy med små RMA'er som de har minimalt tab ved men får en god kunde. De ville jo skulle betale for returfragten samt fragt igen til dig, hvis din mus var i stykker, og alt efter produkt og hvor de har købt det er det langt fra sikkert de kan føre RMA'en videre og selv må æde tabet. Men på denne måde så sikre de sig du kommer tilbage, men som Toffo skriver har du en stor RMA sag så kører problemerne. Bare se deres TP https://dk.trustpilot.com[...] Man kan ikke altid stole på TP, men en virksomhed som Komplett der udsender invitationer til anmeldelser og ikke engang kan sige sig op over 4.0 skal man holde sig langt væk fra.
--
#6
mig
Gæst
06-08-2020 16:10

Rapporter til Admin
jeg har kun rigtig gode erfaringer ved komplet fra dk. de går lidt længere for deres kunder end mange andre imp.! som #3. skrev jeg til dem, da min vare var halv defekt, de sendte mig en ny og da den heller ikke virkede, jeg behøvede jeg ikke sende den første tilbage, den var stadig funktionelt (det var de begge) og de tilbød mig en anden vare til samme pris. jeg endte med at have 2 stk. og og sagde de imo. havde gjort rigeligt og hvordan jeg skulle sende den første tilbage, hvor de sagde at det var ok!. jeg har nu handlet med dem mange gange, og altid været mere end tilfreds.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
NAD T-753
Mega Supporter
06-08-2020 18:14

Rapporter til Admin
Havde rma på et 980ti og havde video dokumentation på fejlen meen neeeej deet fejlede skam ikke noget... såå køber bestemt ikke noget dyrt hos dem mere
--
En forlader ikke en synkende skude der ved hvad bundproppen har slået :-P
--
Sidst redigeret 06-08-2020 18:15
#8
ToFFo
Guru
06-08-2020 18:36

Rapporter til Admin
#4 - Det er en meget bred Samsung monitor der har problemer med dens bagbeklædning, altså plastic bagsiden, giver nogle høje lyde, pop og brag, under brug fordi plastic bagsiden er monteret forkert eller sådan noget. Han har haft den sendt ind til værksted som har anerkendt der er en fejl, men de kunne ikke løse fejlen. Og nu er Komplett bare gået under jorden. De svarer på henvendelser, men de taler udenom hans forslag om at lade købet gå tilbage og der kobles en ny medarbejder på for hver mail han skriver. Er det en Logitech mus du har sendt ind? Logitech har ikke rigtig en returafdeling selv, de giver bare en kontant rabat til leverandører, alt efter mængden de køber. Så antager Logitech bare at X antal bliver defekte, og giver en rabat up front. En kickback kan man også kalde det. Til gengæld, vil Logitech ikke have noget tilbage, så Komplett (og andre) skal bare smide defekte produkter i skraldespanden. Derfor bliver logitech produkter ofte bare ombyttet uden retur. Fordi de ellers bare skal bruge tid på at smide dem i skraldespanden.
--
- Indsæt signatur -
#9
Magnus
Gæst
06-08-2020 19:30

Rapporter til Admin
Har også dårlige erfaringer med Komplett, som nægtede at se på en vare, som led forfærdeligt af coilwhine. Handler ikke hos dem igen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
Mr. WoLF
Guru
06-08-2020 19:35

Rapporter til Admin
Min bror har lige haft en træls omgang med dem, ingen svar på mail, dårlig hjælp i telefonen, det sted de bruger til at lave mobiltelefoner for dem giver 0 mulighed for selv at tage kontakt til og 1.8 i score på Trustpilot.
--
#11
Dare_Devil
Supporter
06-08-2020 19:42

Rapporter til Admin
Jeg har lige benyttet 14 dages returret. De var super flinke og refunderede uden bøvl. De betalte endda returfragt (:
--

Opret svar til indlægget: RMA Komplett - God erfaring!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE