Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Froggaming køb - føler mig skuffet/snydt jeres men...Af Supporter Alexanderravn | 17-10-2019 11:11 | 14109 visninger | 138 svar, hop til seneste
Jeg bestilite en gamer computer hos froggaming.
Da jeg har skiftet job og der meget at se til valgte jeg at købe en færdigbygget i stedet for at samle selv.
Jeg valgte Froggaming pga. at deres udvalg af hardware/dele/mærker de puttet i, lige præcis var det selv jeg ville ha puttet i.
Så jeg tænkte well ja hvis jeg får det jeg ser/bestiller er jeg glad.
Jeg modtager så min pc. Alt er godt.
End til jeg får se hvad der ligger af "billigere" løsninger i min optik kontra det jeg har betalt for.
Jeg havde bestilt den med intel m2. ssd 512 gb.
- Fik kingston 480 gb m2.
Bestilte og betalte merpris for at de puttet et GTX 1660 6gb i. og trykket på MSI Armor.
pga. deres kølerløsning og backplate tiltalte mig.
- Fik et Inno3d mini version uden backplate og ser ret plastik/billigt ud.
Er det okay at været skuffet/utilfreds med forløbet når man forventer A men får B?
Selvom tingene er jo m2 ssd og 1660.
Så var det bare ikke det mærke jeg forventet.
Bestilte deres Lan series - intel.
Synes der er blevet brugt forkert markedting for at lokke kunder i biksen, og man har valgt billigere produkter i indkøbspris for at tjene mere på mig. når man skulle til at samle den
https://www.google.com[...]
https://www.google.com[...] --
Har du kontaktet dem?
Kan være en fejl du har fået forkert dele eller en andens persons konfig du har modtaget -- Du skal have det du har bestilt, naturligvis. Ellers er du i din fulde ret til at ophæve købet.
Nægter de dette kan du blot få din bank til at trække pengene tilbage og sige til FrogGaming at de selv kan komme og hente deres maskine. -- POPUP NÅR DU MODTAGER PM: https://goo.gl[...]
SKJUL INDLÆG FRA GÆSTER: https://goo.gl[...]
SKJUL INDLÆG FRA fuerzzz1: https://goo.gl[...] Du har overhovedet ikke fået det du har betalt for, ergo skal du ikke bare være tilfreds med det du har fået. Det er fandme ikke i orden.
Har du kontaktet Froggaming inden du lavede dit indlæg? Det er lidt ufair at hænge dem ud inden du har talt med dem. Det kan jo være der er blevet byttet rundt på din maskine og en anden kundes maskine. Mon ikke de vil være behjælpelige med at fikse det. -- - Indsæt signatur - Det er højst sandsynligt en fejl. De plejer at værne meget om deres kunder, så skriver du til dem så undskylder de sikkert og får ombyttet det hurtigst muligt. -- Har kontakte froggaming og det er min maskine.
fik som svar at det kort de har puttet i inno3d var bedre.
og kingston også var det selvom den var mindre.
meget længere levetid sagde de og bedre kvalitet end Intel.
Og at en backplate skabte 10 grader varmere temperaturen på min gpu.
Så inno3d der er meget mindre og mindre fans - og størrelse skulle være 10 grader køliger end msi kortet.
det var deres svar på det.
og det giver ingen mening for mig kig på fans / kortet inno3d og så msi armor.
kan ikke se hvordan det kan lykkes at være så meget bedre. :( -- Det kan være plate fanger varmen? :)
Har de da ikke kontaktet dig inden de udskiftere dele og fortalt dig om udskiftningerne? De plejede før i tiden at spørge kunden om ændringerne var okay med kunden :) -- Sidst redigeret 17-10-2019 11:30 Virker helt vildt hvis det er deres forklaring. -- Det er jo bare noget de påstår så han kan tjene nogle flere penge. føj.
usmageligt når du endda selv specifikt har valgt grafikkortet og så regner han med det lige er ok at skifte fordi han mener det er bedre.. idiot. --
--
Sidst redigeret 17-10-2019 11:31 #5
Hvis du har en ordrebekræftelse på dit køb med de specifikke ting på, så er det ikke Froggaming, der skal beslutte om det ene er bedre end det andet. De skal bare levere det, der står på sedlen, eller kontakte dig for at høre, hvad du så vil vælge i stedet.
At DE synes 480 GB Kingston er bedre end 512GB Intel er fløjtende ligegyldigt. Hvad nu hvis du har brug for alle 500+ GB?
Jøsses, godt man blev advaret her i tråden.
#Tilføjelse:
Gensalgsværdien, hvis du engang skulle vælge at sælge dit grafikkort, er sikkert også højere for et MSI Armor end et Inno3d Mini-udgave. Så allerede her stinker det, at de påstår, at være en bedre handel for dig.
Enten må de give sig, eller også skal du sende hele molevitten retur. -- Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-) --
Sidst redigeret 17-10-2019 11:37 Du skal selvfølgelig have det du har bestilt og betalt for, HAVDE de kontaktet dig FØR de afsendte din ordre kunne du jo tage stilling og det har du ikke haft mulighed for.
Du går jo heller ikke ned til en bil forhandler, bestiller en Ford 1.6, 5dørs, og ved levering får du så en KIA 1.6 5 dørs, fordi den meget bedre! (Mener sælger)
Ergo, skal andre ikke tage beslutnigner for dig, som sagt havde de kontaktet dig, havde det været noget helt andet, men hvis du ikke tilfreds, og havde jeg heller ikke været havde jeg bedt om returlabel, eller afslag i prisen og de kunne sende de rigtige dele og jeg ville selv skifte det. -- Helt enig med #2
Du skal fanme have hvad du har bestilt! Ligemeget om de putter noget som er bedre i eller ej.
Du skal kontaktes, da du har en forhåbning om at du får de produkter du bestiller.
Det samme er vel hvis man bestiller en Asus gaming bærbar og får en MSI med samme specs?
Jeg gider sku ikke have MSI da jeg synes Asus var federe..
Hold på din ret som alle nævner og hvis de ikke vil lave det om, gør du præsis hvad #2 fortæller.
-- #11 & #10 vi ved jo ikke om #0 har snakket med dem inden de sendte computeren :) -- Nej har intet hørt om de skiftet dele til deres mening fik den bare tilsendt.
Og ja det var hans forklaring på grafikkortet ..
msi kortet er bare så meget større og flere fanblades at jeg nægtet tro at det lille inno3d på 20 cm med så lidt fanblades kan være 10 grader køligere end msi armor.
det med ssd er lidt meh hips / haps men havde bare forventet Intel og de 512 gb -- Hvis de ikke gider levere de ting du har bestilt så skynd dig at kontakte banken og få dem til at trække pengene tilbage.
Det er ikke op til froggaming at ændre på din ordre uden at spørge først. -- #13 har ikke snakket med dem om noget som helst bestilte og modtog :)
først bagefter nu at jeg har skrevet hvorfor der inno3d og kingston og ikke msi/Intel
hvor jeg fil det svar, fordi jeg selv fandt ud af det -- #14 kan være det er en upser der er sket mht kontakt :) -- #16 skriv at du er ligeglad og vil have det du har bestilt -- #16
Utroligt at du først får det af vide når du selv finder ud af det...
Fanme uprofessionelt.
Prøv tænk hvis der var gået 6 måneder eller 12 måneder?? så ville de bare sige, at nu har du taget den i brug og bla bla bla bla bla bla... -- #0 Du skal have det du har bestilt, og jeg kan med 100% sikkerhed sige at det Inno3D kort ikke er bedre end MSI Armor, og Kingston ikke er bedre end Intel, det er en røverhistorie enten fordi de er løbet tør eller fordi de vil spare lidt penge.
Så bare bliv ved med at tage fat i dem til de leverer det produkt du rent faktisk har bestilt.
Utroligt, har ellers hørt meget godt om dem, men det her er noget af et minus. -- || I7 9700k@5ghz || 16GB G.Skill TridentZ 3200mhz || MSI RTX 2070 ARMOR || Jeg havde personligt krævet et nedslag i prisen, eller varen returneret i det tilfælde. -- Ind på Trustpilot og lav en grim sviner. Så sker der sikkert noget. -- #22 det kan være de forstår hvis han tager kontakt og kræver de oprindelige dele i stedet,
#21 ja synes selv det er en bedre mulighed eller bare få de dele han ville have i stedet :b -- #23 jeg tænkte det samme - men deres første umiddelbare svar til trådstarter er jo hentet helt ude i skellet, så en lille sviner er der da plads til. Hvis du da spørger mig.
Ud over det, så tilslutter jeg mig også koret, der siger at du skal kræve din ret på de dele DU har bestilt. -- @19 selv hvis der var gået lang tid kunne du formenligt bare levere lortet tilbage via de ikke har udført den aftale der var indgået -- Og tænk dig hvor mange de kan gøre det med som faktisk ikke vil opdage det. --
#24 ja synes godt nok det var hurtigt folk blev ret vrede over en ting som kan være en menneskelig fejl :b men trådstarter kender sine muligheder og kan jo prøve at fortælle dem det, hvis han da var interesseret i at få de andre dele eller bare skulle lave et opslag fordi han kunne :b --
Alene det at de på egen hånd vælger at bygge med andre dele end de dele du specifikt har valgt, og ikke engang gider konferere med dig undervejs, gør at jeg ville bruge min 14 dages returret på stedet.
Det er for useriøst, længere er den ikke. -- Random dude on a random forum Du skal have det der står på papiret, hvis det ikke sker, så er du i fulde ret til at sende tilbage, og de skal self. stå for alt fragt. Bortforklaringer om at det ene skulle være bedre end det andet, og noget er ikke på lager, er ligeså meget værd som 2-lags toiletpapir. -- Det med SSD'en lyder som en røver historie. Uden at vide præcis hvilken SSD det er, har de nok taget udgangspunkt i TLC vs. QLC, hvilket ikke på nogen måder er noget du kommer til at mærke noget til ved almindeligt forbrug. Dertil tillagt at det trods alt er Kingston der er tale om, ville jeg nok ikke bruge det som et kvalitetsstempel på solide produkter. Husker stadig deres fuskeri med controllers på V300'erne. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#20
Intels p600 er de billigste så at de har valgt kingston kan ikke være pga prisen
Forlang at få de dele du valgte eller en reduktion i prisen på f.eks 10% -- Ville bytte maskinen - Hvis de ikke har nævnt eller skrevet, at de har byttet komponenterne, så er det i min verden dårlig service - Uanset at de måske mener det er bedre komponenter.
Har de sagt det, så er det fint med mig. Så har man et valg. -- Synes flere andre har advaret mod froggaming og denne tråd understreger blot hvorfor -- Ghost S1, Asrock X470 itx, R7 2700, Corsair H100i m 2 x NF-A12x25, Corsair 16 GB DDR4-3200, EVGA RTX2070, Corsair SF600, Samsung EVO 970 1TB NVMe #27
hvad mener du?
Der er jo tydeligt ikke tale om en "menneskelig fejl" ?
#0 har jo haft kontakt til dem, og de mener jo at de har gjort ham en tjeneste ved at gøre som de har gjort... det lyder tydeligt ikke som en menneskelig fejl i mine ører?
I så fald, benægter de alt hvis det så var en menneskelig fejl!
Vi kan sagtens blive enig om at vi alle er mennesker og en fejl 40 kan ske, uden tvivl!
Men de oplyser jo #0 om at det er med vilje de har gjort som de har gjort og de mente at de gjorde ham en bjørnetjeneste.
#0 få sendt det lort tilbage, eller forlang at du får dine produkter...
Jeg ville aldrig handle med dem igen.. Ta topdata i stedet for :b
-- Send det lort retur til Froggaming, og lad være med nogensinde at handle der igen. Med det næsvise lortesvar du har fået fra dem, kunne jeg i hvert fald heller aldrig finde på at handle hos dem. Jeg ved at Froggaming har en HOL bruger som har været vældig aktiv herinde for noget tid siden. Altså vi snakker år siden... Det kan være han kigger med.
Det er på ingen måde i orden. Og nu tænker jeg på hvor mange maskiner de måske har solgt med "går den så går den" hatten på. Måske alle der har købt maskiner fra Froggaming lige skal checke hvad de faktisk har fået leveret. Så får froggaming fandme et problem.
Fucking plattenslagere mand... Det kan virkelig få mit pis i kog sådan noget. Sig til dem du ønsker at ophæve købet da du ikke har fået det bestilte.
Hvis de bevidst prøver at snyde deres kunder allerede fra starten, så tror jeg ikke du skal regne med nogen form for god service, såfremt du får problemer med dit produkt og skal køre en reklamations sag.
#27 - Se hvad trådstarter har skrevet i #5. Hvis det er svaret han har fået, kan der umuligt være tale om en menneskelig fejl. Det er svindel for fuld hammer og nu ramte Froggaming bare lige en kunde som ikke hoppede på deres svindelnummer. -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 17-10-2019 12:49 Havde returneret maskinen og handlet et andet sted. Ville ikke løbe risikoen ved evt. andre fejl som vedrører reklamation. Hvis de laver numre som disse, er det nok ikke er det eneste sted deres biks halter. -- Kan kun være enig med alle de andre. Du skal have det du har bestilt og betalt for! -- $('.t47-svar-top').find('b:contains("fuerzzz1")').parent().parent().parent().hide()
You're welcome! Kræv dine penge retur, er den købt online så har du vel 14 dages retur ret. -- Send den retur og køb et andet sted. -- Better to reign in Hell, than serve in Heaven #34 mente menneskelig fejl som at glemme og kontakte kunden eller muligvis har troet de havde kontaktet ham :)
#35 han er ikke associeret med froggaming mere :) -- Sidst redigeret 17-10-2019 13:11 Det kan være at din PC er sat sammen af returdele fra andre returnerede maskiner. Passer ihverfald godt i forhold til deres forklaring omkring dit grafikkort :-)
Retur med den -- Mvh
Fc Junkies #41
Det var ikke for at lyde sur overfor dig overhovedet, håber ikke du tog det sådan :-).
Kan nok bare føle hvordan jeg ville have det hvis jeg var blevet snydt!
Men det er også en menneskelig fejl at glemme at kontakte kunden, men et firma som har en hvis omsætning om året burde normalt have et program hvor det fremgår at kunden har sagt ja til at de må bruge de produkter som de har puttet i.
burde aldrig bare være at "gætte" eller at "tro" at man har kontaktet kunden.
men er stadig overrrasket over at det kan ske... -- #5 LOL
Det svarer til at man bestiller en hvid bil og får en sort, fordi sælger vurderer at den er nemmere at holde ren. Det er sælgers job at give dig det du har bestilt. Ikke foretage valg på dine vegne. -- #43 ja man kan sige fejlen skete alligevel :b så må man håbe at der bliver fundet en løsning :b -- de skal a give ham hans stumper, b kompensere ham i prisen af forringelse af tingende, eller c tage lortet retur, den er vidst ikke længere..
men kan høre flere har fået forkerte dele....eks grafikkort var anden model end bestilt. -- jep jep Jeg har haft samme oplevelse som #0. Selve computeren er fin, men jeg måtte selv kører til Odense og afhente for at dé kunne overholde deres leverings tid. Hver gang jeg ringede til dem spiste de mig af med at jeg kunne få opgraderet hardware en smule, dette skete dog alligevel aldrig.
Jeg er glad for min computer men jeg ville aldrig købe der, igen. -- Ja mange familier bliver sikkert røvrendt når de køber en super gamer til deres dreng, men får gamle dele. :P Godt man er inde i det, så man ikke bliver kneppet af diverse firmaer. :D -- Det jeg ikke dør af, gør mig kun stærkere! Beklager for OT men, jeg kender ikke det pågældende firma.
Men er det ikke et lov krav at ÅOP skal oplyses ved finaniseringsmuligheder?
https://froggaming.dk[...]
Ps. Det lyder som en nederen oplevelse - jeg håber de hurtigt indser deres fejl og får rettet op på det. -- Sidst redigeret 17-10-2019 14:51 Jeg har ikke handlet hos froggaming, men troede egentligt det var et ok firma.
Måske det har ændret sig efter den tidligere ejer vidst kom ud af firmaet og lavede Ogaming i stedet.
Hvis historien er sand, er det forrykt at de i første omgang bevidst putter andre dele end bestilt i computeren.
Det bliver absurd når de ikke undskylder mange gange når der bliver reklameret, men derimod begynder at argumentere for at det er gode dele.
Har bestemt ikke lyst til at handle der nu. -- Ryzen 3700X, Rog Strix 2070 Super, Rog Strix B450-f gaming, 16gb TridentZ 3200C16, Corsair RM750X Gold. jeg ville forholde mig meget kritisk over for dem, og give dem deres bæ-pc tilbage - så ender de med at have snydt sig selv istedet. -- r5 2600, rx580 4gb nitro+, 16gb ram, b450m gaming plus, cx550m, 4k60hz skærm #41 Hva' fanden? Har han solgt firmaet allerede?
Han har godt nok været heldig med det, når man tænker på det kun er nogle år gammelt. -- *(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips. #0 jeg synes de har snydt dig, jeg ville ophæve købet, eller forlange de rigtige dele. Husk at tage billeder af delene hvis du sender pc'en retur. Så du kan dokumentere at de har montere forkerte dele. -- 1700X/RX5700XT/16GB Den maskine skal tilbage, og så skal du have de dele "smidt" i som du har betalt for og så skal de ikke sidde og komme med yderligere forklaringer/undskyldninger/gode idéer om hvilke dele du skal vælge, fordi "de er bedre" (hverken SSD eller GFX er bedre end det du ellers havde valgt!).
Stefan der var stifter af Froggaming har solgt shoppen (til sin bror mener jeg), smid ham lige en PB og gør ham opmærksom på sagen, er sikker på at han gerne gør froggamings nye ejerskab opmærksom på hvor stor en shitstorm sådan en kundebehandling her kan skabe (han gjorde selv rigtig meget ud af fuld kundetilfredshed).
Hans bruger:
https://www.hardwareonline.dk[...] -- Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something. Hej !
Vi har talt med Hr. Ravn og er kommet frem til en løsning på dette problem.
Der er tale om en réel fejl og menneskelig fejl.
Vi har - som nogen har bemærket, fået ny hjemmeside.
Der er stadig fejl, og vi arbejder på højtryk for at få alt til at virke 100% !
- Den PC som Hr. Ravn havde købt, havde en fejl ved grafikkortet, i vores webshop, så vores medarbejder kom til at plukke et helt forkert grafikkort.
Vi har nu snakket med Hr. Ravn og kompenseret ham, og beklaget mange gange!
Vi har ingen intentioner om at snyde nogen som helst, og skulle det være noget med nogle af vores maskiner, må i hellere end gerne kontakte os, så vi kan rette på det!
Mht. den SSD han fik i, har vi opgraderet til en som har en smule mindre plads, men er væsentlig hurtigere på Read/Write. Samt er den af meget højere kvalitet!
Den korte historie mht. Stefan Bargisen, var at han oprettede et konkurrerende selskab og forlod Froggaming. Der ligger en del mere bagved, som vi ikke vil uddybe.
Mvh.
Casper Bargisen
- Froggaming.dk -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #55 Det er jo Puma og Adidas om igen! -- Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase. Ærligt.
Efter Stefan forlod Froggaming, er det mit indtryk, at de er blevet dyere, og dårligere. Det er ihvertfald hvad jeg ser og hører hos folk.
Det er død ærgerligt, for manden kunne kører et firma.
#55. Stoler ikke på din forklaring, ikke taget i betragtning af hvad trådstarter skriver i #5 -- #55 WTF?!
"Mht. den SSD han fik i, har vi opgraderet til en som har en smule mindre plads, men er væsentlig hurtigere på Read/Write. Samt er den af meget højere kvalitet!"
Giv da kunden hvad han har betalt for ?! Det rager da ikke jer?!?!?!?!
I kan da kontakte ham FØR i sender og bygger det istedet for bare at tage jeres egen beslutning!?
Hvad fanden bilder i jer ind!?!?
-- køber _IKKE_ af folk som er på blackliste samt folk som mener at afhentning på ingen måder er muligt. stefan har oprettet ogaming, og de virker til de ikke helt er på talefod mere de 2 brødre der( udfra hvad man lige ser rundt omkring,)
og ja i skal egentligt bare give ham de ting han har bedt om, men det åbentbart ikke første gang der sker "fejl" hos jer, flere oplever forkerte grafikkort, hvilket man gør man tror i egentligt forsøger snyde direkte, og går den så går den..
tror i skal sadle om før i firmaet ryger i dårlig lys. held lykke håber i retter op på de fejl i en f fart -- jep jep #55 gad vide hvor mange gange på et år i lige 'kommer til' at plukke forkerte dele? -- r5 2600, rx580 4gb nitro+, 16gb ram, b450m gaming plus, cx550m, 4k60hz skærm #55 - Wat? Lad os lige kigge på hvad der er skrevet:
Mht. den SSD han fik i, har vi opgraderet til en som har en smule mindre plads.
Hold nu kæft mand... Du kan godt selv høre hvor dumt det lyder, ikke?
Hvis I er en familie på 5 og skal på kør-selv ferie i Italien... Ville du så være tilfreds med at udlejeren "opgraderede" din autocamper til en minibus?? True, den kører hurtigere, og er måske af bedre kvalitet, men seriously, wtf...
Vores medarbejder kom til at plukke et helt forkert grafikkort.
Mhm, ja... Uddrag fra #5:
Fik som svar at det kort de har puttet i inno3d var bedre....
...Og at en backplate skabte 10 grader varmere temperaturen på min gpu.Så inno3d der er meget mindre og mindre fans - og størrelse skulle være 10 grader køliger end msi kortet.
Det er fandme da lidt af en plukfejl. Er det så også en medarbejder der ved en fejl kom til at fylde kunden med løgn i forhold til grafikkortet? Er det også webshoppens skyld?
Jeg håber fandme kompensationen har været til at tage at føle på, for at rette op på sådan en bommert. Jeg håber satme ikke i har gjort det samme ved andre kunder, hvor i så bare har været heldige at de ikke har stillet spørgsmålstegn ved indholdet.
Tag jer sammen! -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 17-10-2019 17:47 #55
Kunne godt lyde som om det ikke var en menneskelig fejl i det det nævnte ssd og grafikkort har i IKKE på jeres side og kunne tyde på i lige skulle af med rest lageret.
Ingen kingston ssd og ingen inno 3d grafikkort
https://www.amazon.de[...]
https://froggaming.dk[...] -- Sidst redigeret 17-10-2019 17:48 #55 du bekræfter sådan set bare hvad trådstarter skriver i #5.
Av froggaming.. ikke et sted jeg nogen sinde ville handle.. -- #58
Lige præcis dette. Hvorfor vælger Froggaming at putte en anden SSD i?
Kan være fordi Intel'en ikke har været på lager, men så kontakter man fandeme kunden.
Synes også den er meget på grænsen at smide en SSD i som er mindre i kapacitet. Igen.. Så kontaktes kunden. Man tager ikke bare en beslutning. Det er jo ikke fordi der røg en Samsung Evo i, som alle kunne være enig om var en upgrade. Ikke kundens problem, at i ikke har det bestilte på lager og åbenbart bare vil have computeren ud af døren og i øvrigt ikke har tid til at kontakte kunden. -- Ryzen 3700X, Rog Strix 2070 Super, Rog Strix B450-f gaming, 16gb TridentZ 3200C16, Corsair RM750X Gold. --
Sidst redigeret 17-10-2019 17:53 Det er åbenbart ikke kun diverse sider med privat salg, der er fyldt med svindlere og bedragere i dag - selv firmaer, hvor man - med rette -
burde kunne regne med lidt pli og integritet, har alvorlige problemer
med at opføre sig anstændigt. Det er simpelthen så sørgeligt, at det kan
man slet ikke stave til!
Den forbandet "mig mig mig" generation! -- #61 han fortalte sådan set at der var lavet en fejl og prøvede at forklare, plus vi ved ikke hvilken medarbejder #0 snakkede med da han ringede, det kan jo være Casper (som er direktør) var informeret om noget andet, kan give ret i at system osv skal gennemgå's og forbedres og er jeg sikker på de gør efter denne tråd.
#62 tvivler på de skulle af med rest lager da froggaming har så mange konkurrencer kørende på Facebook at hvis de skulle af med det så havde nok smidt det i sådan et system frem for det de plejer, plus jeg ved at mht deres side at de har haft lidt problemer med f. Eks deres selvbyg itx havde mulighed for at vælge atx bundkort til itx kabinetter, og det kan sagtens være at det har været derfra den stammende plus hvis Casper skulle overvære alle de built de sender ud, holde styr på kundeservice og sørge for regnskab lign som følger med at være direktør, ville han nok aldrig komme hjem :)
Ikke for at lyde sur men virker lidt mere som om at folk er efter froggaming frem for at følge en tråd :)
Specielt fordi rigtigt mange laver en besked som siger præcis det samme som allerede er skrevet i tråden f. Eks at det er for dårligt og at kunden skulle være kontaktet inden det blev lavet om :) -- Sidst redigeret 17-10-2019 18:17 #55
"Der er tale om en réel fejl og menneskelig fejl."
Ifølge jeres trustpilot, så er det ikke første gang at denne menneskelige fejl er opstået. Håber at i snart får styr på det. -- ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q Update:
Tak for jeres opbakning og feedback på mit opslag.
Jeg kan bekræfte at jeg i dag har snakket med Morten fra Froggaming.
Han var utrolig ked af hvad der var sket.
og har fået en kæmpe undskyldning.
De har kompeceret for deres fejl, og er glad for den løsning vi er kommet frem til. :) -- #68 jeg er glad for i fandt en løsning du er glad for :D -- Den her tråd viser bare, hvor vigtigt det er, hvordan butikker håndterer henvendelser fra kunder allerede fra første kontakt. Hvis man forsøger at stikke folk en plade, så ender det som her i offentligheden, og så skal butikken til at trække i land. Fint nok, at butikken har lavet en ordning med kunden, men det efterlader mig med en opfattelse af, at butikken først syntes, det var en god ide at hjælpe kunden, da det røg ud på et forum.
Sørg nu for at uddanne jeres personale til at give korrekt svar første gang, og ikke stikke folk en plade!
Omvendt så synes jeg egentlig ikke, at det er ok, at folk farer direkte ud på nettet vræler, inden de har givet butikken en chance for at undersøge sagen, eller for at skifte mening. Det er som om folk henvender sig 1 gang via email, og hvis svaret ikke 100% er som de forventer, så er det direkte ud på de sociale medier og Trustpilot (som det blev anbefalet andet sted her i tråden), og vræle løs.
Giv nu butikken en chance for at indse deres fejl og gøre noget ved det. Bliver man kategorisk afvist, så er det måske rimeligt at søge hjælp på nettet, som f.eks. hol.dk. Men ikke før butikken endeligt har besluttet sig til, hvad deres standpunkt er. -- Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-) #66 - Jeg tror ikke de ændrer praksis. Gad vide hvor mange der er blevet snydt uden at vide det. Folk der køber samlede maskiner, er som oftest folk der ikke ved bedre. Så hvor mange der er blevet snydt uden at vide det ved kun froggaming. En hurtig gennemgang af 1-stjernede anmeldelser på trustpilot viser også et tydeligt mønster. Forkerte komponenter, elendig service og manglende kommunikation. -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 17-10-2019 19:06 #71 tvivler på de kun tænker på at fylde lommerne, for så når de nok ikke særligt langt, den eneste måde de kan overleve som firma er at lære og rette sådanne fejl :) -- Det viser bare min tidligere oplevelse af Froggaming er rigtig. Det er ikke et sted at handle. Froggaming og Ogaming er nok at fraråde. Det er meget små forretninger.
Hvis man skal købe færdigsamlet er de gamle steder som MM-Vision og topdata bare mere sikre. De har mange års erfaring og stabilitet. -- #70
Nogen gange sker der først noget når man kontakter bt eller ekstra bladet (eller dr,tv2)
Kan være det at det er kommet frem på HOL har sat lidt mere gang i den, alt offfenligt kritik er ikke positivt for et firmas omdømme i modsætning til spies da simon spies levede hvor selv dårlig omtale var god reklame (og gratis). -- #73 Sådan var oplevelsen af Topdata og MM-Vision osse for 10 år siden.
Begge firma'er har endda lavet samme finter, som de her. -- Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase. #75 Det er jo præcis det jeg mener. De to firmaer er modnet og har i dag styr på tingene. Alle firmaer skal selvfølgelig igennem en udvikling, men frog og ogaming er begge meget små og meget nye og usikre både i økonomi, og dermed ens garanti, samt i hvordan de håndterer kvalitet og kunder. Det viser denne sag bare rigtigt tydeligt. -- #76 men hvis man afskriver ethvert firma pga sådan en hændelse som denne så vil meget få firmaer overhovedet klare 1 år som #75 skriver alle skal igennem en udvikling men det betyder ikke et firmas omdømme skal smadres allerede i sin tidlige gang :) -- #76/#77 - Udvikling? Modning?? Froggaming har eksisteret i hvad? 4 år efterhånden?
De har etableret sig på et enormt presset marked. Konkurrencen på hardware er ekstremt hård og de bliver nødt til at udmærke sig på et eller andet punkt.
Kundeservice har de så valgt ikke at prioritere ret højt, selvom det er en af de ting de kan gøre allerbedst ved at være et lille firma. De er ikke vægtet ned af ulemperne ved at være en kæmpe koncern.
Det er ikke kun 1 hændelse. Man kan se på trustpilot det er sket flere gange. -- - Indsæt signatur - #77 tag nu og spil med åbne kort, det er tydeligt du har en en relation til firmaet, du har nærmest ikke lavet andet end at forsvare dem fra start til slut. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har ikke lagt skjul på noget :) men mener bare at det var utroligt hurtigt folk så hadefuldt på et firma som om at det specifikke firma har gjort noget forkert imod dem :) -- #80
Så fortæl din relation?
Og der er jo ingen ting at være i tvivl om, læser man #5 er sagen afgjort, firmaet har fejlet og har kun rettet op på fejlen fordi de blev kaldt ud på det. Det var ikke en fejl, det var en bevidst handling. Det er tydeligt for alle enhver (undtagen dig) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hvis ikke Froggaming var blacklisted før så er de det i hvert fald nu. -- Back in my days the video games were more about the game than the video Jeg har været udsat for præcis det samme hos Froggaming.dk!
Skulle hjælpe min lillebror med at bestille en ny pc.
https://froggaming.dk[...]
Både graffikkortet og bundkortet var ikke hvad der stod på sedlen.
Fik i stedet:
http://www.inno3d.com[...]
og
https://www.pricerunner.dk[...]
Jeg kontaktede dem med det samme og gik igang med at undersøge de dele vi nu havde modtaget.
Det virker til at retailprisen på bundkort/gpu er 1-200 kroner mindre værd, end de aftalte dele.
Froggraming beklager rigtig meget og undskylder de ikke har kontaktet mig vedrørende dette.
Jeg får afvide at delene har meget bedre køling og er mere robuste, så der var bestemt ingen grund til at jeg skulle føle mig snydt.
Efter lidt flere googlesøgninger finder jeg ud af gpu'en har anderledes boost clocks.
Det oprindelige grafikkort https://www.msi.com[...] har en boost clock på 1710 Mhz, hvor inno3d'en blot har på 1680 Mhz.
Dette fremlægger jeg for den rare kundeservicemedarbejder, men han fortsat argumenterer for at jeg ikke skal føle mig snydt og at de har gjort det i bedste tro.
Jeg føler min lillebror står med et økonomisk tab, da delene har anderledes prisfastsætning.
De har dog tilbudt at vi sender pc'en ind og de skifter til de aftalte dele. Dette er dog ikke sket (endnu), da min lillebror helst ikke vil undvære den i en hel uge.
Hvad synes i vi burde gøre? Det eneste rigtigt performance tab er de 30 Mhz boost clocks forskel, men ville det være det værd, at sende den ind til dem?
[table]1680[/table]
[table]1680[/table] -- Tror ikke de 30 mhz gør en forskel, måske 1-2 fps, det så lidt at det er ligegyldigt.
Froggaming skal kræftdælme putte det i man bestiller, har de det ikke på lager skal man kontakte kunden.
De skal ikke tro at dem som bestiller en pc som er special lavet og samlet af nogen der kan finde ud af det, ikke aner noget som helst om computere og ikke kan finde ud at undersøge om det som de har bestilt også er i computeren samt google om et inno grafikkort er bedre end et fra msi og så videre, for det er åbenbart ikke kun grafikkortet de ændre på. -- Sidst redigeret 18-10-2019 01:57 #83
Synes der tegner sig et mønster, hvor de erstatter bestilte dele med andre lignende dele efter forgodtbefindende.
Ligeledes et mønster i kundeservice, der prøver at sælge varen på bagkant, hvis der reklameres over de forkerte dele.
At kundeservice reagerer sådan, får det også til at virke som om det er normal praksis i firmaet. De skal jo overhovedet ikke argumentere for noget som helst. De skal bare levere det bestilte. Man ændrer ikke bare på det bestilte.. Heller ikke hvis man mener inno 3d er bedre end noget andet... Og det er jo helt sikkert ikke for kundens skyld når de ændrer ssd.. De har da haft deres egne motiver, som billigere indkøbspris eller restordre på det bestilte.
Ligner ren spekulation i profitmaksimering. Kunden går f. Eks en anden udgave af 1660ti og opdager det måske ikke, da der står 1660 ti i geforce experience osv.
Hvor mange forældre, der har købt en pc til knægten, mon dette er sket for og aldrig har opdaget det?
Det tangerer plattenslageri.
Jeg er i hvertald færdig med at tage froggaming med i sammenligningerne når der kigges på samlet pc.
-- Ryzen 3700X, Rog Strix 2070 Super, Rog Strix B450-f gaming, 16gb TridentZ 3200C16, Corsair RM750X Gold. #83
Lige før jeg vil forslå jer at i får den smidt tilbage i nakken på Froggaming og så bruger jeres penge ved Ogaming.dk istedet for, det grænser godt nok op til plattenslageri det de har sat gang i ved Froggaming.
Stefan, forhenværende ejer/stifter af Froggaming og nu ejer/stifter af Ogaming skimter i al fald ikke på delene på den måde og er også meget imødekommende når det kommer til kundeservicen.
Meget muligt at i kun taber de 30Mhz performanceforskel, men at i ikke får oplyst udskiftning af delene og at de prøver at spise jer af med det med de undskyldninger/historier de nu kommer med, er fandme under al' kritik! -- Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something. --
Sidst redigeret 18-10-2019 02:18 hør om de vil refundere prisforskellen på delene, ellers så send den tilbage. og så overvej at bygge en selv næste gang, så undgår du helt alt det her møj -- r5 2600, rx580 4gb nitro+, 16gb ram, b450m gaming plus, cx550m, 4k60hz skærm --
Sidst redigeret 18-10-2019 02:32 #87
Dette er under alt kritik, men synes nu ikke man skal skære alle over en kam.
Har for nyligt købt samlet hos Proshop uden nogen problemer.
Du kan jo også rende ind i diverse problemer med løsdele. -- Ryzen 3700X, Rog Strix 2070 Super, Rog Strix B450-f gaming, 16gb TridentZ 3200C16, Corsair RM750X Gold. Jeg tror vi ender med at sende den tilbage igen.
Nu er det godt nok over 14 dage siden at computeren blev købt, burde jeg ikke stadig kunne returnere og hæve købet?
Tænker der er belæg for mangel og mislighold fra sælgers side.
Det bliver nok den her i stedet https://ogaming.dk[...] sparer endda 400 kroner ved at gøre det -- #89 Jeg havde ikke tøvet med at sende lortet retur.
Denne er heller ikke dum http://topdata.dk[...]
Eller AMD alternativ http://topdata.dk[...] -- Back in my days the video games were more about the game than the video --
Sidst redigeret 18-10-2019 08:11 #89 - Retur med lortet omgående. De 14 dage gælder først fra den dag du rent faktisk modtager varen. Ikke fra den dag du bestiller. Ved ikke om det hjælper noget i din situation, men hvis de ikke vil tage den retur, skyder de bare sig selv i den anden fod også. De har nok lort på deres tallerken allerede med denne sag, så hvis de ikke vil tage den retur, så gør de bare ondt værre. De fortjener ikke dine penge, når de laver sådan et nummer.
Det med grafikkortet er jo ikke kun 30mhz til forskel. Der er også det fysiske kort til forskel. Garantien på kortet, køleren, backplate og så videre. Du har fået et kort der på alle måder er dårligere. -- - Indsæt signatur - Et hurtigt kig igennem pricerunner tegner sig et tydeligt billede om froggaming. De figurere som en lyssky forretning, der tjener godt på at bruge "går den, så går den" strategien.
Der er en stor mængde af de dårlige anmeldelser, som alle oplever det samme. Froggaming kan tjene MANGE penge på at lave disse små ændringer ved kundernes produkter.
En kollega og jeg så tråden i går og lavede for sjov en lille overslags beregning. Lad os antage Froggaming har en omsætning på 10mil og i gennemsnit spare 300kr. på disse nedgraderinger. Jeg vil umildbart tro at gennemsnits prisen på en pc er 7500,-.
Så 10 mil omsætning = 1333,33 Pc'er. (ved 7500,- i snit). Det giver en årlig ekstra fortjeneste på 400.000,- kr. Det er altså en avance på 4% ekstra!
Disse små beløb betyder meget! Vi ved jo godt at 95% af alle der køber en pc ikke kan se forskel på INNO eller MSI grafikkort. Bestemt ved de ikke, hvad det betyder prismæssigt. Så det er jo nemt bare at håndtere de få der reelt klager.
Jeg væmmes når de skriver, "du kan sende pc'en retur, så skifter vi delene". NEJ! I kan sende delene til køber så han kan skifte grafikkort mm. Så kan køber returnere jeres billigere komponenter EFTER de er udskiftet. Det kan ikke passe at en kunde, skal miste sin PC i en længere periode for en nedgradering i tydeligvis har valgt at fortage. Er dette et problem?, så smid lortet retur til froggaming. De har jo bevidst taget et valg om at skifte delene, så brude de også have forsøgt at kontakte køber (proaktivt!).
Jeg vil klart anbefale totalt at tage afstand til et selskab der laver lyssky forretning på baggrund af kundernes uvidenhed. Skriver de MSI, så skal de leverer MSI. intet andet. Har de ikke den på lager, så skal den OPGRADERES til et bedre produkt ikke dårligere! shit.. MSI 2060 er ikke på lager. hmm.. find et STRIX 2060 eller en 2060S. Ring til kunden! og få GODKENDT udskiftningen. Stop med at smide et ITX kort med ringere build kvalitet til en billigere anskaffelses pris i og kom med dårlige undskyldninger NÅR/HVIS kunden reagerer! -- Kan man overhovedet returnere specialbyggede varer?
Jeg ville i stedet give Froggaming valget mellem enten er god kompensation til mig, eller at de får lov til at bygge den om, så der er de dele i, man er blevet enige om.
Jeg ville ikke tage imod et tilbud om at få stumper tilsendt. En stor del af fidusen ved at købe en færdigbygget PC er jo netop, at så er der garanti/reklamationsret på hele maskinen. Virker den ikke - så er det tilbage til sælgeren. Hvis man selv skifter stumper, og noget går galt, eller den bare ikke fungerer (stabilt), så står man selv med ansvaret/opgaven at fejlsøge og sende stumper ind til rep. -- Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-) --
Sidst redigeret 18-10-2019 09:22 Den her tråd er totalt ubrugelig, indtil Alexander Ravn følger op og beskriver præcis hvordan Froggaming kompenserede. -- Random dude on a random forum #94 Totalt ubrugelig vil jeg ikke kalde den. Den har da malet et fint billede af hvordan froggaming driver deres virksomhed. -- Back in my days the video games were more about the game than the video #93 Hvis det du har bestilt ikke er det du får, så er du i din fulde ret til at ophæve købet. De har ikke overholdt deres del af aftalen, så derfor er du berettiget til at ophæve aftalen.
Her taler vi jo ikke om fejl/mangler ved en vare, men en anden vare (da varen modtaget ikke er den, som står beskrevet på kvitteringen/slagsopslaget).
Dertil så gælder det også ved ophæve af køb at de skal returnere det fulde beløb + fragt. De må altså ikke reducere prisen pga. værditab (lige som ved retur). Så du har dit helt på det rene.
Der er altså ingen forskel på om det er en hyldevarer eller specialbygget. Nu vil jeg bestemt heller ikke kalde en pc special bygget, nok nærmere modificeret, da du har bestemte tilvalg/fravalg. (lidt som en bil), en 208 er i min optik ikke special bygget fordi du sætter kryds i blå. -- #94 hvorfor er det vigtigt hvordan de kompensere? Det vigtige er vel hvordan de som virksomhed gør forretning?
Det er da underordnet om du får en "mussemåtte" eller andet for at klage. Pointen er vel stadigvæk at det kræver du klager, før du får leveret det i har aftalt? -- Det er vel også et spørgsmål om, at hvis der kommer en reklamation på grafikkortet - Så sender man et "forkert" kort tilbage til dem. Det kan vel kun give noget bøvl. -- 95
Ja, den søforklaring længere oppe overbeviste heller ikke mig.
Men jeg kommer til at tænke på de tråde hvor brugere får tyve forslag til problemløsning med et nybyg, og så vender retur med et "Tak for hjælpen, nu kører det"
Okay.... hvad gjorde du.. -- Random dude on a random forum 97
De har allerede demonstreret hvordan de driver forretning.
Jeg er ligeglad med musemåtter, fri fragt og den slags prostitutionstillæg.
Jeg vil da vide om de har modregnet krone for krone, om har sendt de dele der oprindeligt blev bestilt osv.
Altså hvordan det blev løst konkret. -- Random dude on a random forum Havde personligt bare afleveret hele lortet og købt et andet sted!
Selvom jeg forstår argumentet for at få tingene tilsendt og selv skifte dem, så man slipper for at undvære sin maskine, giver det ingen mening når det er et færdig samlet produkt! -- #93 - I dette tilfælde kan man godt. Der er ikke tale om en specialbygget vare, idet kunden har købt et komplet produkt. Også selvom han har valgt hvert enkelt produkt for sig, og bedt dem om at samle maskinen. Havde det været fx et jakkesæt syet til mål, var det en anden sag, da man ikke bare kan sælge det til anden side. Men hardware kan pilles ud og sættes på lager igen, for at være sådan helt firkantet. -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 18-10-2019 10:03 #93, en vare er ikke specialbygget bare fordi dele er valgt via dropdown. Desuden er den vel ikke specialbygget, hvis froggaming selv har valgt komponenterne:-)
#94, for mig er det relevant, da der tegner sig et billede af en lidt for smart forretningsmodel, som jeg ikke ønsker at bidrage til. Gad vide hvilken en gang øregas man skal høre, hvis der en dag opstår problemer?
#0, fint i har fundet en god løsning, det er trods alt den bedste måde at løse sine tvister på.
-- Man burde jo næsten smide et opslag op på trustpilot og Facebook for at advare kommende / tidligere kunder. Der begynder jo at tegne sig et mønster. --
#104 - Yep man bør nemlig IKKE lave et opslag om noget man kun har hørt/læst, men kun om noget man SELV har oplevet! -- #101 - ja det kan jo være noget af et problem selv at skifte f.eks. MB for de mennesker der netop har købt en samlet pc grundet manglende viden/lyst til at gå ombord i en sådan opgave. Og at slæbe hele pcèn til posthuset igen, samt hente den efter en uge, kan også være en øv opgave for en del.
Men firmaet har jo ret i, at det er en menneskelig fejl - hvis vel at mærke bevidst økonomisk manipulering af mindrevidende eller uopmærksomme kunder - hører til menneskelige fejl. -- #105 Det var nu også ment som en opfordring til dem der har oplevet det. :-) --
Apropòs dèt selv at ha` oplevet det!
Nogle har forbehold over, hvad der bliver skrevet på TrustPilot og andre har ikke!
Nogle skriver om deres oplevelser her på hol - hvor nogle så har forbehold og andre ikke.
Ingen ved egentligt om disse beretninger er helt rigtige, eller helt forkerte nogen af stederne - og hvis alt sku` dokumenteres, ville selv folk der virkelig var blevet snydt/bedraget/narret/manipuleret i stor grad ikke gide at oprette tråde om det.
Og så ville hol sku` blive lidt tomt på dette område :) -- Sidst redigeret 18-10-2019 11:27 #106 +1 For sidste afsnit. Super godt formuleret ville ønske jeg selv havde skrevet det :D -- #
Min konklusion på dette er at det nærmest tangere til svindel.
Det er faktisk lige før end de burde have en politianmeldelse da det lader til at dette er efterhånden er noget systematisk!
/mvh -- IDGAF! #109 - Ha ha tak - du skriver bare det næste af slagsen. Fortsat god dag :)
#111 - Yes - og det er der vist mange der mener, da der jo udover Trust Pilot også er flere herinde, der har haft ubehagelige og samhørige problemer som #0 har haft, og derfor ser ud som noget, allà et automatiseret system, hvor det er inplementeret, at de mange gange det er gået godt over tid, kan udligne de evt. dårlige udtalelser over Trust P.
Men måske de nu har fundet grænsen for, hvad deres kunder vil finde sig i !.. -- Sidst redigeret 18-10-2019 14:46 Det eneste der er lige så slemt som Froggamings konsekvente og bevidste løgn og svindel overfor deres kunder, er da at der er så mange herinde som faktisk bruger og anbefaler TrustPilot.
Kan vi ikke godt stoppe med at anbefale at kigge på TrustPilot?! Det er et kommercielt foretagende som vi i ÅREVIS har vidst manipulerer med deres "anmeldelser" !?
En ting er at folk der ikke aner noget om noget på nettet tror at de kan stole på TrustPilot, men at der er folk på et nørde-site som ligefrem støtter op om det, og opfordrer folk til at bruge det!? Det er simpelthen tåkrummende. Herinde burde vi da alle vide bedre end at omgåes det firma?
I leder jo jeres "mindre internet-vante" venner og familie ud i armene på betalte svindlere hver gang i opfordrer folk at bruge TrashPilot!
Efter at have læst om Froggaming her (eller hvis I har været her længe nok, læst om dem flere gange) kunne I vel ikke finde på at anbefale nogen at handle hos dem? Hvorfor så anbefale et lige så eklatant manipulerende foretagende som TP!?
-- "ORK SATME!" #113 - Thumps up :)
Har vist kun brugt TP et par gange over de sidste år i forbindelse med, at tråde nævnte dårlige udtalelser på div.
Problemet ligger vist i, hvem der faktisk betaler sitet, da det bestemt ikke er til alm. kunders fordel, når de evt. dårlige firmaanklager kan fjernes, således tingene står mere i det rosenrøde lys - adder bad !
Nok en omgang folkelig manipulering, der for længst burde være statsligt undersøgt, og fjernet som netskadeligt/misvisende site!
I say :) -- Thumbs, please :D -- "ORK SATME!" Ahahah endnu en virksomhed som lige har været en tur igennem HOL-domstolen :D
Det må alligevel koste en god portion kunder, det er da jævnligt at folk herinde henviser til Froggaming, men det sker nok ikke mere.
Det minder mig lidt om sidste gang med Jan Skovdal & Dancell Electronics:
https://www.hardwareonline.dk[...] -- #115 - well - sålænge det ikke er Trumps up (:^) -- trustpilot er fint nok, så længe man tager anmeldelserne med et gran salt, tror for eksempel ikke at de dårlige anmeldelser er betalte anmeldere. -- r5 2600, rx580 4gb nitro+, 16gb ram, b450m gaming plus, cx550m, 4k60hz skærm #118 - Alle har bestemt lov til at ha` en mening - men lige i forhold til TP har der jo gennem årene været rigtig mange eksempler på, at dårlige udtalelser fra nødstedte kunder, er blevet fjernet, således the overall results ikke har set så slemme ud, og TP derfor fortsat har haft bedre chance for, at ku` holde aktuelle kunde/firma i den økonomiske fold!..
Troværdighed/tillid vil derfor ALTID være op til den enkelte bruger - selvf. efter vurdering af andre/andres evt. input! -- men, de kan kun fjerne anmeldelser hvis de ikke er sande og ikke kan bevises. lagde en dårlig anmeldelse op som forhandleren prøvede at fjerne, men sendte beviser til trustpilot og så lod de den være. -- r5 2600, rx580 4gb nitro+, 16gb ram, b450m gaming plus, cx550m, 4k60hz skærm #120
Oplevede at min negative anmeldelse ikke var godkendt. Hændelsen var fra 2015, og kunne derfor ikke "dokumenteres" længere, så TP valgte at fjerne den, på trods af at jeg trods alt havde haft en negativ oplevelse med firmaet. Det sir ikke kun falske anmeldelser fra det system. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Lidt af en stinker for froggaming... :D -- Hvad Froggaming har givet kunden for at få lukket sagen EFTER de så en shitstorm på vej, og EFTER først at have snydt kunden for bestilte dele, og efterfølgende løjet over for kunden da han henvendte sig... Er for mig irrelevant.
Froggaming har i mine øjne opført sig så uærligt at jeg fremover vil fraråde alle jeg taler ny pc med, at handle med Froggaming. -- # 129..men nu er det jo ikke dig det handler om flittiglise og hvad du specifikt vil fortælle dit nærmiljø, men nærmere det overordnet billede,- for hvis det her vitterlig er den gængse praksis så vil der jo være andre som er endt op med samme situation..
Og den forbruger som eventuel skulle sidde i same suppedas, ville det være relevant.
Hvis man tager et kig på deres trustpilot, er det jo tydeligt at netop "andre komponenter" uden samtykke, er og bliver gennemgående, men der er også et hav af tilfredse kunder og anmeldelser som virker valide i herkomst.
https://dk.trustpilot.com[...]
Der vil være fejl fra tid til anden, og visse firmaer spekulere i at skamridde laveste fællesnævner sålænge man kan slippe afsted med det, og omfanget af en mulig godtgørelse siger også en del om mulig intention fra baglandet og om det er en symbosk godtgørelse eller ej' og en detalje som er værd at få med ind over, ikke mindst kva andre som skulle stå i samme situation.
Tingene frem i lyset og skabe et sigende overblik, er som regel det bedste udgangspunkt for at kunne forholde sig og ikke bare geare tingene til det ublu i mangel af bedre eller jagten på drama via en galdeventil.
få sekunder på nettet og man kan tjekke omfanget af dette selskab som tilsyneladende er med 1 ansat og bogført som enkeltmandsvirksomhed.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Synes faktisk det er helt utroligt, så mange mener trustpilot er et godt medie, man kunne f.eks kigge på trustpilot egen rating, som har 16% en stjerne.... det er et lorte medie som manipulere, jeg kan ikke engang anmelde en virksomhed jeg har aktier i, fordi så kan virksomheden bare henvende til jeg ikke er kunde, total idiotisk at de kan fjerne en kommentar fra en fucking medarbejder af virksomheden.
https://dk.trustpilot.com[...] -- Firmaet fik ny ejer august 19 og ingen garanti på køb før den nye overtagelse. -- #132 Man kan da (svjv) ikke købe en virksomhed uden at overtage de juridiske forpligtelser og krav mod virksomheden, som er eksisterende på overdragelsestidspunktet. -- Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-) Man skal have, hvad man bestiller og betaler for, medmindre andet er aftalt - Naturligvis. -- Mvh. elalso #133, ville jeg også mene, så længe det er et direkte køb af en fungerende virksomhed.
Desværre gælder det ikke ved konkurs/bankerot som vi alle kan huske med SHG, hvor køberen af konkursboet bare sked på alle tidligere kunder og ikke ville overholde reklamationsretten. :/ -- Ikke at jeg synes er en trustpilot-score er pålidelig, men i forhold til antallet af anmeldelser og hvordan de håndteres, kan men jo set det - F. eks. her med Froggaming https://dk.trustpilot.com[...] -- Er venstrehåndet inde i hovedet. Utroligt så mange gode anmeldelser de har fra folk, der kun har lavet den ene anmeldelse i deres liv.
Virker bare sååå troværdigt. :D -- Ser man på eks TopData.dk så er det helt anderledes, der har maaange flere lavet adskillige anmelderser af div. -- #137 Jeg har brokket mig til Trustpilot over netop det med bunkevis af 1-anmeldelses anmeldere. De svarede så, at nogle gange kører butikkerne kampagner, hvor de opfordrer alle til at anmelde dem på TP, og det skulle være forklaringen på, at der er så mange "nye" brugere, som anmelder dem. Specielt hvis de har en "Anmeld os og vind en præmie"-kampagne kørende.
Men det er jo i sig selv misvisende ad H til, at det er muligt.
TP burde lave en slags balanceret tilgang til at regne gennemsnit ud.
F.eks. burde brugere med meget få anmeldelser vægte meget mindre i gennemsnittet.
Brugernes stemmer bør også ses i lyset af, hvad de normalt stemmer, så der ikke bare er en eller anden "Glade Tove" der sidder og stemmer 5 stjerner på alt, eller en tosse, der kun giver 1 stjerne til alt. De burde ikke vægte så meget som en bruger, der har givet forskellige karakterer sådan spredt.
Men... TP er hamrende ligeglade med de almindelige brugere. For dem handler det bare om at lave en offentlig gabestok, og så kan virksomhederne betale dem KASSEN for at få lov til at svare tilbage mod negative anmeldelser. Det er ren afpresning ikke en skid andet. -- Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-) Istedet for at brokke sig her, så skulle man ha taget den med forhandleren og hørt deres svar.
Når svaret var kommet og det viste sig at være en lan løgn, så havde jeg taget screen shots af TP's hjemmeside og lavet en simpel politianmeldelse for bedrageri og kørt den hele vejen.
Jeg betaler lidt mere hos Computersalg.dk og nogle gange lykkes det mig at hugge om prisen alligevel, men jeg har endnu ikke fået en skidt behandling.
Uanset om jeg har ringet dertil eller kørt derud og handlet ved fremmøde.
Jeg er ikke den store fan af postordre salg, så jeg handler helst hvor jeg kan møde op med en defekt vare.
Magter simpelthen ikke at skulle sende noget som helst retur og vente på at posten kommer frem den ene vej, bliver modtaget og nogle skal tage stilling til om noget virker eller ej. -- Asrock Z370 Extreme4 - I5-8600K - ID Cooling 280mm
Ripjaws 2x8gb 3200Mhz CL14
Asus 1080 Strix A8G - Acer XB271HU #140
Nærlæs #5
Han tog den med forhandleren først, han valgte så bare at oprette denne tråd, hvor du ville politianmelde. -- Jeg FRARÅDER at handle hos FrogGaming!!
Se... https://www.hardwareonline.dk[...] #140 hvor er det dejligt når folk bare skal af med deres mening uden at vide at kigge tråden igennem. Han kontaktede forhandleren af flere omgange og forhandleren har faktisk også været på banen i tråden. -- HO, HO, FUCKING HO! #55 "Den korte historie mht. Stefan Bargisen, var at han oprettede et konkurrerende selskab og forlod Froggaming. Der ligger en del mere bagved, som vi ikke vil uddybe.
Mvh.
Casper Bargisen
- Froggaming.dk"
Sjovt, jeg har ellers hørt at I var fuldt ud enige om at han skulle forlade froggaming, for at stifte ogaming, og at ogaming skulle fokusere på budget builds og froggaming skulle fokusere på mere high-end builds.
Sjovt som froggaming kun er gået ned af bakke siden Stefan forlod dem. Det er sole klart at det er ham der har kompetencerne til at drive sådan en virksomhed.
Ville ikke tøve ét sekund med at handle hos ogaming.
Froggaming er tilgengæld gået fra at være et af de firmaer jeg først ville anbefale, til at være et af de firmaer jeg aller sidst ville anbefale.
Det virker mest af alt til at de kun lever på det som Stefan fik skabt, inden han lavede ogaming.
Det ligner dog at de er godt i gang med at ødelægge det.
Edit: Du er i øvrigt åbenlyst FULD af lort, Casper.
Hvis det virkelig var en menneskelig fejl at udskifte det grafikkort, så havde I ikke siddet efterfølgende og fyldt kunden med lort som "inno3d kortet er bedre".
Jeg hader det princip med "går den, så går den". Det udstråler useriøsitet og fuskeri..
-- There is nothing noble in being superior to your fellow man; true nobility is being superior to your former self. --
Sidst redigeret 04-11-2019 19:23 nyt i sagen? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Der er åbenbart ander der ikke har fået hvad de har betalt for , tryk på 1 stjerne og du kan se det
https://dk.trustpilot.com[...]
Lader osse til BIOS slet ikke er sat op når man får den .
Der er ihvertfald en del der klager over blæser larm , og det kan tyde på man ikke lie har fået sat blæserene inden i BIOS, -- Sidst redigeret 22-02-2020 23:17
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|