Check din email. Der skulle gerne ligge en mail fra den gang de lavede ændringer på din konto, hvor du kan kan ændre den tilbage til den oprindelige. Når du har gjort det, burde du kunne få et nyt password via Glemt Password funktionen. Bare husk ikke at genbruge dit gamle password, for det kender hackerne jo allerede
--
#1 der er desværre kun en mail med "hvis du ikke har ændret tryk her", så når jeg trykker siger den "link er udløbet". :i
--
I7-7700k @ 4,7 GHz // 16gb DDR4 // 256Gb SSD
980ti // 144hz xl2411t // Blue yeti black edition // Blue MoFi
Deres chat plejer at være meget lette at snakke med. Så længe man holder sig til simpel men forståelig engelsk og giver alle de oplysninger de spørg efter.
--
i7- 5820K | X99S GAMING 9 ACK | EVGA 980TI SC | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Phanteks Evolve Glass.
#3 typisk support, de fatter aldrig højere niveau engelsk, omformulere typisk dit svar til et spørgsmål så de kan få ja/nej svar.
#0 min EA er også logget ind på 1-2 gange nu sidste halve årstid, men reagerede på email. Når dit link er udløbet ja så må du gennem chat hvis de har det og det tror jeg ikke de har. Ledte selv efter det og blev selvfølgelig bare kastet rundt på deres idiotisk hjælp til selvhjælp FAQs og hvad ved jeg. Andre folk har også problemer med at finde det, ellers gemmer de deres livechat bevidst for at folk skal køre ticket system.
Har lige checket ved at ændre land, prøve at vælge i deres idiotiske selection system og så beder den om at logge ind. Ja flot. Du er nødt til at cheese din contact indtil du kommer hen et sted hvor du kan vælge kontakt muligheder, om du så skal sige din case er omkring installation af Sims or what not. F.eks: kontakt os > origin > pc > codes and promotions > invalid code > select contact option (login prompt) > Get help from advisor without logging in > og så har jeg ikke gået længere selv.
" fredag, 17 november 2017
Har du brug for at kontakte os for at få hjælp? Find ud af, hvordan du gør det lige her.
Fortæl os så meget som muligt om dit problem, så kan vi anbefale en måde at kontakte os på, der hurtigst giver dig den rigtige support.
Du kan ringe til os, chatte med os, sende e-mail til os, få os til at ringe dig op, eller du kan få hjælp fra spillerfællesskabet på Answers HQ afhængigt af dit problem."
Det er jo krystal klart at de ikke gider supporter med deres centraliseret automatiseret system. Endnu grund til at hade EA. Det må da være 101 at lave en kategori side om side med deres spil som hedder "account and payments" eller lignende.
--
Derfor det er vigtigt med 2 faktor kontrol !
--
#5 hvis jeg vidste man kunne ændre alle oplysninger på accounten, uden at have adgang tll mailen den er oprettet med, havde jeg nok også haft en 2 faktor kontrol.
Hvis man opretter en ticket, er den eneste mulighed at de ringer til en fra Indien, og det koster 0,7£ i minuttet... (hvad jeg kan læse mig frem til)..
Op i R***N med EA. Det er jo fuldstændig til grin, at jeg kan sidde med alle kvitteringer, betalingskort og den mail det hele er købt på, men ikke få adgang til min bruger, fordi brugernavn, Email og kode kan ændres uden de ting?
--
I7-7700k @ 4,7 GHz // 16gb DDR4 // 256Gb SSD
980ti // 144hz xl2411t // Blue yeti black edition // Blue MoFi
Check mit link guide til at komme til deres chat support
--
har prøvet det samme, fik min hacket af nogle russere som havde ændret sikerheds spørgsmål og alt muligt.
jeg fik det løst gennem deres live chat support
--
#7 -
Som andre siger, du kan sagtens bruge deres chat og det er vel ikke EA's skyld, at du ikke har aktiveret 2FA og har haft et svagt password, eller har haft en keylogger på din computer, så man har været i stand til at opsnappe din kode.
EA har givet dig værktøjet til at sikre din account og du har valgt at ignorere det.
--
#7
Hehe den type mennesker som dig der totalt mangler fornemmelse af at drage ansvar for sin egen færden morer mig sku altid.. råber og skriger af EA at de har en dårlig måde at omgås tingene på.
Den eneste grund til du har brug for at få fat i dem, er jo at du har begået et fuck up fordi du ikke kan passe godt nok på dig selv og dine oplysninger. Simple as that.
Så må du jo bide i det sure æble og gå de lange vej, istedet for at skabe dig som en teenager.
Eller betale og ringe...
--
#11 Jaja, typer som dig findes vel også alle steder. Altid bedre vidende og perfekte ikke sandt?
Selvfølgelig bliver det aldrig min skyld, når EA's support gav en fremmede som udgav sig for at være mig, adgang til min konto. Jeg snakkede med deres support, som sagde det må have været den eneste mulige grund.
De beklagede, jeg brokkede mig yderligere som den jyde jeg er, siden alle mine kontooplysninger har været kompromitteret.
Gratis BF5 direkte på kontoen.
Det var da altid noget.
--
I7-7700k @ 4,7 GHz // 16gb DDR4 // 256Gb SSD
980ti // 144hz xl2411t // Blue yeti black edition // Blue MoFi