Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

CDON.com kundeservice erfaring søges

Af Monsterbruger Skottehunden | 29-05-2017 10:15 | 2826 visninger | 16 svar, hop til seneste
Hej HoL er stadigvæk i projektet med at skulle skiftet skærmen til noget 27" IPS og der er jeg faldet over et godt bud fra CDON.com....., men IPS er jo også = Black Light Bleed osv. og man skal være heldig i lotteriet, så man kan komme ud for, at skulle returnere, hvis det er for voldsomt. Men er der nogen der har erfaring fra dem med kundeservice osv. de får lidt spraglet anmeldelser på trustpilot på forskellige grundlag. Så Hollere er det et sted i bestiller Hardware og jeres erfaringer med dem, især i reklamationsøjemed søges
--
#1
S.A.R.G.E.
Semibruger
29-05-2017 11:48

Rapporter til Admin
De er sløve med afsendelse og kunde support svarer på svensk. Ville ikke købe ting jeg ikke Ian undvære.
--
#2
dgaa1991
Nørd Aspirant
29-05-2017 11:56

Rapporter til Admin
Samme her. Brugte en måned på at få min WD Red 3 TB og så 1.5 måned på at få mine penge retur(Forsendellse er selvfølelig ikke inkluderet her)
--
Sidst redigeret 29-05-2017 11:56
#3
Azakiel
Skribent
29-05-2017 12:26

Rapporter til Admin
Kundeservice er ikke noget CDON gør voldsomt meget ud af. De sender dit produkt som brevpost uanset om det er en pakke eller ej, så det kan ikke spores så snart det afsendes fra Sverige, og bliver det væk venter de 16 dage før de ombytter/returnerer pengene, da de ellers ikke kan hive pengene tilbage fra PostNord.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#4
Niller1.0
Maxibruger
29-05-2017 12:41

Rapporter til Admin
Hvis jeg var i dit sted, ville jeg ikke vælge CDON, da deres lager typisk ligger i Sverige. HVIS!! du selv skal stå for transporten retur, såfremt du ønsker at gøre brug af din returret, koster det hurtigt et par hundrede. Hvor det du potentielt vil spare bliver ædt op af forsendelse. Jeg ville vælge en hjemmeside med dansk lager eller bide i det sure æble og købe i en fysisk butik. Har power ikke pris garanti?
--
#5
7430
Elite Supporter
29-05-2017 12:44

Rapporter til Admin
<-- lige fået ganske fin kundesupport, havde skrevet forkerte modtager i en ordre og de har lige rettet det. fin fin
--
jep jep
#6
Skottehunden
Monsterbruger
29-05-2017 12:58

Rapporter til Admin
#4 Jo det tror jeg Power har, men self, kun på ting de selv har på lager. Lader til, at jeg skal hugge til på de bud de gængse sider kommer, især pga. Black light bleed er så udbredt på disse IPS 144hz paneler. Det var bare prisen på de 3849 kr. (FreeSync) der trak, mod de gængse andre dog G-Sync pt. tilbyddes til 5500 kr. med mellemrum, desværre var de nede i 5000 på et tidligere tidspunkt, der slog jeg bare ikke til...suk!
--
#7
Skottehunden
Monsterbruger
13-06-2017 22:14

Rapporter til Admin
Hej Alle CDON kørte en ny omgang tilbud på Acer XF270HUA skærmen nu til 3690 så valgte at slå til bestilte i søndags og skærmen kom idag. til info så var der fin returseddel med. men kun minimalt Black light bleed nederst i højre hjørne - så jeg er super tilfreds med den :) plus den skriger ikke gamer skærm udover hele lokalet, for dem der går op idet ;) nu må de nye amd Vega kort gerne komme :) så det grønne kort kan skiftes ud. tak til alle for svar også dem jeg har haft mailet herinde fra ps tilbuddet er der stadigvæk på cdon - 1440p, ips, 4ms, 144hz freesync - whats not to like :D
--
#8
utyske
Megabruger
13-06-2017 22:20

Rapporter til Admin
#4 - Hvis du skal returnere noget til CDON, skal du ikke sende det til Sverige. De har et pick-up punkt i København, hvor man sender tingene til og så bliver de fragtet derfra til Sverige (eller hvor de nu ryger hen). Udover dét, sender de en pakkeseddel, hvis du vil returnere noget, så du kommer ikke til at betale for det. Det gjorde de i hvert fald sidst jeg returnerede en vare.
--
#9
Sofacykel
Junior Supporter
14-06-2017 03:52

Rapporter til Admin
Returnerede et sæt dyre hovedtelefoner (1500kr+) til CDON for nogle måneder tilbage. De tog en uges tid om at modtage og gennemgå produktet og jeg fik det fulde beløb tilbage på trods af produktet havde været åbnet og afprøvet. Skulle ikke selv betale for returnering. Ser intet problem i at handle med dem, lige knap topkarakter her fra.
--
Desktop: i7 4790K, GTX 1070QS, 16GB, Xonar Essence STX Laptop: i7 3610QM, GTX 675M, 8GB, Xonar U3 Fine systemer, haps!
#10
S.A.R.G.E.
Semibruger
14-06-2017 06:51

Rapporter til Admin
Købte parfume derinde, og da der var gået 10 dage, skrev jeg til deres support hvor de blev af. Fik et svar på svensk, som jeg intet forstod af. Det var dog fra en af deres underleverandører, men som sælger gennem CDON. CDON var hurtige til at vaske hænder. Fik dog parfumerne efter 15 dage.
--
#11
ReneSDK
Guru
14-06-2017 06:55

Rapporter til Admin
#10 CDON er også begyndt at være en salgsportal for andre firmaer som en mini Amazon, så hver gang handlerne er gennem en anden forhandler, så er CDON lidt sådan "We no know, pleaze wait more times. kthxbye!". Oplevede det samme med en bog, som åbenbart blev leveret af en eller anden svensk boghandelskæde i stedet for CDON selv. Så jeg er blevet endnu mere opmærksom på om det er CDON selv eller en anden forhandler der sælger tingene efter den oplevelse.
--
FFHAU! This is 2017, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
#12
Sofacykel
Junior Supporter
14-06-2017 07:26

Rapporter til Admin
#11 - Det har jeg aldrig lagt mærke til, det er da godt nok noget helt nyt. Kan godt se nogle produkter "sælges af: [butik]" med link til anmeldelser på CDON... Det vil jeg da lige informere folk i min omgangskreds om. Så er det jo ikke helt det samme længere...
--
Desktop: i7 4790K, GTX 1070QS, 16GB, Xonar Essence STX Laptop: i7 3610QM, GTX 675M, 8GB, Xonar U3 Fine systemer, haps!
#13
Sunbao
Ultra Supporter
14-06-2017 09:32

Rapporter til Admin
#12 det har de gjort i 3 -4 år efterhånden intet nyt i det
--
Do You Know The Score ? We Do http://www.FmFreaks.dk[...]
#14
Munkeholm
Elitebruger
14-06-2017 10:22

Rapporter til Admin
Har købt mange parfumer der inde, og ja de skriver netop også at man køber igennem dem, men de egentlig bare er mellemled.. Har altid fået hvad jeg bestilte og sparet en ordenlig røvfuld penge i forhold til Matas :X
--
#15
Swayde
Bruger Aspirant
14-06-2017 14:32

Rapporter til Admin
#16
Raskepenge
Semi Supporter
14-06-2017 19:20

Rapporter til Admin
Har haft en mus til RMA hos dem, fik pengene tilbage inden en uge. Hurtigt og nemt. I sidste ende er det producenterne og ikke netbutikkerne der er sløve. ASUS er notorisk sløve til RMA... Corsair er noget nær det bedste jeg har prøvet. Direkte RMA udenom butik og intet bullshit.
--
i7-7700k @ 5 ghz 1080 ti @ 2ghz
--
Sidst redigeret 14-06-2017 19:21

Opret svar til indlægget: CDON.com kundeservice erfaring søges

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE