De er sløve med afsendelse og kunde support svarer på svensk.
Ville ikke købe ting jeg ikke Ian undvære.
--
Samme her. Brugte en måned på at få min WD Red 3 TB og så 1.5 måned på at få mine penge retur(Forsendellse er selvfølelig ikke inkluderet her)
--
Sidst redigeret 29-05-2017 11:56
Kundeservice er ikke noget CDON gør voldsomt meget ud af. De sender dit produkt som brevpost uanset om det er en pakke eller ej, så det kan ikke spores så snart det afsendes fra Sverige, og bliver det væk venter de 16 dage før de ombytter/returnerer pengene, da de ellers ikke kan hive pengene tilbage fra PostNord.
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Hvis jeg var i dit sted, ville jeg ikke vælge CDON, da deres lager typisk ligger i Sverige.
HVIS!! du selv skal stå for transporten retur, såfremt du ønsker at gøre brug af din returret, koster det hurtigt et par hundrede. Hvor det du potentielt vil spare bliver ædt op af forsendelse.
Jeg ville vælge en hjemmeside med dansk lager eller bide i det sure æble og købe i en fysisk butik.
Har power ikke pris garanti?
--
<-- lige fået ganske fin kundesupport, havde skrevet forkerte modtager i en ordre og de har lige rettet det. fin fin
--
jep jep
#4
Jo det tror jeg Power har, men self, kun på ting de selv har på lager.
Lader til, at jeg skal hugge til på de bud de gængse sider kommer, især pga. Black light bleed er så udbredt på disse IPS 144hz paneler.
Det var bare prisen på de 3849 kr. (FreeSync) der trak, mod de gængse andre dog G-Sync pt. tilbyddes til 5500 kr. med mellemrum, desværre var de nede i 5000 på et tidligere tidspunkt, der slog jeg bare ikke til...suk!
--
Hej Alle
CDON kørte en ny omgang tilbud på Acer XF270HUA skærmen nu til 3690 så valgte at slå til
bestilte i søndags og skærmen kom idag.
til info så var der fin returseddel med.
men kun minimalt Black light bleed nederst i højre hjørne - så jeg er super tilfreds med den :)
plus den skriger ikke gamer skærm udover hele lokalet, for dem der går op idet ;)
nu må de nye amd Vega kort gerne komme :) så det grønne kort kan skiftes ud.
tak til alle for svar også dem jeg har haft mailet herinde fra
ps tilbuddet er der stadigvæk på cdon - 1440p, ips, 4ms, 144hz freesync - whats not to like :D
--
#4 -
Hvis du skal returnere noget til CDON, skal du ikke sende det til Sverige. De har et pick-up punkt i København, hvor man sender tingene til og så bliver de fragtet derfra til Sverige (eller hvor de nu ryger hen). Udover dét, sender de en pakkeseddel, hvis du vil returnere noget, så du kommer ikke til at betale for det.
Det gjorde de i hvert fald sidst jeg returnerede en vare.
--
Returnerede et sæt dyre hovedtelefoner (1500kr+) til CDON for nogle måneder tilbage. De tog en uges tid om at modtage og gennemgå produktet og jeg fik det fulde beløb tilbage på trods af produktet havde været åbnet og afprøvet. Skulle ikke selv betale for returnering.
Ser intet problem i at handle med dem, lige knap topkarakter her fra.
--
Desktop: i7 4790K, GTX 1070QS, 16GB, Xonar Essence STX
Laptop: i7 3610QM, GTX 675M, 8GB, Xonar U3
Fine systemer, haps!
Købte parfume derinde, og da der var gået 10 dage, skrev jeg til deres support hvor de blev af.
Fik et svar på svensk, som jeg intet forstod af.
Det var dog fra en af deres underleverandører, men som sælger gennem CDON.
CDON var hurtige til at vaske hænder. Fik dog parfumerne efter 15 dage.
--
#10 CDON er også begyndt at være en salgsportal for andre firmaer som en mini Amazon, så hver gang handlerne er gennem en anden forhandler, så er CDON lidt sådan "We no know, pleaze wait more times. kthxbye!". Oplevede det samme med en bog, som åbenbart blev leveret af en eller anden svensk boghandelskæde i stedet for CDON selv. Så jeg er blevet endnu mere opmærksom på om det er CDON selv eller en anden forhandler der sælger tingene efter den oplevelse.
--
FFHAU!
This is 2017, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
#11 - Det har jeg aldrig lagt mærke til, det er da godt nok noget helt nyt. Kan godt se nogle produkter "sælges af: [butik]" med link til anmeldelser på CDON...
Det vil jeg da lige informere folk i min omgangskreds om. Så er det jo ikke helt det samme længere...
--
Desktop: i7 4790K, GTX 1070QS, 16GB, Xonar Essence STX
Laptop: i7 3610QM, GTX 675M, 8GB, Xonar U3
Fine systemer, haps!
Har købt mange parfumer der inde, og ja de skriver netop også at man køber igennem dem, men de egentlig bare er mellemled.. Har altid fået hvad jeg bestilte og sparet en ordenlig røvfuld penge i forhold til Matas :X
--
Har haft en mus til RMA hos dem, fik pengene tilbage inden en uge. Hurtigt og nemt.
I sidste ende er det producenterne og ikke netbutikkerne der er sløve. ASUS er notorisk sløve til RMA... Corsair er noget nær det bedste jeg har prøvet. Direkte RMA udenom butik og intet bullshit.
--
i7-7700k @ 5 ghz
1080 ti @ 2ghz
--
Sidst redigeret 14-06-2017 19:21