Jeg tænkte at jeg lige ville dele det her med jer.
Jeg har i langtid været kunde hos Sonofon (Telenor nu) Mit abonnement stod i min mors navn, da jeg var under 18 da det blev oprettet.
Da iphone 3gs kom ud, besluttede jeg mig at skifte teleselskab til 3 for at få den bedste dækning.
Jeg ville gerne have mit gamle nummer med, men da det stod i mit mors navn var det ikke muligt.
Jeg hiver min mor med ned i en sonofon butik for at få det ændret. Min mor viser sit kørekort, jeg viser mit kørekort vi skriver begge under og alt er i den skønnest orden.
Sidste måned betalte jeg 143 kr for mit abonnement, i denne måned dropper der en regning ind på 417 kr...
Jeg sammenligner regningerne og ser at mit abonnement er blevet lavet om til et nyt. Jeg ringer straks til Telenor kundeservice og forklarer mit problem.
Jeg får af vide at da jeg fik navnet på mit abonnement skiftet fra min mors navn til mit, skrev jeg samtidig under på et nyt abonnement til dobbelt så meget om måneden!!
Jeg får heldigvis et nedslag på 200kr så jeg skal kun betale 217 kr - jeg synes bare det virker helt absurd, hvis ikke direkte snyd.
--