Skriv igen når du har snakket med Klarna/ butikken.
--
Strix B650-A WIFI + P500 DRGB + RM1000e
6900XT h2O+ Ryzen 9 7900
2x16GB FURY Beast RGB 6000MHz
--
Sidst redigeret 20-06-2023 20:05
Når butikken/klarna åbner igen, så kontakter du dem, så kan de få løst det hele.
Skriv eller ring med ordrenummeret og forklar at du allerede har købt og betalt én gang. Check evt. din email og se om ordrenummeret med det numme du lige har fået nu, også ligger der fra dengang.
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0.
Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
Det er for den 5600X hos Dustin på Black Friday, ikke?
Jeg har modtaget det samme, og når jeg løber kontoudskrifterne igennem, så blev ordren aldrig betalt. Da CPU'en først blev sendt i januar, så er mit gæt at det ikke var muligt for butikken at trække beløbet så lang tid efter.
--
#3 > Lige præcis, jeg ville bare ikke hænge butikken ud unødvendigt (det er næppe Dustins skyld Klarna stiller de vilkår overfor
slutkunden)
Jeg har så den udfordring jeg skiftede bank i April, så jeg kan ikke kigge min daværende konto igennem :-D
Men hvis de aldrig har hævet hos dig, så er det nok samme historie her.
Har du fundet en måde at betale på som giver dig en kvittering og IKKE kræver oprettelse hos Klarna?
PS: Har selvf. også skrevet til Dustin - jeg kunne ikke finde et tlf. nummer til dem :-/
--
Så gir det mening.
Dustin skrev på mail til mig ordren var klar og ønskede jeg stadig få leveret skulle jeg overføre på konto nummer eller kontakte shoppen for en Visa overførsel.
Tror endda de sendte forud før jeg fik overført mønt så god service denne gang.
--
Strix B650-A WIFI + P500 DRGB + RM1000e
6900XT h2O+ Ryzen 9 7900
2x16GB FURY Beast RGB 6000MHz
Nummeret til Dustinhome er/var: 88 330 330 - Privatkunder
Dustin's nummer er/var: 7013 7040 - Erhvervskunder
Det er en falliterklæring af rang at fjerne telefonnummeret fra forsiden. Det får mig til at tænke at de de er så elendige, de ikke vil have folk ringer og skælder ud over det. Det er lettere at håndtere på skrift.
Oh wow... Nevermind... Prøvede lige begge numre. Ingen af dem eksisterer mere. Hold kæft det er genialt :D
Prøvede lige chatbotten. Prøvede at vælge hjælp til bestilling.
Den gav mig et link til Bestilling og spurgte om jeg fandt hvad jeg havde brug for. Jeg valgte Nej. Så skiftede chatten til engelsk og skrev den var lukket.
De hader vist bare kunder.
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0.
Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
--
Sidst redigeret 20-06-2023 20:36
#4 Jeg regner med at betale indbetalingskortet, nummeret der på er unikt, og kan i tilfælde af en tvist tjene som bevis for betaling.
--
#6 prøv det her nummer: 78 71 23 23
--
Har også fået den mail.
Når jeg klikker på PDF'en med regningen står der betalt over den.
Og i klarna appen viser den ikke nogen purchase fra Dustin
--
Jeg har fået samme opkrævning.
Tænkte at det måtte være en fejl, men kan faktisk konstatere at jeg aldrig har betalt.
--
Har også fået den, når jeg klikker på linket får jeg
"Bestillingen kunne ikke findes
Vi kan ikke finde din bestilling. Gå tilbage og prøv igen."
Så jeg fatter heller ingen ting :/
--
Jeg har også fået mail'en.
Jeg købte noget på Samsung store i maj 20222, som de åbenbart ikke har fået pengene for.
Jeg har haft skrevet med Klarna chat og de siger, det var betallinger lavet med MobilePay, der ikke var gået igennem. Man skal betale med den Giro konto streng, der er med i regningen. Man kan ikke betale via Klarna hjemmeside eller app.
Det er da virkelig noget rod.
--
Nu ved jeg ikke hvad i har købt, eller hvad prisen var.
Men altså i må da have haft en ide om i havde fået en vare i ikke havde betalt for og det på et tidspunkt ville komme en regning.
--
Jeg købte en Samsung SmartTag+ til kr. 169,-
Må desværre erkende, at jeg ikke havde opdaget, at pengene ikke var trukket.
Men det er jo heller ikke noget problem. Jeg har overført pengene, men synes det er underligt, at Klarna skal bruge over 1 år på at finde ud af, at de ikke har fået pengene.
--
Så længe den blot er sendt på mail, kan i dybets set ignorere den og håbe den går i glemme bogen, popper den ind af brevsprækken eller på e-boks lige pludselig - så skal i fortage jer noget aktivt.
Mailen kunne lige så nemt være blevet fanget af et spam filter, eller i kunne have skiftet mail i mellemtiden. Om ikke andet så køber i jer lidt tid, hvis der er hul på kontoen.
Det er hammerende useriøst at der som minimum ikke fulgte en beskrivelse af hvad der er sket og en undskyldning for besværet, og i min personlige optik lige så useriøst at det blot sendes ud på mail og ikke tages ved opkald/brev/e-boks.
--
Sidst redigeret 21-06-2023 17:30
Jeg betalte regningen igår. Tror det der med "betalt" på PDFen er en fejl - netbank bekræfter at mit dankort aldrig blev trukket da de sendste CPUen afsted.
--
Rationally irrational.
altså ved i ikke om i har betalt eller ej? hvis i har betalt så sendt bevis på i har betalt så annulere de faktura, hvis ikke så betal for den vare du har købt? det kan vel næppe være så vanskeligt finde ud af:p
--
jep jep
Nå mystikken breder sig yderligere, jeg har nemlig fået svar fra Dustin. Bemærk den del jeg har markeret med fed:
Det kan være, at Klarna ikke har modtaget din betaling endnu. Derfor beder vi dig venligst om at kontakte Klarna direkte angående betalingen. De kan kontaktes på 69 91 88 83
Hvis de kontakter dig vedrørende betalingen, bedes du informere dem om, at du har foretaget betalingen.
Vi beklager eventuelle gener eller forvirring dette kan medføre.
Hos Dustin har vi modtaget beløbet fra Klarna, så alt ser fint ud hos os, men det kan være, at der er et hul på deres side, hvis de ikke har kunne trække beløbet fra dig/din bank.
Jeg må ringe til Klarna i morgen og se om jeg bliver klogere, *suk* sikke et cirkus.
Til de der spørger til om man ikke ved om man har betalt - ordren er betalt, men om betalingen er trukket eller blot reserveret kan være svært at se afhængig af typen af kort der er anvendt. Ydermere har f.eks. jeg skiftet banket siden, så jeg kan ikke gå tilbage og se transaktion loggen hos en bank jeg ikke er kunde hos længere.
Men er de aldrig trukket skal de naturligvis have deres penge, da jeg har fået varen.
Jeg vil bare gerne sikre mig dels at jeg ikke betaler 2 gange for den samme vare, og dels at de ikke sender endnu en "rykker" e-mail om et halvt år igen igen.
Jeg synes ikke Klarna fremstår særligt seriøse eller organiserede her.
--
Jeg fik rent faktisk følgende mail fra Klarna et stykke tid efter mailen med fakturaen.
Så de prøver i det mindste at forklare, hvad der er gået galt samt kommer med en undskyldning.
Vi kontakter dig, da vi for nylig har opdaget, at dit køb ved Samsung.com, bestilt den 2022-05-17, stadig ikke er blevet betalt. På grund af en teknisk fejl kunne vi ikke trække penge fra dit kort via MobilePay.
For at rette op på dette har vi oprettet en faktura, som vil blive sendt til dig i en separat e-mail. Eftersom det oprindelige betalingsforsøg blev foretaget med MobilePay, er det ikke muligt at betale fakturaen via Klarna-appen. Derfor beder vi dig venligst om at betale via bankoverførsel (GIRO nummer i faktura) inden for 30 dage efter modtagelsen af fakturaen.
Vi beklager ulejligheden og takker for din forståelse.
Hvis du har nogle spørgsmål, bedes du logge ind på vores app for at chatte live med vores kundeserviceteam eller ringe til os på +45 69 91 88 81.
Medvenlig hilsen,
Klarna
--
Sidst redigeret 21-06-2023 23:02
#20 > Så mangler vi bare de bliver klare i spyttet om hvorvidt skidtet er betalt eller ej - der står stadig min faktura allerede er betalt *suk*
Jeg ringede til dem i dag og fik at vide en del af de mails er sendt ved en fejl, og at jeg skulle sende en mail til dem så de kunne undersøge om min mail var legitim eller ej. (sendes til
[email protected])
Så den er jeg lige i gang med at forfatte.
--