Super ! nu tør jeg godt købe min næste PSU med Proshop.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det minder midt lidt om engang AV-Cables lagde et opslag op på FB, omkring kundeoplevelser hvor de havde bestilt klokken dit og modtaget den dagen efter klokken dat. Her roste flere i kommentarfeltet hvordan, at de også havde modtaget det allerede dagen efter.
Jo, det er flot I pakker frem til kl. 21 og får dem lagt i jeres pakkebur. Men alt der hedder transport fra virksomhed og ud til kunden skal de ikke have ros for, medmindre de personligt sorterer og kører ud. Der var da også flere der kommenterede på det.
--
ASUS TUF B460M-Plus • i5 10400F • 16GB 2933MHz • Sapphire Pulse RX6700XT 12GB • Cooler Master Q300L • Corsair MP400 M.2 1TB
Det har jeg gjort adskillige gange ved proshop til hjemmelevering med postnord. Det virker upåklageligt.
--
#CosmicDK
Det er kun lige PSU jeg mangler så der var jeg heldig !
lyder godt med øllene, så har du lige til mandag næste uge.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Enig med #2 - Proshop skal ikke have æren for at PostNord kan leverer dagen efter.
--
Signatur (Valgfri)
Jeg købte en mus i mandags ved 10-11 tiden, og fik den leveret kl 20.
Det var også Proshop, men med Burd delivery istedet for Postnord. Jeg var helt blæst bagover da buddet stod i døren.
--
MSI 650i Edge | Ryzen 5 7600x | 32gb G.skill flare DDR5 | Powercolor 6800xt Red Devil
Et NZXT H1 v2 har plads til det hele.
proshop har i lang tid haft next day delivery helt til kl 21 tror jeg..
men det der er lidt skævt er postnord, for de få gange det er fejlet, er det ikke fordi Proshop ikke får shippet varen, det er fordi de fejler hos postnord.
--
Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan.
#2 + #6
En lille tommel op kan de vel godt få her for at have valgt at bruge postnord som leverandør.
Til gengæld giver jeg dem lige en lidt større tommel ned også.
Bestilte i forgårs en Lian Li Lancool 216 som var forventet på lager i dag. Nu står den til forventet den 10/03.
:(
--
Lidt + lidt + lidt + lidt + lidt + lidt + lidt = meget lidt
Jeg købte en hardware ved Proshop igår og den ankom for 2 dage siden.
10/10 service handler der igen
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Bestilte fra Proshop søndag kl. 17:30
Klar til afhentning i Kvickly Næstved næste dag mandag 11:00
Altid lynhurtig levering fra Proshop
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #2 + #6
Jeg vil da også sige at Proshop har lavet en aftale med PostNord om at de skal afhente kl X, Y og Z i løbet af dagen, netop for at PostNord har dem i hånden og klar til pakke sortering.
Jeg tænker at sådan en aftale med PostNord ikke er 100 % gratis, bare fordi man sender mange pakker.
Efter hvad jeg ved, så sorterer Proshops lagermedarbejdere også ift. hvilket postnummer de større pakker skal til (Øst eller Vest Danmark, ligesom nogle butikker fra Salling Group har).
Er der så mange andre virksomheder som kan vise så hurtig en levering?
--
Købte et smartwatch lørdag kl 20 fra Proshop. Det blev sendt søndag og leveret mandag via PostNord. Alt i alt fuldt tilfreds
--
#12
Jeg mener altså, at have læst engang, at grunden til de kan gøre det frem til kl. 21 er fordi, at deres lager og en-eller-anden PostNord bygning nærmest ligger klods op ad hinanden. Men om det bare er fordi de har en god og dyr aftale ved jeg selvfølgelig ikke.
--
ASUS TUF B460M-Plus • i5 10400F • 16GB 2933MHz • Sapphire Pulse RX6700XT 12GB • Cooler Master Q300L • Corsair MP400 M.2 1TB
Det stikker da helt af. Jeg synes at de tråde der har været de seneste to år om Proshop og bundkort, kunne være interessant hvis nogle af brugerne havde nogle billede inden de sendte det retur. Håber aldrig selv jeg kommer til at stå i en lignende situation.
--
OP må næsten være en Proshop medarbejder.
Ros skal de da have masser af, nu hvor der lige har været en tråd om hvor elendige de er til RMA.
--
Jeg bestilte et batteri til en hæklipper hos Proshop søndag eftermiddag kl 16:35 og havde den dagen efter. :)
--
Sidst redigeret 01-03-2023 16:05
5
Hvis de holder til mandag, får butikken fem stjerner.
16
Du kan købe et board af mig, hvis du gerne vil have noget defekt pis at rode med ;)
--
#2 og #6
Sikke dog noget værre vrøvl.
Selvfølgelig skal Proshop da havde ros for at have valgt den type af service.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. 20#
Gu' skal de ej - Proshop er en lorte biks!
--
IDGAF!
20
De leverer stort set fra dag til dag, jeg har smidt omkring 200K i den biks.
Men PostNord gør det muligt.
Dustin - som vist er samme kæde, ret mig endelig hvis jeg tager fejl - bruger Bring, som leverer som vinden blæser, ergo er det nærmest umuligt at give Proshop point for en detalje de vitterligt ikke har indflydelse på - udover at de er hurtige til at pakke og som regel når PN-bilens deadline hver gang.
--
21
Du kommer over skærmen som en vred mand, det udråbstegn understreger jo hvor vred du er -hvad bliver det næste; caps lock?
Der er jo masser af butikker at vælge mellem - er Proshop noget pis i dit hus, så find en anden hardware-pusher.
--
23#
Jeg er ikke vred :-) <= Se hvad jeg også kan lave, hvis du går så meget op i det.
Der er nemlig rigeligt med andre butikker at vælge i mellem og det er skønt så man slipper for at handle ved en lorte-biks som jeg mener Proshop er.
--
IDGAF!
Skriv et læserbrev om det eller lav et opslag på Facebook - der skulle være basis for noget bonus i form af socialt samvær i den sammenhæng.
--
25#
Går ud fra ovenstående var stilet til mig.
Hvorfor ikke gøre opmærksom på det her, hvor dem som rent faktisk benytter biksen meget holder til - det synes jeg da giver mest mening.
Har dog skrevet flere dårlige anmeldser andre steder også - så bare rolig - jeg gør hvad jeg kan.
Socialt samvær - wtf? Hvor kom den lige ind i billedet.
Mangler du en ven? :-D
--
IDGAF!
--
Sidst redigeret 01-03-2023 16:43
26
Jow-jow, kritik er konstruktivt altid, men handler det for meget om at være utilfreds bare for at være utilfreds, bliver det jo hurtigt kedeligt.
(Jeg holder meget af venner.
Og vi har samme hobby-interesse, så hvorfor ikke?
Vil du hellere hænge ud med en sur stodder fra en FB-gruppe der er stærkt utilfreds med en web-butik da?)
--
Sidst redigeret 01-03-2023 17:03
27#
Jeg har som tidligere skrevet haft flere dårlige oplevelser med Proshop, hvorfor jeg er utilfreds.
Det gør jeg opmærksom på her og andre steder.
/OT
Jeg er ikke på "FB" og generelt bryder jeg mig ikke meget om at være social og "hænge ud" med andre mennekser. Jeg er vel næmest det man betegner for usocial (ikke at sammenkæde med asocial)
Har enkelte gamle kammerater som jeg ser engang i mellem - det må være fint.
--
IDGAF!
--
Sidst redigeret 01-03-2023 17:10
#15
Der er mange større webshops der sender meget sendt, de kan ikke alle have lager ved siden af postnord ;)
DCS/Compumail sender frem til kl 20.15 med levering næste dag, ja ja det er ikke kl 21 som proshop, men tæt på, og de har vist ikke lager ved siden af postnord
--
29#
Det giver jo også fint mening at det er dér ungarbejderne har tid til at tjene nogle ekstra skillinger, og PestDK har vel derfor blot lagt dem sent på deres alm. afhentningsrute.
--
IDGAF!
#0
Er dette starten på en ny støttekampagne for at køre kontra på de tråde med dårlige oplevelser??
Even out the score, så at sige......
Dejligt du fik leveret din vare hurtigt.
--
Har selv oplevet det samme, og tidligere prioriteret Proshop grundet deres i mine øjne "ekstraordinære" hurtige ekspedition og levering!
--
Asus Z690-F Rog Strix/I9 12900KS 3.4GHz
Kingston FB DDR5 6000 MHz 32GB/Asus 3080TI TUF 12GB
Razer Blackwidow Ultimate/Razor Tartarus/Razor Taipan
Har bestilt før hos Proshop og fået leveret samme aften med Burd. Det er service.
--