Det er ikke et sted man burde handle...
1. .shop... really??
2. De har en gmail som kontakt
3. De skriver at de kun giver 6 måneders reklamationsret jf. købeloven. LOL.
4. Ejeren som du kan finde via Proff på CVR nummere Mike B*** har via hans facebook profil lige netop afsluttet HTX i Grenaa. Så det virker ikke seriøst :) Mike øver sig bare i at lave webshop.
--
55 plusser på whitelisten.
--
Sidst redigeret 03-08-2022 13:33
Det ser meget meget nyt ud.
Kan ikke lide hjemmesiden den er bare for rodet og hvad faen er .shop LUL. men tror da ikke der skulle være nogle problemer det registeret i cvr og det hele, og der ligger også en anden virksomhed på adressen :)
Gratis fragt ved købt over 5000.- den var ny for mig :)
men umildbart liger det ikke noget der ikke skulle være reelt
Der gives 6 Måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
"skal det ikke være 2år?"
--
Sidst redigeret 03-08-2022 13:35
Har heller ikke tænkt mig at handle der, men ville lige høre jer ad - det kunne jo være at nogle havde handlet der og alt var OK. :D
--
10700KF | Asus Z590-Plus TUF
2x8 GB Corsair @ 3200 MHz
WD Blue 500 GB (2,5" SATA) | CM V650 V2 Gold
Gt 730 2GB | NZXT Kraken x63
#3 Så det var blot for at reklamere? spørgsmålet skulle stilles
--
#4 ??? Ikke forstået! Du er da ikke ved dine fulde fem, hvis du tror at opslaget er en reklame for firmaet! :D :D
--
10700KF | Asus Z590-Plus TUF
2x8 GB Corsair @ 3200 MHz
WD Blue 500 GB (2,5" SATA) | CM V650 V2 Gold
Gt 730 2GB | NZXT Kraken x63
‘Reklamation: Følgende er gældende ved køb af frisk frugt og grønt: En eventuel reklamation i forbindelse med opdagelse af mangler på produkter, skal ske til raycomp.shop senest dagen efter køber modtager varen. Hvis ikke, mister køber retten til at anklage sælger for manglen. I tilfælde af en mangel, bedes du angive og forlangende vise, hvori manglen består. Endvidere er følgende gældende ved køb af kolonialvarer og nonfood: Reklamation skal ske indenfor rimelig tid efter købers varemodtagelse, hvorefter køber er forpligtet til at undersøge varen hurtigst muligt.’
Ved køb af frisk frugt og grønt…tha fuck, lol!
--
i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|1080 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM
Nekro lidt, beklager.
Men jeg kan skrive under på at det er en udmærket biks.
Jeg har købt to grafikkort hos Mike, det ene forstrød jeg, jeg ville have et kort med bedre køling - manden ringede mig op samme aften og nåede at ændre ordren inden afsendelse følgende formiddag.
Lur mig om så kvik kunderespons er hverdagskost hos de store.
Den handel ligger ca. 6 måneder tilbage.
Andet kort ligger til afhentning DD.
Det skal returneres, heller ikke dét synes at være et problem.
Umiddelbart kan jeg ikke se nogen årsag til at hænge biksen ud til tørre.
--
"...it's a song for the deaf, you can't even hear it!"