Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Midlertidlig Banned Power Vesterport

Af Supporter Aspirant Slettetbruger3072 | 16-06-2021 23:04 | 3820 visninger | 56 svar, hop til seneste
Så idag skulle jeg ud og købe en iPhone 12 til fruen i gave. :-) Jeg reserver så produktet og vælger derfor komme ned senere på dagen for så købe den. En medarbejder finder varen frem, hvor der så løbende kommer en anden medarbejder og fortæller mig at jeg kan hverken handle eller være i butikken, PÅ GRUND af at jeg har returneret en del vare. Jeg siger så til medarbejderen at det overrasker mig, men anerkender gerne at der har været nogle produkter til billige penge jeg har været ambielevent omkring. Men kunne det idet mindste ikke varsles på forhånd? Akhavet situation at være i, efter er kølet ned fra frustration osv. Henvendte jeg mig til deres kundeservice, de synes det var mærkeligt for der intet i deres system der fortæller dem at jeg er banned eller lignene. De fortalte mig at jeg har haft køb på store beløb at de små køb burde ikke betyde noget. De selv forvirret omkring at butiks chefen til Power Vesterport har bannet mig på baggrund af for mange gange brugt fortrydelsesret :/ Synes i det var professionel håndteret af butiks chefen? Jeg blev udstillet foran andre kunder skal dog siges, ret flov oplevelse, især når jeg handler normalt igennem deres webshop og andre nærliggende butikker. Det kun Power Vesterport som har problem med mig bare sådan åbenbart :D I sidste ende, fik jeg også forklaret kundeservicen, at jeg forventer ingen undskyldning, men blot være opmærksomme på at man ikke kun blot som kunde men også menneske, skal behandles med respekt. Han har en form for autoritet og magt inde i butikken hos Power, men den måde han anvender det er sku respektløst synes jeg, han ku have mødt mig med respekt og forklaret mig at det var for meget at købe for så aflevere. Historien ender lykkeligt for mig i sidste ende, tager ned til Elgiganten køber telefonen og alt foregår stærkt og simpelt, mon skæbnen prøver fortælle mig at jeg skal forblive Elgigantens loyale kunde før der kom noget som nu hedder Power. :) Der bliver skrevet en masse herinde, jeg er intrasseret i og høre om hvordan i mener butiks chefen har håndteret det ift. Hvordan man ku have håndteret det for og ikke miste kunder osv. :) Bemærk: Jeg er ikke banned hos nogle andre Power butikker eller webshop, det kun selve vesterport indtil KS har snakket med butikchefen for høre hans forklaring.
--
#1
Business
Mega Supporter
16-06-2021 23:13

Rapporter til Admin
Må en butik virkelig det? Javel, man lærer noget nyt hver dag :)
--
#2
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
16-06-2021 23:17

Rapporter til Admin
#1 No idea, men en flov oplevelse var det sku, jeg følte mere det var en personlig angreb end at det var håndteret ifølge deres retningslinjer. Hvis JEG vidste jeg var fucked up, så havde jeg sku lukket munden og sagt jegmå sku tage mig sammen. Men det var nyt og mærkeligt samt ydmygende. :/
--
#3
ilmep
Supporter
16-06-2021 23:19

Rapporter til Admin
Hvor meget har du da returneret?
--
#4
Dragonheart
Guru
16-06-2021 23:20

Rapporter til Admin
#1 Ja så længe de ikke gør det pga. race, alder, køn eller handikap/sygdom. I det her tilfælde er årsagen jo misbrug af deres service som jeg forstår deres argument. Men har godt nok aldrig hørt om sådan noget ske for andre.
--
#5
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
16-06-2021 23:24

Rapporter til Admin
#3 Returneringerne skete i 2020, der købte jeg en PS4 for så aflevere den og købe en PS4 Pro, så afleverede jeg den og købte en Xbox, afleverede den også købte en Nintendo switch, så tænkte fuck det gider ikke out-dated konsoller venter til kan få PS5, så vi snakker om 4-5 afleveringer af samme ting nærmest. Men har købt sådan noget som Macbook Pro, iPad Mini og iPhone samt 2x airpods 2.gen og andet som hvidevare for i alt over 80.000 i værdi igennem flere år. Men sjovt at Vesterport Power har problem med mig, det ødelægger bare lysten i at handle hos Power for de desværre nogle der repræsentere Power dårligt, for deres Kundeservice er god osv. Men intet kan få mig til og heale fra ydmygelsen, bliver behandlet som en tyv foran andre kunder :s
--
#6
ilmep
Supporter
16-06-2021 23:27

Rapporter til Admin
#5 Kan jeg virkelig godt forstå. Det må have været så ydmygende. Ville personligt tage den med butikschefen 1:1 og fortælle, at det var ikke i orden, det du blev udsat for.
--
#7
ToFFo
Guru
16-06-2021 23:28

Rapporter til Admin
Wow det er virkelig fucked up. Altså, det overrasker mig ikke når det er Power, men det er fucked up! Det er en privatejet virksomhed, og de bestemmer selv hvem de handler med, og hvem de vil lukke ind i butikken. Det er helt normalt. Men deres måde at agere på er totalt latterlig. Enten er de latterlige, eller også har du returneret virkelig, VIRKELIG meget. (Dette blev skrevet før jeg havde læst #5. Så meget er det sgu heller ikke. Jeg er sikker på der er andre der er værre). Der skal alligevel utroligt meget til før man bliver banlyst. Eller det skulle man da i hvert fald mene. Jeg hader... nej jeg afskyr at handle i Power. Jeg føler jeg bliver verbalt overfaldet af deres rapkæftede pistolsælgere. De er afsindigt aggressive. Bevares, de grå hår er begyndt at kigge frem fra hovedbunden, men jeg er stadig temmelig godt lært i de fleste produkter de sælger, så deres salgsgas virker ikke på mig. Men jeg lader dem altid ryste lidt ud af ærmet, for det kan jo være de kommer med noget brugbart. Det er dog ikke sket endnu. De fylder mig bare med løgn og mersalg. Hvis der er noget nyt elektronik jeg mangler som koster 1000+kr, så ser/læser jeg anmeldelser fra flere forskellige kilder, for at finde ud af om den vare jeg har set på, er god nok i forhold til andre i cirka samme prisklasse. Så ved jeg hvad jeg vil have, når jeg besøger butikken. Det er sjældent Power er billigst. Nu var de lige billigst på den LG GX soundbar jeg ønskede mig. Og pga. butikkens tåbelige indretning, skal jeg igennem HELE butikken for at komme til kassen. Så alle sælgerne får en lige chance for at dickslappe mig med salgspis. Nej den cheap-ass Electrolux håndholdte støvsuger er ikke bedre end min Dyson. Nej, jeg vil ikke have Candy fremfor Miele. Hold nu kæft altså. Jeg er glad for du har fundet lykken med Elgiganten. De har alle dage behandlet mig godt, også selvom jeg ind imellem returnerer. De tager altid retur med et smil. De prismatcher også med et smil, så man ikke får dårlig samvittighed. Som man ikke burde, da de jo selv skilter med det, men alligevel. Jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg ville reagere i din situation. Jeg er normalt en meget fattet mand med lang lunte. Fordi jeg ved de bare passer deres arbejde, og jeg også har været "ham bag disken" eller "ham i telefonen"... Men sådan noget der... Hold kæft det er ydmygende. Jeg var nok bare flygtet fra stedet i håbet om ikke at blive set. Måske lige bruge et par minutter udenfor for at advare andre på vej ind i butikken om de er nogle fucktards. Bare for at få en smule hævn :D tl;dr - Fuck Power.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 16-06-2021 23:31
#8
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
16-06-2021 23:39

Rapporter til Admin
#6 Jeg har svært ved og få mig selv til og snakke med butiks chefen, han dømte mig før han gav mig en heads-up eller advarsel, det fortæller lidt om hvilke person han er. Jeg arbejder med mennesker der har dobbelt sinds lidelse og aktiv stof misbrug, så efter en hård dag jeg ville overraske fruen med en gave, men han gøre sådan noget mod mig... Mistede respekten, så istedet for lave en scene, så fortalte dem det ikke fair og idet mindste gi mig 1 advarsel inden en ligefem ban i ubestemt tid, de beklagede og fjernede varene fra mig og bedte mig om og gå. Fuck bliver deprimeret af og tænkte på hvor ydmygende det var og jeg var et fjols for ikke hive fat i chefen.
--
#9
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
16-06-2021 23:41

Rapporter til Admin
#7 Jeg er ikke irriteret over Power som sådan, jeg er virkelig virkelig irriteret over butiks chefen. På sådan en personlig plan. Jeg tog op i fitness for og lige få frustrationerne ud, fordi var så fed-up med følelser, altså virkelig dumme tanker kom frem. For det var så ydmygende og jeg har aldrig været bannet for noget i hele mit liv, ikke engang en transport afgift har jeg modtaget.
--
#10
ToFFo
Guru
16-06-2021 23:45

Rapporter til Admin
#9 - Jeg har ikke været i alle Power butikker, jeg tror jeg har været i 5-6 stykker, men fælles for dem alle er at deres sælgere er enormt nærgående, ikke super kloge, og virker desperate efter at sælge. Som om hele deres løn er provision. Det kunne sagtens tænkes. Det er jo Power after all. Så man kan sige det er lidt svinsk at jeg gør mig umage for ikke at købe noget i Power, fremfor at bidrage til de kan få smør på deres professionelt kalibrerede brød. Jeg hader Power og jeg er ikke engang banned fra deres butikker :P
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 16-06-2021 23:46
#11
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
16-06-2021 23:51

Rapporter til Admin
#10 Jeg burde måske holde mig til Elgiganten når det gælder fysisk køb her og nu, click & collect. Komplett & Dustinhome for elektronik køb og investere i dem. Power har gjort det tydeligt og klart, de ikke altid billigst, men vil helt klart gi 1000,- mere så længe servicen er i top. Ja jeg sparede 500,- kroner her og der, men jeg skulle også bruge 20 minutter på høre omkring deres antivirus da jeg sku købe en Macbook, eller microsoft office 365 abonnement når sku købe min anden macbook, jeg er studerende for helvede det lort har jeg gratis...
--
#12
Denuheldige
Gæst
17-06-2021 01:31

Rapporter til Admin
#8 Hey op med humøret. Det siger mere om ham end om dig. Han er et random menneske du ikke kender og du burde give en fuck. Den magt skal han ikke have over dig ..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Sidst redigeret 18-06-2021 12:51 af Ronson
#13
BattlefieldAddict
Semibruger
17-06-2021 05:56

Rapporter til Admin
De har selvfølgeligt ret til at handle med hvem de vil ifølge loven, men det er fandme godt nok dårlig stil og dårlig reklame for dem, at de "banner" folk for at gøre brug af deres returret. Den forlængede returret er jo et ret stort salgsargument hos både Power og Elgiganten. Begge steder slår det jo stort op at de modsat de fleste andre har 30 dages fuld returret.
--
#14
em2021
Ny på siden
17-06-2021 06:21

Rapporter til Admin
Elendig håndtering af en butik der lever af deres kunder. Uden tvivl. Den slags kunne have været gjort meget pænere (eller slet ikke) Men jeg synes dog 4-5 returneringer af produkter i samme kategori er en smule useriøst. Men igen, elendig håndtering. Men det er desværre lidt hvad man kan forvente når man træder ind i stedet som Elgiganten og poser. Desværre.
--
7700k,rtx2080,16Gb 3200mhz,asus 27" 165hz
#15
Thomas G
Elitebruger
17-06-2021 10:10

Rapporter til Admin
Set fra mit perspektiv har du nok snittet "kassen" med dårlige kunder. Jeg forstår godt at butikken finder det mønster lidt iøjnefaldende. Der er en del webshops, især tøj webshops som virkeligt kæmper med returvare. Baladen er at de er svære at sælge som nye bagefter, derfor er returneringer et værdi tab for virksomheden. Jeg har hørt om flere som er blevet banned fra tøjbutikker og butikker som sælger mærkevare som Guchi og lign. Systemet er desværre rigget op så du i teorien kan returnere et givent tv uendeligt antal gange (hver 14 dag), hvis butikken lader dig, og på den måde have et gratis tv/uendelig garanti etc etc. Så nitte oplevelse helt klart, og måske også lidt til den hårde side, men du kan ikke blive helt overrasket. Tilgengæld kan man sige at lederen burde have kigget på dit øvrige købsmønster og tænkt ok, det var ikke skide heldigt, men en generelt god kunde ellers. Simpelt spørgsmål, hvornår har man returneret for meget, er det antal, beløb etc, det er ikke svar jeg har, men der må være en grænse et eller andet sted. Og fedt at du fandt et andet sted at handle.
--
#16
ToFFo
Guru
17-06-2021 10:21

Rapporter til Admin
#11 - That's the beauty part. Elgiganten hader også Power! Så de prismatcher gerne for at få dig som kunde i stedet for du går i Power. Så hvis du finder en vare på tilbud i Power, så skal du bare sladre til Elgiganten. Hvis du køber noget dyrt i Elgiganten, så sæt en prisagent med Pricerunner. Hvis varen falder i pris hos Elgiganten, eller andre de prismatcher mod, kan du få differencen udbetalt. Det er genialt. Du skal ikke løfte en finger, du får mail/notifikation om det hvis prisen falder via Pricerunner (du vælger selv hvor meget den skal falde før du får besked) og så tager du bare fat i Elgiganten. Det er ret genialt. Jeg har brugt det et par gange, og der har ingen problemer været. Jeg gider ikke besvære mig med det for et par hundrede kroner, så jeg sætter altid grænsen ved at få besked når varen falder med 500kr eller mere. Det skal lige siges jeg intet har at vinde ved at rose elgiganten. Jeg gør det udelukkende fordi de altid har behandlet mig godt. På trods af alle de penge jeg har lagt hos dem, tror jeg ikke de har tjent ret meget på mig. Da jeg som oftest følger med i deres tilbud og kampagner for at købe varerne så billigt som muligt. Senest købte jeg et LG 65" GX OLED til 14k. Det var næppe en overskudsforretning :P
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 17-06-2021 10:23
#17
NiceRag
Semi Nørd
17-06-2021 10:25

Rapporter til Admin
det kan de sgu da ikke gøre? du har ikk brudt nogen af reglerne de har jo ikke "du må returnere 10 produkter, og herefter bliver du afvist fra butikken" i sådan en lille "asterix" ved deres returrets-beskrivelse? vi burde alle gå ned og købe ting og returnere dem i den butik, fordi fuck dem
--
#18
Azakiel
Skribent
17-06-2021 10:33

Rapporter til Admin
#17 Privat virksomhed, de kan gøre det så længe det ikke bryder nogle regler og love. Og de bryder intet her. Du vil ikke få noget ud af dit stunt, udover at lade en frustration gå ud over nogle lavtlønnede ansatte som ikke har noget med ledelsen eller butikkens politik at gøre.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#19
bobson
Monster Supporter
17-06-2021 12:06

Rapporter til Admin
#17 Elgiganten gør jo faktisk opmærksom på, i deres handelsbetingelser, at man mister de 30/50 dages returret ved misbrug af ordningen. Mon ikke Power gør det samme? Under alle omstændigheder ville jeg da gå ud fra, at de gjorde en opmærksom på det via mail, og ikke helt spontant i butikken. Jeg kan heller ikke forestille mig, at de skulle få indflydelse på ens adgang til butikken - der tror jeg altså butikschefen er gået over sine beføjelser i koncernen.
--
#20
Slettetbruger7597
Ultrabruger
17-06-2021 12:17

Rapporter til Admin
#3 "Returneringerne skete i 2020, der købte jeg en PS4 for så aflevere den og købe en PS4 Pro, så afleverede jeg den og købte en Xbox, afleverede den også købte en Nintendo switch, så tænkte fuck det gider ikke out-dated konsoller venter til kan få PS5, så vi snakker om 4-5 afleveringer af samme ting nærmest" Det kan jeg godt forstå forretningen bliver noget trætte af men de burde nok have håndteret det bedre. Jeg synes det ville have været rimeligt at de f.eks. efter 3. ombytning havde sagt til dig at de syntes at du misbrugte deres returneringspolitik og at de derfor ikke ville fortsætte med at ombytte varer for dig hvis du fortsatte på den måde.
--
#21
7430
Giga Nørd
17-06-2021 12:56

Rapporter til Admin
bare hold dig fra power, de har sku heller intet af det man skal ned hente alligevel.
--
jep jep
#22
anders1226
Monsterbruger
17-06-2021 13:09

Rapporter til Admin
#20 Det er din ret som kunde om det så er power eller bilka, om du så ville returnere et produkt 10 gange :)
--
#23
Azakiel
Skribent
17-06-2021 13:11

Rapporter til Admin
#22 Kommer helt an på om det er købt online eller i butikken. Og det forhindrer stadig ikke butikken i at afvise at handle med dig.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#24
mig
Gæst
17-06-2021 13:13

Rapporter til Admin
#22 Men butikken vælger vel også selv om de vil handle med en kunde. Vi aner heller ikke i hvilken stand de konsoller er afleveret i. De bliver typisk først testet efter at pengene er givet retur. #0 Har også en tråd hvor han af Proshop blev beskyldt for at sende en defekt vare retur. Kan der være et mønster?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#25
hej
Gæst
17-06-2021 13:16

Rapporter til Admin
#24 Vildt du skyder skarpt uden at være logged ind, det er lidt pinligt ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#26
Comicsdk
Ultra Supporter
17-06-2021 14:11

Rapporter til Admin
En butikschef i Power er ikke nødvendigvis komplet idiot. Men her er én side af historien. Når resten af historien lander i forum og den ikke handler om PS5 indkøbt til et videresalg der ikke gik helt efter planen og endte i en retur, kan vi sammen tage til Vesterport og brænde butikken ned til grunden.
--
#27
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
17-06-2021 14:26

Rapporter til Admin
*Opdatering* Idag får opkald af Power. Kundeservice fortæller at jeg har min ret til og returnere og bruge fortrydelsesretten, der er ikke tale om hvor mange x antal gange man må returner, selvfølgelig gælder der sær regler hvis man aflevere i slidt stand men det er aldrig tilfældet, ja de tester produktet inden refundering. Kundeservice har talt med Chefen derude, han inviterede mig personligt ind i Vesterport i sådan en medarbejder lokale. Vi snakkede det ud, han vil udstede gavekort på 500,- osv. Jeg takkede nej og fortalte ham hvad jeg har på hjertet mht sådan at blive udstillet på den måde. Nu har jeg downlodet kvitteringer på produkter jeg har købt igennem Power, har også skrevet til dem at de må gerne slette alt de har om mig fra deres hjemmeside. :-) End of this sour story. Med hensyn til Proshop, ja, den vil jeg ikke komme ind på. Det er noget for sig selv og har levet uden dem i lang tid siden hændelsen. Komplett og Dustin har virkelig være de firmaer som har ydet god service for mig i hvertfald mht RMA osv.
--
#28
Den Skrækkelige Vandpyt
Ultra Supporter
17-06-2021 14:27

Rapporter til Admin
Butikker er vel også trætte af at folk returnerer for videresalg eller bare bruger tingene i 14 dage.
--
#29
Comicsdk
Ultra Supporter
17-06-2021 14:32

Rapporter til Admin
27 Hatten af for din afslappede måde at forholde dig til den sag på. Jeg fortryder kommentar 26 en anelse, men den kan til gengæld genbruges løbende i andre sager.. :D
--
Sidst redigeret 17-06-2021 14:34
#30
Fantronic
Bruger
17-06-2021 14:35

Rapporter til Admin
Jeg har oplevet præcis det samme med en specifik Elgiganten butik. Min oplevelse var som din ift. hvordan de behandlede mig, hvordan en medarbejder nærmest kom løbende som en eller anden dårlig action-film (wtf?), hvor jeg blev talt ned til foran kunderne som var jeg kriminel og blev udelukket fra at købe i butikken med begrundelse om, at "jeg misbrugte returretten". I situationen var jeg ret perpleks. Endnu mere ulogisk var det, fordi jeg igennem årene har lagt rigtig mange penge online hos Elgiganten, beholdt rigtig mange varer og således procentuelt returneret ret få varer (som i øvrigt som oftest var uåbnede - få gange åbnet, men i mint condition). Det gav ingen mening. Jeg havde heller ikke været i deres butik i mere end en håndfuld gange de seneste par år. Logik - not so much? Men det er selvfølgelig klart, at hvis staben er inkompetent nok, så kan det fremstå som om man returnerer mange varer, hvis man fx køber 100 varer, beholder 95 og returnerer de 5 af dem. Men procentregning kan jo også være svært... Senere fandt jeg ud af, hvor skoen (eller studenterhatten) trykkede ekstra meget: Butikslederen (som i øvrigt var ekstremt nedladende, inkompetent og patroniserende at tale med) afslørede sig selv i telefonen ved at sige, at "butikken jo er nødt til at passe på sin økonomi", da jeg nævnte, at jeg jo som kunde ser Elgiganten som helhed, når jeg handler på Elgigantens hjemmeside, og ikke som små adskilte butikker med en online-del. Så var det vist ikke, "at jeg misbrugte returretten". Slet ikke når jeg havde lagt rigtig mange af mine penge hos Elgiganten, bare online. Men det får jo ikke butikkens tal til at se pæne ud. Og det er selvfølgelig ikke vigtigt, at Elgiganten som helhed performer godt. Så derfor skal kunden selvfølgelig gøres til grin og udstilles foran de andre kunder i butikken, udover man som butik er knap så åben om den reelle problemstilling. Det er nemlig en rigtig god strategi for god kundeservice, endnu mere når man er en kunde, der lægger rigtig mange penge hos dem. Så ja. Jeg har oplevet det samme som dig. Jeg blev i øvrigt så pissed, at jeg gik hele vejen op til øverste direktør Peder Stedal og presserådgiveren med min klage over oplevelsen. Direktøren gad ikke svare. Presserådgiveren lovede 3-4 gange igennem 4-5 måneder, at jeg snart ville få et svar og løsning. Det har jeg stadig ikke fået den dag i dag. Heldigvis har jeg lydoptaget hele misæren i butikken og telefonopkaldet, fordi jeg flere gange har oplevet små-chikanerende opførsel specifikt i den butik (alle andre Elgiganten butikker har jeg ikke oplevet problemer). For jeg havde det lidt på fornemmelsen, at der ville ske noget ubehageligt igen (bare ikke hvad). Så må jeg lige vurdere, hvad der skal ske med den lydoptagelse. Hvis der er nogen herinde, der arbejder hos Elgiganten, så er I selvfølgelig velkomne til at kontakte mig. For det her, det er nok det mest uacceptable, jeg nogensinde har oplevet som kunde.
--
#31
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
17-06-2021 14:37

Rapporter til Admin
#29 Der er intet at fortryde fordi som du selv siger kan den genbruges i andre sager :D Hele denne her situation omhandler blot om det er fair og respektfuld måde at bare udstille en person :/ Jeg anerkender mange gange, ja jeg afleverede, okay, fint. Men fortjener jeg ikke en heads-up eller advarsel INDEN jeg bliver "banned" og udstillet, men i sidste ende alt løste sig, men grinte indvendigt da han tilbudte mig 500,- et menneske er mere værd end et gavekort. Power ku evt måske have en fælles retningslinje for kundeservice mente noget, men dem på gulvet mente andet osv, det hele har været en mærkelig oplevelse haha :)
--
#32
Sofacykel
Maxi Supporter
17-06-2021 14:38

Rapporter til Admin
Kan du ikke fremtidigt passe på med at misbruge returretten så du ikke ødelægger det for os andre? Det er virkeligt en fed rettighed at have.
--
Ryzen 7 3700X, RTX 3070, 32GB, Xonar Essence STX - Nom!
--
Sidst redigeret 17-06-2021 14:41
#33
Fantronic
Bruger
17-06-2021 14:42

Rapporter til Admin
#32 OP skriver, at det han er utilfreds over, er, at han bliver talt ned ned til og udstillet foran alle kunder + at han aldrig fik besked om, at det han gjorde, var forkert. Manden har jo ikke returneret 10 varer i træk. Det HAVDE været god stil at sige til ham: "Hey, tænk lige over x og y fremadrettet, ellers er vi desværre nødt til at gøre z". Det var dét, der ikke var i orden, og som Power også har anerkendt, hvis du læser #31.
--
Sidst redigeret 17-06-2021 14:43
#34
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
17-06-2021 14:42

Rapporter til Admin
#32 Der ingen der ødeligger noget. :) #33 Tusind tak for skære det i pap, ku ikke håndtere sådan en kommentar, især ikke under denne her varme :P
--
Sidst redigeret 17-06-2021 14:43
#35
kikophil
Elite Supporter
17-06-2021 14:44

Rapporter til Admin
#0 Mht. Power - kører hver afdeling jo et individuelt topstyret konstant profitoptimeret system, der trykker nedad, og derfor må være et rent helvede/pres samt virkelig mentalt skævvridende og ødelæggende for de stakkels lavere ansatte, når de som du skal stå og deltage i den slags utilbørlige hændelser, der jo ikke er et enestående tilfælde, da vi allerede har haft "Power" tråde med ubehagelige do.- Mon ikke de stakkels mennesker sidder derhjemme med et tomt blik i øjnene, og tænker på, at finde en anden arbejdsplads, mens den øvrige familie mangler kontakt til personen? Når dèt så er sagt, har jeg selv været i en del forskellige Powerbutikker - og ja - der er forskel imellem dem. De såkaldt smarte provisionssælgere kan ALTID presses til lavere pris, hvis man er lidt strategisk anlagt! Kodeordet er "TID" - så må i selv regne resten ud.. Den opførsel fra butikschefen du har været ude for, må du ku` klage over til Power hovedkontoret, hvor samtlige butikschefer vel står under samme regelsæt for opførsel/adfærd overfor kunderne? Har ikke selv været helt der ude, men ville i givet fald gå den vej, så du i det mindste kan få en afklaring på hvor du selv står i situationen - hvilket jo er, hvad du søger - not? :)
--
Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne...
#36
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
17-06-2021 14:53

Rapporter til Admin
I sidste ende, business is business, hvis den pågældende chef fortsætter som han gøre, måske er han der ikke om 2-3 år, jeg gider hverken klage eller anmelde. Som jeg fortslte ham tydeligt "En varsel havde været fin, inden du sender en ud for sige jeg er banned foran en masse mennesker." Mht stakkels lavt lønnede eller højt lønnede, det sku ligegyldigt, vi alle sammen mennesker. Jeg får lort i hovedet HVER DAG for jeg arbejder med dobbelt diagnoseret mennesker med aktiv stof misbrugning, at komme dernede og få sådan noget smidt i ansigtet, så kan jeg ikke tænke på andet at det er en person jeg ikke vil have kendskab til og ønsker kun at han viser ydmyg og anerkender sin fejl. Så jeg lettet, anerkendelse omkring sin egne fejl er en sund ting hvis man vil videre i livet eller være en "god" person som vi alle jo beskriver os selv som.
--
#37
kikophil
Elite Supporter
17-06-2021 15:12

Rapporter til Admin
#36 - Nu kan du ikke sammenligne dit job med en ansat hos Power, er ikke kan tillade sig at svare igen, uden yderligere mobning, trusler, fyring - who ever knowes! Og det misbrug du arbejder med, findes nok ikke i helt så stort et omfang hos Power - selv om jeg ved, at nogle chefer i andre store butikskæder har det med, at snuppe sig "en bane" i ny og næ for selv, at ku` klare trykket ovenfra. Så ja - alting kører bestemt ikke på lige skinner her i danmark. Der er stadigvæk så meget lort implementeret via de samme problemstillinger fra "gamle" tider - de er bare skjulte/ændret på mange måder :( Om du vil gøre andet end denne tråd på hol eller gøre bare en smule ved det uden risici, er så helt op til dig selv, men så længe du ikke gør noget, kan vi jo kun konkludere, at du er bevidst om egen skyld i situationen, og har affundet dig med, at leve med oplevelsen resten af livet - uden at gøre noget som før skrevet. Så spørgsmålet må være! Hvad er det der afholder dig fra, at klage over butikschefen, når nu både du selv samt vi andre herinde alle stemmer i, at han opførte sig udover alle grænser?
--
Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne...
#38
Bjarne
Gæst
17-06-2021 15:17

Rapporter til Admin
Hej, Butikken kan ikke nægte dig adgang eller at sælge varer til dig, med mindre du har brudt deres regler for at være i butikken og det har du ikke da de godvilligt har ladet dig returnere varerne jvf. deres egne regler. Disse oplysninger kommer fra Politiet. https://vafo.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#39
Wut
Semi Nørd
17-06-2021 15:21

Rapporter til Admin
#38 Hvilken del af lovgivningen, mener du, der skulle give en kunde krav på at komme ind i en butik? Butikker lige som alle andre virksomheder vælger da selv, hvem de vil handle med.
--
Sidst redigeret 17-06-2021 15:22
#40
Comicsdk
Ultra Supporter
17-06-2021 15:29

Rapporter til Admin
Problemet blev løst uden blod, sved og tårer. Hvis tråden alligevel skulle ramme 400 kommentarer, gi’r jeg en gratis bustur til Moesgaard Museum for to voksne og to børn.
--
#41
Fantronic
Bruger
17-06-2021 15:29

Rapporter til Admin
#38 Tænker heller ikke den del af lovgivningen kan bruges. Det, du linker til, er ifm. tyveri. Jeg er ret sikker på som #39, at butikken selv kan bestemme, hvem de vil sælge til (med mindre det handler om diskrimination ift. køn, religion, osv.).
--
#42
Fantronic
Bruger
17-06-2021 15:36

Rapporter til Admin
Rettelse til min kommentar i #30. Jeg må gerne købe i den specifikke Elgiganten-butik, bare ikke gøre brug af returretten i deres butik. Dvs. det går ud over andre Elgiganten-butikker, hvis jeg sjældne gange vælger at returnere noget. Det er et smart trick af den enkelte butik at skubbe lorten videre til andre butikker. Udover det absurde i, at hvis jeg køber noget online, kan de ikke forhindre mig i at gøre brug af den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, som jeg har som forbrugerrettighed (hvilket butikslederen selvfølgelig heller ikke havde styr på i telefonen og nægtede, at det var min rettighed, men ingen overraskelse i det).
--
#43
Comicsdk
Ultra Supporter
17-06-2021 15:37

Rapporter til Admin
39 Det er en smule underligt at shops generelt ikke bruger retten på den helt simple facon; vi magter simpelthen ikke at handle med dig. Fyr den af på Trustpilot og hardware online - we just dgaf. Det ville være forfriskende at læse en klar og tydelig udmelding i ny og næ.
--
#44
Fantronic
Bruger
17-06-2021 15:45

Rapporter til Admin
#43 Enig. Sig det da, som det er. "Hey, vi er fucking på den i butikken hvad angår målinger, økonomi og performance. Er du ikke sød at skrue ned for returneringerne, så vil vi gladeligt gerne servicere dig fremadrettet?". Hvilken kunde ville ikke godt kunne forstå det? Så er alle glade og handler i gensidig forståelse og respekt for hinandens situation. I stedet for at udstille kunden foran alle kunderne som den største kriminel. Wtf? Full-blown retarded.
--
#45
Comicsdk
Ultra Supporter
17-06-2021 15:58

Rapporter til Admin
Du har større tiltro til andre menneskers dømmekraft end jeg har. Med introduktionen af sociale medier, tænker jeg at det at kalde en idiotisk kunde en idiotisk kunde, er hensat til kantinen og lukkede møder i ledelsen. Men jeg kunne snildt se det sjove i at en butik meldte klart ud; jamen han blev ved, han fattede ikke at vi ikke ville bytte den boxmadras han tabte på motorvejen på vej hjem og som han valgte at tape fast på taget af en C1, på trods af at vi tilbød ham levering på adressen for 142 kroner.
--
Sidst redigeret 17-06-2021 15:59
#46
Fantronic
Bruger
17-06-2021 16:18

Rapporter til Admin
#45 Lol. Du har den vildeste humor. :D
--
#47
bobson
Monster Supporter
17-06-2021 17:37

Rapporter til Admin
#46 Det er da det eneste som er sikkert i denne sag :)
--
#48
kvist1992
Maxi Nørd
18-06-2021 10:16

Rapporter til Admin
De er nogle f*cking narrøve nede i den POWER. Butikschefen er et arrogant rektum, der ikke gider sit arbejde, og hans ansatte står og sviner hinanden til foran kunderne og er racistiske hinanden imellem også. Værste POWER nogensinde.
--
Ryzen 5 3600/RX 5700 8GB/16GB/DELL 32" 165Hz 1440p IPS/MacBook Pro 16"/iPad Pro 11" 2020/iPhone 12 Pro Max
#49
Ricki
Gæst
18-06-2021 11:20

Rapporter til Admin
Virker lidt som en røver den historie her....
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#50
Fantronic
Bruger
18-06-2021 13:52

Rapporter til Admin
#49 Vist ikke en røverhistorie, når #0 og #48 uafhængigt af hinanden kan bekræfte, at der foregår nogle kritisable ting i den specifikke Power butik. Det samme kan jeg bekræfte i #30, at det som #0 har oplevet, også foregår i en Elgiganten butik. Så det er nok ikke et ukendt fænomen i den branche.
--
Sidst redigeret 18-06-2021 13:52
#51
Kian
Maxi Supporter
18-06-2021 13:54

Rapporter til Admin
Man får jo sjældent hele historien har på HOL eller andre steder for den sags skyld. HVIS det du skriver er rigtigt, så virker det som en hård måde at behandle dig på og jeg ville personligt aldrig handle der igen, før jeg fik en undskyldning af butikschefen. Når der er sagt, så bare med de ting du selv nævner, så har du været ret så vægelsindet. Jeg har ikke returneret så meget i mine 40år på denne planet. Anyway, de slap for dig som kunde og du fik din vare et andet sted... move along, life goes on.
--
What we do in life, echoes in eternity
#52
Fantronic
Bruger
18-06-2021 14:02

Rapporter til Admin
#51 Du misforstår, hvad sagen handler om. Udover, at hvis du læser tråden, så er problemet blevet løst og Power har anerkendt, at deres håndtering af situationen ikke var i orden. Læs #31 og #33.
--
#53
Comicsdk
Ultra Supporter
18-06-2021 14:17

Rapporter til Admin
Der er lang vej til 400, just saying.
--
#54
Thomas G
Elitebruger
18-06-2021 14:22

Rapporter til Admin
Her er mit forsøg på at give Comicsdk's tilbud lidt medvind :) vi mangler bare ca 350. God fredag alle sammen
--
#55
anders1226
Monsterbruger
18-06-2021 14:39

Rapporter til Admin
#23 så længe du har et produkt fra givende butik. kan de ikke nægte dig adgang til returret, RMA osv. men ja de kan sige de ikke vil sælge dig noget nyt. men at det gøres på baggrund af dette er totalt idiotisk.
--
#56
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
18-06-2021 21:00

Rapporter til Admin
Woah, vidste ikke min tråd køre stadig haha. Hvis den rammer de 400 kommentarer, så giver jeg gerne 100,- i mobilepay som en gevinst da jeg ikke kan tilbyde fysiske drikkevare haha. 5x 100,- og det bliver tilfældige personer som er Nem-ID verificeret :D Angående Power, det er løst og jeg handler ikke derfra. Synes det er de samme slags typer der arbejder der, hygge snakke med pigerne forsn kunder, hvisker hinanden i øreme og griner, total useriøse. Ikke fordi det ikke sker i Elgiganten, men det oftest i Power. Forskellen er, og når jeg nævner det så giver jeg sku gerne 50,- til den person der modbeviser mig at Power ude ved Vesterport og Frederiksberg, der er så mange medarbejdere og betjeningen er langsommere end hvad ved jeg. For de alle skal imponere en pige for en god omgang ego genopfyldning.
--

Opret svar til indlægget: Midlertidlig Banned Power Vesterport

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE