Du kan evt. prøve at tage kontakt til EPoX og forklare dem situationen. Jeg ser ikke andre muligheder hvis forhandleren er lukket.
--
Barton XP 2500+ [@ 2.2 Ghz 11x200]|Asus A7NX8-X|1 GB PC3200 Samsung Ram|Saphire Radeon 9600 Pro|
Nej, men gør det noget ? Hvis du er heldig kan du sende kortet til dem.
--
Barton XP 2500+ [@ 2.2 Ghz 11x200]|Asus A7NX8-X|1 GB PC3200 Samsung Ram|Saphire Radeon 9600 Pro|
tja hvis forhandleren er lukket er der ikke så meget du kan gøre..
ligsom når et rejseselskab går konkurs, ja så strander folk på feriestederne, med mindre selskabet var medlem af rejsegaranti funden..
eller folk udsat for byggesjusk, og håndværkeren er lukket,
så der kun en ting at gøre, tag det som en oplevelse
jeg ville da prøve som #1 siger, tror det er din eneste mulighed, det er trods alt dem der skal udbedre skaden alligevel, sikkert
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #7 Skal jeg bare skrive det hele på dansk??
Hvilken mail skal jeg sende til??
--
MSN/Mail:
[email protected] #8 Du vil nok være bedst stillet hvis du skriver det på engelsk. Mht. til hvor du skal sende det til, så prøv dog at surfe lidt rundt på deres hjemmeside.
Vær ikke så hjælpeløs (no offence) :)
--
Barton XP 2500+ [@ 2.2 Ghz 11x200]|Asus A7NX8-X|1 GB PC3200 Samsung Ram|Saphire Radeon 9600 Pro|
#8 du skal højst sandsynligt skrive på engelsk, og hvis du ikke er så skarp i engelsk, må mama og pappa vel lige hjælpe dig...
søg på Epox på google, eller kig hos en anden forhandler, de har sikkert et link til Epox's hp.
--
#11 Fair nok, så prøv da at finde en der kan hjælpe dig. Du kan da eksempelvis skrive indholdet og poste det her på hol, så er jeg temli' sikker på en eller anden vil hjælpe med oversættelsen. (bare undlad evt. personlige oplysninger)
--
Barton XP 2500+ [@ 2.2 Ghz 11x200]|Asus A7NX8-X|1 GB PC3200 Samsung Ram|Saphire Radeon 9600 Pro|
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted, men du kan prøve at henvende dig til
http://www.morgen.dk[...] .
De er vist officielle distributører af Epox.
--
Det tog 40 sekunder at finde deres RMA afd.
http://www.epox.nl[...]
--
* AMD 2700 XP+ * MSI KT333 Ultra2 * 768Mb Samsung DDR PC2700 * MSI GF 4 Ti 4800SE 128MB * 120GB Seagate 7200.7 / 8MB Cache
* Aopen Tower HQ48 Pro * Windows XPSP2 Pro DK * Hej
Se på hjemmesiden om nogen har overtaget deres
forpligtelser som f.eks. garanti o.lign.
Ellers skriv til Epox de har alligevel udvidet garanti udover
den i loven krævede hvis jeg husker ret og så dækker de jo.
Her tænkes på at adskillige producenter har 3 års garanti ;-))
mvh.
--
"I was unable to test full stability before the system failed"
Med al respekt så virker det lidt som om du ikke prøver noget som helst. Du må da kunne browse en hjemmeside for evt. information eller skrive hændelsesforløbet på dansk ?
Du kan ikke få alt foræret.
--
Barton XP 2500+ [@ 2.2 Ghz 11x200]|Asus A7NX8-X|1 GB PC3200 Samsung Ram|Saphire Radeon 9600 Pro|
Hej igen
Det vil sige at producenten overtager garantien
og forlænger den hvis det står i din manual -
og det før det.
Se hvem der er dansk importør/distributør og
så kontakt dem og forklar sagen og at du evt.
vil skrive til Epox selv og forklare sagen ;-))
mvh.
--
"I was unable to test full stability before the system failed"
#20 Det skulle helst ikke forhindre dig i at skrive på dansk ;)
--
Barton XP 2500+ [@ 2.2 Ghz 11x200]|Asus A7NX8-X|1 GB PC3200 Samsung Ram|Saphire Radeon 9600 Pro|
Har fået svar fra SMG og de siger de ik kan gøre noget :(
--
MSN/Mail:
[email protected] Kan også prøve en hardware shop, der handler med epox, allerhelst en shop der fører kortet. forklar dem situationen.De er vel også mennesker.Du kommer selvfølgelig til at betale for fragten. du har ikke rigtig noget at tabe.
--
>May u live 2 see the dawn<
KP... Du kan kontakte mig per MSN/ICQ så skal jeg hjælpe dig igennem det.
Det er nemmere end du tror, og jeg skal gerne være behjælpelig med at oversætte fejlbeskrivelse og så videre.
--
Living seriously damages your health.
Støt http://e-trading.dk[...] - fri auktion. #0 Har selv haft samme problem, med et epox board, købt samme sted. Jeg skrev til epox europa... mener det er i Holland, som det også bliver nævnt i tråden her.
De var enormt venlige og svarede lynhurtigt tilbage. Man kunne vist ikke umiddelbart sende det til dem, da det administrativt er for en opgave at modtage boards fra hele euopas privatpersoner, så jeg skulle gå gennem forhandleren hvor det var købt. Jeg forklarede dem sagen osv., og de henviste til en anden forretning i DK der forhandlede deres boards, og skrev at jeg kunne kontakte dem, og høre om ikke de ville sende det med.
--
Web: http://www.freshness.dk[...]
#28 Et stk venligt menneske.. Rart at se..! Det er en mangel vare..
--
I teorien er teori og praksis det samme! Tænk lige over den!
Hej.
Jeg er kommet sent ind i tråden, og sagen bevæger sig mod en løsning.
Fra tilsvarende med harddiske ved jeg at man kan betale en anden forhandler af samme produkt for at køre en RMA-sag. Garantien er jo en fabriks-garanti, men nogle forhandlere skriver direkte at det første ½ eller hele år håndteres garantien af dem (altså forhandleren).
Det må have noget at gøre med den interne aftale mellem forhandler og importør, og deres indbyrdes afregningspris.
Lykkes det ikke som ovenfor, er der - måske - muligheden for at få en anden forhandler til at klare sagen mod et aftalt gebyr.
Morale:
Det kan ikke altid svare sig at købe billigst hos en lille, ny forhandler. Selv om de større er lidt dyrere, er der større sikkerhed for at de også er på markedet året efter. Men selv store lukker, jeg var f.eks. kunde i DataCentrum i flere år, de er væk nu. That's life.
M.v.h. Jørn
--
Ikke alt nyt er bedre.
Jeg købte for lang tid siden et plantronics .audio 90 hos nicodemus i Esbjerg og uheldigvis fik den en løs forbindelse, hvor butikken i mellemtiden var lukket.
Kontaktede plantronics, de gav mig telefonnumret på ergotel (dansk distrubutør) og forklarede dem sagen, og 4 dage senere havde jeg et spliternyt headset.
--
P4 SL6WF 2.4 @ 3.2 GHz :: Abit IC7-G :: 2x256 MB A-Data PC4000 :: Thermalright SP94 /w 92mm papst fan :: Club3D X800XT PE
Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men her er mit forslag.
Tag kontakt til producenten. I det fleste tilfælde er det min erfaring, at de overtager garantien. Jeg ved ikke om Epox har et kontor i DK, men ellers kan du prøve at tage kontakt til den danske importør.
Mange større producneter har verdensomspændende garanti eller en garanti, som gælder for hele Europa. Jeg ved i al fald SONY har. Har tit fået repararet SONY dele, som jeg har købt i udlandet i DK på garantien.
--
Impossibilia nulla est obligatio
Conta har ik svaret endnu og Loot du er addéd på MSN.. tak for jeres hjælp jeg håber det finder til en god løsning!
--
MSN/Mail:
[email protected] Jeg har haft nogen lunde samme problem.
da jeg købte min PC havde jeg nogle defekte PC2700 RAM medfølgende, som jeg fik "byttet" til nogle PC2100 som fungerede fint. Det var så kun en midlertidig løsning, indtil de fik nogle nye PC2700 ram hjem.
Efter et par uger tog jeg ned i butikken for at få de ram jeg har betalt for, og de var lukket. Der røg den garanti. :( (helt ny PC til 15000,-)
--
Joe's Crematarium, you kill 'em, we grill 'em.
Kontakt Infocare.dk! det er den eneste udvej.. det gjorde jeg..
bioNiC
--
"The Possesion of Anything Begins in the Mind!" - Citat Bruce Lee
Hey der er ikke sket noget endnu... jeg venter stadig på en mail fra SMG og de er mit sidste håb :( håber de kan gøre noget!
--
[AMD Athlon 2200+] [WD 200GB] [Asus Radeon 9800XT] [1GB PC2700] [Enermax EG 465AX-VE] [Chieftec Dragon DA-01B-D][Asus A7NX8X-E Deluxe] [Diverse Gejl]