Jeg købte en skærm hos dem, desværre med pixel fejl. Der var ingen problemer der. Det skal dog nævnes at jeg reklamerede over den inden de 14 dage. Så i princippet kunne jeg bare have haft fortrudt købet.
Men jeg startede ligesom du, over chatten, og her var der faktisk ingen hjælp. Jeg tog derfor til deres butik på Frederiksberg, hvor jeg fik god betjening.
--
1# Kan være jeg blot skal prøve at køre forbi butikke i Århus, det er dog lidt træls og skal slæbe en gamer stol med derud hvis de ingenting kan gøre.
--
Hvis Føniks derovre, er lige så alternative i deres tolkning af regler og rettigheder, kan jeg kun ønske dig held og lykke.. Jeg indleverede et 980(mener jeg det var)til rma da det en dag ikke gad noget som helst.. Da de havde konstateret fejlen, blev jeg ringet op og spurgt hvorfor det ikke var mit navn på fakturaen, og hvorfor adressen ikke stemte med det der stod.. Jeg havde allerede inden jeg oprettede rma, i selve fejlbeskrivelsen osv, givet dem besked om at jeg havde købt det brugt af en kollega..
Det resulterede først i, at de påstod at kortet skulle til MSI i Holland for at blive repareret(Noget jeg ved med sikkerhed ikke er korrekt, da jeg i flere år har siddet med rma i min hverdag og haft en hel del sager med netop msi).. Da jeg havde ventet i små 1½-2 måneder, skrev jeg og bad dem ophæve købet istedet, da jeg synes de havde fået rimeligt tid... Det resulterede i et opkald hvori jeg først fik forklaret "At jeg da måtte kunne forstå at reperationer kunne tage tid, og senere i samtalen blev spurgt om hvad jeg havde betalt min kollega for kortet, for mere kunne de "selvfølgelig ikke returnere".. Jeg sagde så at jeg havde givet 15.000, og så galdt dén regel pludselig ikke mere.. Prøvede forgæves at forklare manden i den anden ende af røret at jeg altså selv sad I hans position hos en konkurrent, og at han lige så godt kunne glemme at spise mig af med diverse undskyldninger.. Endte med at jeg oprettede en sag hos Center for Klageløsning, og efter de havde læst sagen igennem og kontaktet Føniks, fik jeg penge retur og lagde dem, naturligvis, ikke hos Føniks igen :) Det er satme da også ærgerligt for dem, at det lige var mig der var i den anden ende af røret, men det sikrede da at jeg aldrig siden har hverken besøgt dem, deres butik, hjemmeside og aldrig kommer til det igen..
--
Mine salgsannoncer kører med al sandsynlighed også på Dba.dk..
Mine erfaringer er positive - Kammeret havde købt en monster pc med aio-væskekøling, der stod af - Havde havde maskinen tilbage i løbet af 7-10 dage :) Udover det, var han ikke happy med den første skærm, så han fik byttet til en anden model.
Jeg er sikker på, at han også køber sin næste pc der :)
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...] - RIP, 22/3-2007...
Useriøse sælgere: se profil