Ja.
Jeg har vel handlet hos dem en ca 10 gange uden problemer..
Jeg har haft 1 rma sag hos dem med et 5850 med defekt køler,
og efter ca 24dage fik jeg et nyt 5870.
--
I Don`t Suffer From Insanity,I Enjoy Every Minute Of It
OMG NEJ, De tager røven på dig!
Har du lavet bare 30 sekunders research?
--
Steve Jobs er gud.
#0 hvis du brugte 2 sek på søgefuktionene her på hol, havede du fundet andre træåde om det samme ;)
--
AMD 1100T @ 4,2 | Gigabyte GA-990FXA-UD7 | 800D | custom vand| 6970x3 | 16 GB Ram CL7 1600mhz | ocz vertex 2 | AX 1200 | G500 + G35 | xl2410t
#4
hvad fanden sker der for komplett?
Vi på hol ( Mange af os) , har det ihvertfald godt med Komplett #0
Jeg har selv lavet 3 ordre derude, og det er faktisk den eneste forhandler jeg kigger på.
--
Ja!
--
New Holland - Vejen fremad!
Jeg har handler der mange gange uden nogle problemer.
--
GIGABYTE GA-X58A-UD3R - Intel Xeon W3530 2.80GHz - Corsair H50 - Corsair Dominator 6GB - ASUS HD6970 - Cooler Master M850 - Silver Stone Fortress 2.
Uha..
Jeg har lagt ca. 15-18 tusinde derinde :) Har endnu ikke haft en eneste skuffelse (udover deres lidt længere fragttid, fordi de befinder sig i Norge)
--
Citat ToFFo: "Jeg ka ordne ludere hurtigere end sNIPP ka æde en big mac"
#10 hvis man ringer til dem skal man så snakke engelsk
--
# 11 Bestemt ikke, de gange jeg har været i kontakt med dem har det alene på dansk.
Bedste forhandler i DK pt.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #11 Nej :)
--
Citat ToFFo: "Jeg ka ordne ludere hurtigere end sNIPP ka æde en big mac"
#10 syntes nu alligevel det er hurtig levering, hvis man tænker på det er helt fra norge
jeg har heller ikke haft probler med dem og super god kundeservice
--
AMD 1100T @ 4,2 | Gigabyte GA-990FXA-UD7 | 800D | custom vand| 6970x3 | 16 GB Ram CL7 1600mhz | ocz vertex 2 | AX 1200 | G500 + G35 | xl2410t
12# du mener vel bedste forhandler i norge ;)
hvis man ikke kan handle med komplett sikkert, så ved jeg sku ikke hvem man kan med... har handlet med dem mange gange. havde rma på en harddisk, en uge efter havde jeg en ny ca.
--
AMD Phenom II X6 1090T / Kingston 8GB 1333MHZ
Gigabyte GA-990FXA-UD3 / Corsair SSD Force 60GB
MSI Radeon HD6950 Crossfire / Corsair Graphite 600T
Jeg kan også give mit medhold til Komplett.dk. Super service og gode priser.
--
Gigabyte 870a-UD3, PhenomII 965 C3, XFX HD6850, 4GB Kingston DDR3 1333 MHz CL7.
Det eneste vi mangler en HOL Rabatkode!!
Eller et HOL-tilbud :)
--
Ja jeg har snart lagt 100k derinde efterhånden og det er der en grund til. Det er simpelthen det bedste sted at handle HW. Og nogle af dem der skriver på trustpilot er da nogle tosser at høre på. Flere brokker sig over leveringstid på 2-3 dage. Ehhhh, delene kommer fra norge..dooohh. Har altid fået super service, nye dele inden de havde modtaget de defekte osv osv. Og så var deres demoshop super at handle i, det er den desværre ikke helt me, priserne er ihvertfald steget en del så der er længere mellem deres gode tilbud. Deres leetweek´s osv er også en af grundende til at jeg har brugt mange penge derinde, bla ssd disk,am3 965BE til halv pris.
--
Intel 760ér @ 4.1ghz og 2 X 5850 1gb@ core-1000/mem-1200, På et P7P55D E-PRO.
#15 Det siger jeg ikke, men den er stadig længere end en dansk butik :)
--
Citat ToFFo: "Jeg ka ordne ludere hurtigere end sNIPP ka æde en big mac"
Har efterhånden også lagt en hel del penge der inde og har to gange benyttet mig af mine 14 dages returret. - Jeg har ikke en eneste klage.
Jeg har også snakket med services 2 gange både og chat og telefon og de var rigtig venlige. Den enes grammatik var dog ikke fantastisk ;)
Du kan roligt bestille fra Komplett :)
--
Intel i5 2500k @ 4GHz / Noctua NH-D14 / Gigabyte P67A-UD4 / 4GB G.Skill Eco / EVGA GTX 460 SC / Corsair TX650 / Crucial C300 SSD / Fractal Design R3
komplett i danmark, skønne priser, hurtigt leverans, især i deres pickup points i hvidover tror jeg det var, hvilken service. :)
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#6 - Fuldstændigt det samme. 3 ordre og det eneste sted jeg kigger når jeg skal handle HW.
--
Husk! - Jeg er her for at hjælpe :)
Setup under profil!
Stavefejl/skrivefejl kan skyldes at jeg skriver fra min iPad 2
Nu har jeg været i kontakt med Komplett på efterhånden en del måder og deres håndtering af situationen har altid været tiptop. Jeg tænker på RMA, 14-dages returret (som Komplett tolker som 14 arbejdsdage, sært nok) varer der bestilles og ikke er på lager osv.
Den eneste situation, hvor filmen knækker er ved RMA af en vare, jeg har haft købt af en anden. Det er åbenbart utroligt besværligt admininstrativt at håndtere, så jeg har både været ude for at en vare jeg sendte ind til RMA, der blev erstatningsvaren sendt til den tidligere ejer og jeg har også prøvet at modtage et bundkort, der var tiltænkt ham jeg havde solgt det oprindelige til :)
Sidste gang tog det næsten 2 måneder før sagen blev afsluttet og jeg endelig fik en erstatningsvare. Det er godt nok for længe.
--
ga-p67a-ud4, i5-2500k, corsair H70, corsair vengeance, xfx 5850 CF,
corsair F240, fractal design R2, chieftec nitro 950, eizo S2243WE
Komplett er uden tvivl et solidt firma, og de fleste hvis ikke alle beklagelser går dog også på levering.
Jeg bestilte min bærbar den 31/7, og har i dag den 15/8 stadig ikke modtaget den, ifølge support står den pakket på lageret, men det virker som om at de ikke kan finde den, og da den eneste kommunikation den danske support har med lageret er igennem E-mails (skriftlig), så har de ingen ide om hvad der sker på lageret....
Komplett er et meget nice sted hvis alt går som det skal, men lige så snart der er lagerstatus problemer eller lignende, har de meget svært ved atl øse det fra den danske side, jeg har før købt ting hos dem uden problemer, men lige netop i dette tilfælde må jeg støtte op om dem på trustpilot, har været i kontakt med dem fra komplett 3-5 gange om ugen de sidste 2 uger, og vi er ikke kommet nærmere en løsning. desværre
--
woop woop
#25
Det lyder meget mærkeligt at de ikke bare laver en ny ordre og sender pakken afsted, istedet for at finde den eksisterende.
Så længe den ikke er blevet sendt ud af huset, så er det da ikke dit problem, hvor pakken er.
Har du foreslået dem det?
--
Ja, det er blevet foreslået.
Som jeg har forstået problemet:
Min bestilling bestod af 2 WD eksterne diske, og en asus X53SV (det gode tilbud som vel snart halvdelen af HOL også ejer ;)).
Der stod på hjemmesiden at diskene var på lager, det var de efter signede ikke alligevel - dette blev jeg dog ikke informeret om, de ventede bare med at sende pakken. da der så var gået en uge fik de omsider et batch hjem, og så blev pakken "pakket". sådan har den nu stået godt en uge, og ingen i support har den fjerneste ide om hvad der sker (de er dog meget venlige og imødekommende når jeg snakker med dem, og det virker som om de gør deres bedste - der er bare ikkenoget de kan gøre, hvilket i og for sig er problemet)).
Nu er problemet så at den pågældende bærbar er udsolgt, så den der er blevet pakket til mig er den eneste tilbage, så uden den skal jeg vente på næste levering, som først er den 17/9 (mener jeg, ikke sikker), og det gør det jo ikke ligefrem bedre.
Normalt ville jeg bare afbestille ordren, og bestille fra et andet selskab i vrede, men det er nu engang et ret solidt tilbud ;).
Som sagt, super venlig service - de kan bare slt ikke gøre noget som helst, lageret i Norge har alt magten =/
--
woop woop
Handlet der ofte - aldrig ét eneste problem. Men lidt lang leveringstid.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har handlet der utallige gange og være SUPER TILFREDS hver gang!
Bedste hardware shop i DK! :)
//ZazzY
--
try { write crappy code that might fail }
catch { don't care }