Når de ikke har skærmen på lager så kan de jo ikke gå hen og prøve det.
Hvis de havde den hjemme havde de nok forsøgt med det. Har aldrig haft problemer med BJ-Trading, deres service er lige så fantasisk som deres hjemmeside er grim...
--
Google is your friend
Tag altid BACKUP!!
#2 nej, men de burde levere en service hvor de evt. undersøger det med Acer! Det ville jeg da værtfald forvente
--
Der er en stavefejl i IPBan.aspx :(
Jeg ser nu intet der er til grin, andet hvis det er virkelig var sådan du svarede så er jeg overrasket over at du fik et svar tilbage.
Men nu ved jeg tilfældigvis at det er VESA 100x100, men det står også på "google".
--
Core i7 920|2x MSI GTX280 Super-OC 1GB c.700/s.1400/m.1150mhz|Gigabyte EX58-UD5|6GB OCZ Platinum PC10660 CL7|Tt Xaser VI|Tt Toughpower 1200w
http://www.acer.dk[...]
Konfigurationer
V203Hb
20" Wide, 16:9 HD, 5ms 10000:1 Max, TCO03 Black euro/UK cord, Adaptive contrast management, Acer eDisplay Management
Part NumberET.DV3HE.001
Size/Type 20" wide-screen TFT LCD, 16:9 HD, 442.8x249 mm
Panel Technology TN + Film
Maximum Resolution 1600 x 900
Horizontal Frequency 30KHz - 80KHz
Vertical Frequency 55Hz - 75Hz
Dynamic Contrast Ratio 10'000:1
Viewing Angle 5:1 (H/V) 176°/176°
Viewing Angle 10:1 (H/V) 170°/160°
Brightness 300 cd/m
Response Time 5ms
Pixel Pitch 0.276 mm
Maximum Colors Supported 16.7 million
Color Saturation 72% NTSC
Bit Six + HiFRC (high frame rate control)
Acer® CrystalBrite Technology No
Signal Connectors VGA
DVI with HDCP (optional)
Internal power supply
Power Consumption Energy Star On: 25.4W
Off: 0.42W
Standby: 0.52W
Audio Optional
Mechanical Adjustments Tilt: -5°~15°
Swivel: No
Pivot: No
Height adjustment: No
Kensington® Lock Supported
VESA Wall Mount Supported
Dimensions & Weight 474.8x350.2x177 mm
4.2 Kg
Compliance Energy Star®
TCO’03
Chassis Color Black
Limited Warranty Three-year parts and labor limited warranty
--
Core i7 920|2x MSI GTX280 Super-OC 1GB c.700/s.1400/m.1150mhz|Gigabyte EX58-UD5|6GB OCZ Platinum PC10660 CL7|Tt Xaser VI|Tt Toughpower 1200w Udover at du måske selv lige skulle have søgt på google, så kunne du jo også have ringet/mailet til Acer og spurgt dem. Kan ikke forestille mig at BJ-Trading eller andre computerbutikker har tid til at begynde at ringe rundt og sidde i diverse telefonkøer for at sælge sådan en lille ting...
--
Google is your friend
Tag altid BACKUP!!
#5 nu skal jeg bruge 25 af de skærme :) + 25 væg beslag
--
Der er en stavefejl i IPBan.aspx :(
#6 og det har du fortalt BJ-trading ??
--
Der findes to slags kvinder: Dem der bliver sure over ingenting og dem der bliver sure over alting.
Al magt til tvivlerne! ...Måske
Det kunne de jo ikke vide. Hvis de havde vidst det ville de måske have afsat lidt flere ressourcer til at finde ud af det.
I stedet for at skrive " Vil i sælge eller vil i ikke sælge? "
Kunne du jo have skrevet. Jeg skal bruge 25stk hvis de passer, og har ikke selv kunne finde ud af om det er de rigtige, håber i kan hjælpe. Det tror jeg helt sikkert du var kommet længere med...
--
Google is your friend
Tag altid BACKUP!!
Jeg hader dig allerede inckie :s Seri0st..
--
Min computer kan køre Worms 3D med alt på high.
Det eneste der er til grin er da at de finder sig i det der, fint eksempel på professionel høflighed. Står selv ofte i samme situation på mit arbejde, med sure og mugne kunder, og det kan fandme være svært at holde masken nogle gange, men det gør man alligevel for det er god forretningsskik og professionalisme, thumbs up til BJ Trading herfra...
Og husk så på at der sidder et menneske på den anden side af den mail addresse som har fået 20 lignende sure mails i løbet af bare én dag, respekt kommer man langt med...
--
Gigabyte GA-EX58-EXTREME * Core i7 920 * 3x2 GB Mushkin 1333MHz * 2x GTX260-216 SLI
Hejsa
Synes det er helt i orden at de er ærlige og melder pas, kender forskellige online forretninger der havde sagt ja til dig forslag og solgt dig noget du ikke kunne bruge.
Men de fleste vægbeslag til skærme i den størrelse har huller til 75*75 100*100 og 200*200 som er VESA standard mål.
Men hvis jeg skulle købe 25 havde jeg fundet en anden butik hvor jeg kunne se dem først og så købt over nettet hos dem der kunne forhandles med.
mvh.
--
Q9450 : Asus Maximus Formula : XP2-6400 4*1 GB : 8800GTS 320MB : Audigy2 ZS : Corsair VX550
Når du skriver så flabet og respektløst et svar, er jeg også meget overrasket over at du overhovedet får et svar. De giver dig et reelt svar, og hvis de går ud fra at det handler om et så lille salg kan du sku ikke regne med at de skænker det mere tid. Havde du gjort fodarbejdet selv i stedet for at korrespondere med dem havde du haft et svar langt hurtigere.
Internet forretninger kan bl.a. tilbyde en favorabel pris i forhold til retail butikker, da de ikke skal bruge ressourcer på at ansætte folk til at undersøge den slags småting for folk der bare ikke har hjerne til selv at finde et svar.
Skal vi stoppe tråden ved #12 posts der flamer dig, frem for BJ-Trading?
--
#0 Klovn.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #10 Helt enig.
--
Hvis man bliver angrebet af Zorro om natten, vågner med så med et set(Z)?
Måske lidt of topic,, men prøv cc de ved heller ikke noget.
Man bruger mere energi på at spise en mellemstor bladselleri, end man får af at spise den.
--
Vic 20
Phillips 14" color tv
Commodore cassette player
Commodore RF Modulator with TV cord
Cheetah 125+ joystick
16K RAM cartridge
Hvis nogen er til grin, så er det dig.
--
Venter på ambulancen..
hvorjeg dog elsker de her tråde hvor en bruger tænker ha nu skal den shop dælme have en sviner.
men så vender den bare 180º på ham og det ender med han er til grin det er morgen hygge.
hvem fanden kunne også finde på at købe en acer skærm også enda købe 25 LOL
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8400@3600MHZ*Club3D XOC4870 1GB*
*A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
Du da vidst heller ikke den skarpeste ske i skuffen!... men enig med #17! :D man køber bare ikke acer skærm ;)
GG
--
Ik så hurtigt Mor!!!
Ser ud som om alt er skrevet i denne tråd. :o)
--
Hvis ikke han spiller spillet, skal han heller ikke lave reglerne. (Om Pavens fordømmelse af prævention)
#18: Af hvilken årsag gør man så ikke det ? Er det nu en anden sæk fordomme der ligepludselig skal slippes løs.
Bare fordi en render ud foran bussen, behøver man ikke selv at gøre det !
geshh grow up ppl !
--
Core i7 920|2x MSI GTX280 Super-OC 1GB c.700/s.1400/m.1150mhz|Gigabyte EX58-UD5|6GB OCZ Platinum PC10660 CL7|Tt Xaser VI|Tt Toughpower 1200w
O.o Denne tråd er oprettet igår med link til produktet i #0.
Hvis man følger linket idag:
Denne vare er ikke længere tilgængelig på vor side !!
Den er enten udgået eller der er så lang leveringstid
på varen at vi har valgt ikke at have den på vores
webshop.
--
/Don M.
www.jit-besked.dk[...] - Send sms'er til så mange du vil - på een gang #20 åhh ja det er sq ærgerligt folk bliver fornærmet over så lidt... men kan fortælle dig, det sidste i mit post er for sjov! Men dårligt eksempel btw ;) folk hopper jo ud på toge som en hobby nu :D!
--
Ik så hurtigt Mor!!!
#0 Noob - owned by store xD!
#18 Ja hvorfor fanden så ikke det
--
Cheap tricks user - Knigges.dk
Handler primært ved Coolshop og BJTrading. Dks bedste serivce.
#17+18
Hvad er der galt med ACER skærme ?
Hvilket mærke vil du i stedet for anbefale ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hejsa
#17 og 18
Har selv en acer P221W og den er FED - og især til prisen ca. kr. 1.000,-
Men uanset hvilken skærm i køber så se den først live i forretningen og bestil derefter over nettet så den kan returneres ved pixelfejl!!
mvh.
--
Q9450 : Asus Maximus Formula : XP2-6400 4*1 GB : 8800GTS 320MB : Audigy2 ZS : Corsair VX550
Det handler simpelhen om at BJ-T ikke har gidet at bruge tid på at finde ud af om de passer, med det svar de kommer med, det er mig der er kunde, det kan ikke være mit ansvar når jeg spørg. Jeg har som sådan intet imod BJ-T, da jeg aldrig har haft brug for deres kundeservice.
#7 nej og det er også underordnet.
#8 så de skal behande deres kunder forskelligt?
#9 jeg hadede dig før du skrev.
#10 Jeg har også med kundeservice at gøre, sådan et svar som BJ-T levere, ville jeg nok få problemer fra en chef med.
#11 se svar til #10
#13 spade
#17 de er billige, og skal sådan set bare levere et billed.
--
Der er en stavefejl i IPBan.aspx :(
#26 slap dog af. Du opfører dig som en 7 årig unge der ikke får sin vilje.
Hvis du skrive "Vil i sælge eller vil i ikke sælge?" til mig, ville jeg opfatte det som utrolig provokerende, og derfor undrer det mig de overhovedet gider svare dig 2. gang.
Uden at kontrollerer priser, kunne jeg forestille mig du har valgt BJ fordi de er billigst. De er billigst fordi de ikke afsætter ressourcer til at undersøge ting som folk selv kan undersøge.
Synes da du skal købe det ved fona eller expert, som garanteret har tid til at hjælpe dig.
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
Hvis du har med kundesevice at gøre er du godtn ok en spade. Så burde du kunne sætte dig i butikens sted og svare dem ordentligt i stedet for sådan et provokerende svar.
Hvis du var min kunde var du blevet bedt om at rende og hoppe.
--
*** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" ***
Har sq tit handlet hos BJ-Traiding og han er super duper. Helt rigtigt som #1 siger, hans service er lige så god, som hans hjemmeside er grim. Hvis man ikke kender ham, ville man teoretisk set ikke turde handle hos ham pga. hjemmesidens udseende, men han er en fin fyr.
Har har altid holdt hvad han lovede over for mig, sendt varene lige med det samme og endda været fair og ombytte en E8500 til Q9450 mod merpris selvfølgelig. Kan absolut kun sige god for ham :) :) :) :) :)
--
Q9450 2.66 GHz | 4x1GB Kingston HyperX PC2-8500 | Geforce GTX 260| Asus P5E Ai Lifestyle | Samsung Spinpoint F1
#23#24 læs #22... Pust jer lige lidt ned igen!
--
Ik så hurtigt Mor!!!
#0 #26
Ja der er da helt klart forskel på kunder. Man vil da gøre mere for en kunde der spørger pænt i stedet for en der er næsvis og spørger "om man vil sælge eller ikke"
Og der er også forskel på "store" og "små" kunder. Hvis man køber 25stk er man jo som virksomhed mere interesseret i det salg end man er hvis der kun blev solgt 1. Det er da klart...
--
Google is your friend
Tag altid BACKUP!!
Kære inckie,
Som jeg ser på det har du fået en fremragende kundeservice. Det er dig som ikke har være specifik nok i din forespørgelse....
Men det er også svært for butikken at svare din spørgsmål bedre når de formentlig ikke har varen på lager, selvom den på deres side godt kan stå som lagervare kan det sagtens være fjernlager. Med levering fra grossist. Dette kan sagtens lade sig gøre at en grossist sender skærmen direkte til kunden.
Men i stedet for at flame en god kundeservice, som du har fået faktisk burde du være taknemmelig for det som han har givet dig af hjælp.
--
Hvis du skal bruge 25 stk, så ville jeg vælge noget ANDET end Acer.. Acer's kundeservice er noget lort.
Og måske du skulle prøve et købssted der er lidt mere erhvers orinteret.. f.eks.
www.easypc.dk[...]
Køb noget samsung istedet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det er sku virkelige korte mails du skriver, virker lidt som om du forventer de kan læse dine tanke.
De henviser dig jo videre til acer, og det er jo acer der ved bedst hvilke beslag der passer.
er det ikke kun i film, man siger at kunden altid har ret???
--
#34 Nej det er bare kunder der opføre sig ordenligt der altid får ret ;) Resten kan PISS OFF! :D
--
Ik så hurtigt Mor!!!
#26
du glemmer en vigtig ting, når man handler i en online butik der er en af de billigste, er de der ikke for at undersøge alt mulig for dig, de har så lav indtjæning at der simpelhen ikke er råd til at bruge lang tid på at hjælpe folk,
vil du have service må du betale for det helt som andre steder i livet.
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8400@3600MHZ*Club3D XOC4870 1GB*
*A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
Vil du ha service så gå i Expert, hvor du betaler for det. Lad være med at regne med at du kan få Ferrari når du kun vil betale for Fiat. Og så lær da lige noget code of conduct. Usmagelig opførsel fra din side og den eneste der er til grin her er da dig.
--
AMD x64 5000+, 3gb ram, 500w Sempre PSU, Radeon 4830 512mb, 500gb hdd.
Acer Aspire One, Atom 1,6ghz, 1gb ram, 160gb harddisk, 9timer på et batteri
Ja og så skal man ikke engang regne med at de overhovedet ved noget som helst om det de sælger alligevel hvis man går i Fona eller Expert....Men betale for det får man jo selfølgelig stadig lov til. Men hva fan de tjener jo kassen....og så på andre folks uvidenhed.
Og ja...må give alle undtagen inckie ret....man køber ikke noget et sted som bj-t hvis man ikke er villig til at lave research selv...
--
INTEL CORE 2 Q9550 ASUS P5Q3 CORSAIR 4 GB XMS3 1600MHZ XFX GEFORCE GTX260 BLACK EDITION SAMSUNG F1 1TB CORSAIR TX 750 WATT ANTEC NINEHUNDRED
Jeg kan kun tilslutte mig at B.J. TRading er rent til grin, eller er det kunden der er til grin, når man køber en vare, der ikke fungere i mit tilfælde et bundkort. Indsender det som en reklamation og får det samme defekte bundkort tilbage. Rent til grin. Anbefaling:
HOLD JER VÆK FRA B.J.TRADING NUL SERVICE.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #39 Det kunne jo også være det var andet end dit bundkort der er defekt. Skulle ikke være først gang man oplever en kunde der er påståelig og så viser det sig fejlen er et andet sted.
--
*** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" ***
Jeg er enig med #40 - Jeg har aldrig haft problemer med deres reklamation.
Det bedste tilfælde, var da et sæt ram lavede fejl under visse forudsætninger med en bestemt windows - Jeg kunne ikke teste fejl på rammen, jeg forklarede problemet til bjtrading.dk, sendte rammen ind til reperation og fik et brev tilbage hvor der stod:
Vi kunne ikke finde fejl på rammen, men sender dig hermed et nyt sæt.
I brevet lå nogle noget dyere mærkevare ram og fejlen forsvandt. Personligt tror jeg at det var fordi at de kunne se jeg selv havde undersøgt sagen grundigt inden jeg sendte dem ind og ud for forklaringen tror jeg de var klar over det ikke var bruger fejl.
At sende en vare ind og skrive det virker ikke... Hmm.. Jo.. Så ville jeg som virksomhed teste om det virker eller ej, ved lige at installere windows og køre et par tests - Hvis det så virker, ville jeg sende det tilbage til kunden med en regning...
Men skriver kunden derimod jeg har installeret, boardet med følgende hardware og oplevet at bla bla bla... da jeg skiftede til en andet board løste problemet sig.
Jammen så ved de hvilket udstyr du har haft i maskinen og at boardet ikke har kunne køre ordentligt med de dele - Så ville jeg tjekke om boardet understøtter den cpu osv. teste og vende tilbage til kunden med det svar som var passende - Du skulle opdatere bios før det virkede, nu har vi gjordt det for dig eller det tyder på der er en fejl på boardet, vi her ikek kunne finde fejl - Men her er et andet magen til.. osv.. der kan jo være 100 årsager til kunden ikke kan få det til at virke og i de fleste tilfælde er det kunden som ikke har sat sig ordentligt ind i tingene eller en bios opdate som mangler.
Jeg har også haft modtaget en skærm fra bjtradig der var problemer med og det viste sig at mange havde det problem - Jeg ringede og fortalte dem om det, kort tid efter solgte de ikke den skærm mere, for de vil jo gerne ha' tilfredse kunder.
Så kort sagt, så tror jeg bjtrading gør meget for deres kunder og det eneste jeg har oplevet af problemer med dem, er leveringstiden.
Jeg ved godt det kan være frustrerende, når man ikke kan få 'lortet til at virke'
Mvh.
--
Sjovere med ting som folk ikke vil se/høre http://www.techpowerup.com[...] Forestil dig så et HD5970:) What i har genoplivet sådan en gammel tråd for at svine B.J Trading?
Det eneste der er til grin ved det firma er da deres navn. Som er ret morsomt høhø ;P
Og måske trænger deres hjemmeside til en ORDENTLIG grafisk overhaling. Men generelt synes jeg det firma er rigtig godt. God service, god kundeservice og har aldrig haft brug for at have mine varer til reklamation/reparation da alt altid har virket der og har handlet der en hel del for nogen år siden. Men SHG overtog efterhånden mine køb. Men har sgu brugt mange penge hos B.J Trading og er ganske godt tilfreds :)
--
ASUS P6T DV2 6GB Corsair XMS3 1600MHz Core i7 920 2xGainWard GTX260 OC 2xWD Velociraptor RAID0 4xWD 250gb, 1xWD 1TB, 1xWD 500gb Corsair Obsidian 800D
#42
Haha ja, jeg har også altid tænkt, at det navn ligner noget fra Istedgade :P
Anyway, efter at have læst den her(ret gamle) tråd, har jeg da kun fået mere lyst til at bruge BJ-Trading. De har jo givet #0 over alt forventning kundeservice, selvom han er en kæmpe retard.
Det er vel kun Komplett, der står over dem på min liste.
--