Du kan altid bruge din reklamationsret hvis varen er omfattet af, og indenfor, reklamationsret. Om de afviser den pga. fysisk skade er op til dem. Det er svært at sige.
Hvis der er synlige skader på musen så vil de nok ikke dække den, men det er meget muligt, hvis du indleverer den i butikken, at de bare lige prøver den af ude bagved og giver dig en afklaring med det samme. Når det er så simpel en vare og fejl, kunne det sagtens tænkes de gjorde det.
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0.
Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
Jeg må bare tage chancen og gå ned i butikken. De vil sagtens kunne genskabe fejlen da det sker hver gang jeg plugger den ind og ud.
Der er ingen synlige skader på musen udover virkelig minimalt slidtage, men det er kun på overfladen fra min hånd.
--
#2 - Så burde det ikke være noget problem at få den byttet. Jeg tror ikke de gør et stort nummer ud af at ville sende den til reparation og hvad har vi :)
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0.
Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
Hvis den er indenfor de 2 år kan du altid klage..
Hvis de derimod nægter at tage imod reparationen ligesom jeg oplevede i MyTrendyPhone (skodfirma af dimensioner), ja så skal du nok ha fat i ombudsmanden eller etlandet..
--
Sidst redigeret 28-07-2023 01:44
Måske er det ikke musen men USB-C stikket i bundkortet? Jeg har lige fået skiftet det på en bærbar.
--
Det kan godt være en dårlig driver el. firmware hvis OP ikke har skiftet sit hardware ud på det sidste så prøv at lav en driver rollback i Windows og se om det løser dit problem.
--
0# Steelseries plejede at være ren ombytning, når de gik i stykker da jeg drev webhallen.
Så hvis der ikke er synlig fysisk skade, så burde de blot ombytte. Medmindre steelseries har ændret deres regler.
--
Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
Når det er Steelseries plejer jeg altid og skrive direkte til steelseries og høre dem , går oftest hurtigere
kan huske i elgiganten engang der skulle de sende til deres Egen RMA center eller hvad det hed .. for så at sende den til steelseries aligevel hehe
--
Game Computer:|X2 3800+|2gb ram|7900GT +VF700|Samsung 940BF 2ms|3dmark03 19751|3dmark05 9620|
USB-C stik lugter.
Afsted til mutanten. Hvis du taler med en flink medarbejder, får du måske en ny på stedet.
--