Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Tak til Proshop - H1

Af Gigabruger gamerdad | 05-03-2021 08:50 | 1426 visninger | 8 svar, hop til seneste
Jeg har netop modtaget mine penge tilbage fra mit H1-kabinet. Jeg frygtede en kort overgang, at de ville sende casen retur til mig med de nye skruer, men de tog det som en mand og tilbagebetalte det fulde beløb. Jeg elsker, når det sted man handler, har styr på sagerne og opfører sig ordentligt. Så fuld respekt herfra. .
--
#1
Dexofan
Bruger Aspirant
05-03-2021 08:52

Rapporter til Admin
Hej, hvordan fik du dem til at tage det retur? Har prøvet men de sagde nej og sendte mig blot de der skod skruer.
--
#2
Defterdar
Junior Supporter
05-03-2021 08:53

Rapporter til Admin
Tror du er gået forkert min ven: https://www.trustpilot.com[...] Spøg til side. Godt at i fandt den løsning som du fandt bedst. 7-9-13 har jeg dog aldrig haft problemer med proshop, så det kommer ikks som en overraskelse for mig :)
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
#3
TankBrutalis
Maxi Supporter
05-03-2021 08:54

Rapporter til Admin
#1 USA og Canadas domstol for sådan noget har krævet de tager h1 retur nu https://www.google.com[...] lige sket nu her
--
#4
gamerdad
Gigabruger
05-03-2021 09:12

Rapporter til Admin
#1 Da jeg ringede første gang sagde de det med skruerne. Så sagde jeg, at det kunne jeg ikke leve med. Den var tilbagekaldt i usa og jeg havde ikke lyst til at have en brandbombe i mit soveværelse, hvor børnene sover tit, uanset hvilke skruer de sendte. Han sagde lidt irriteret ok i telefonen, og bad mig tage den med reklamationsafdelingen. Dagen efter prøver jeg så det, men kan ikke komme igennem. Så jeg ringer igen til suppprt og spørger, om hvorfor der skal gå op til tre uger, mens I finder ud af, om jeg kan returnere den, når fejlen er kendt på forhånd. Først sagde han nej til retur. Så sagde jeg, at jeg havde fået noget andet at vide dagen før fra samme support. Lidt irriteret siger han så ok efter lidt pres på mig, (jeg stod fast) og sender en label. 15 dage senere fåe jeg at vide, at den er taget retur. Pengene kom dagen efter.
--
Sidst redigeret 05-03-2021 09:14
#5
Dexofan
Bruger Aspirant
05-03-2021 09:17

Rapporter til Admin
#4 Tak for information. Håbede lige de var blevet til at snakke med, men kan godt høre de ikke er meget for det. Ved ikke om jeg orker det bøvl, har sat skruerne i indtil videre og de har sendt en mail med der snart bliver sendt en ny riser.
--
#6
gamerdad
Gigabruger
05-03-2021 09:22

Rapporter til Admin
#5 Jeg synes de burde tage dem tilbage, hvis man har lyst til det. Det er en case til 2800kr der er tilbagekaldt i det land, de er produceret i. Man burde stå over for valget om en retur eller nyt riser-kabel. Brandfare er sgu ikke noget man bare lige fikser med et par skruer. Jo lavpraktisk gør man, men man bør også have lov til at returnere det, da det på ingen måde var en del af aftalen. Det er et kæmpe psykisk pres man giver brugerne. Den kan brænde fuxking sammen. Det er ikke alle almindelige mennesker, der har lyst til at pille med den slags med en case til små 3kilo.
--
#7
Die_Happy
Junior Supporter
05-03-2021 09:32

Rapporter til Admin
Jeg har kun haft gode oplevelser med Proshop.
--
5950x | RTX 3090 | WD Black SN850 2TB
#8
gamerdad
Gigabruger
05-03-2021 15:25

Rapporter til Admin
De har svært ved at køre webshop med run på, men det er nice, at jeg ikke skulle rode med nogle replacementskruer.
--

Opret svar til indlægget: Tak til Proshop - H1

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning