* Uofficiel Black/White liste V3
|
V: ProShop sidste chanceAf Junior Supporter Slettetbruger3072 | 19-02-2022 13:26 | 1542 visninger | 19 svar, hop til seneste
Kære HoL,
Første gang jeg uploader billede af produkt jeg afhenter kort tid efter.
Fortæl mig lige, eventuelt medarbejder fra ProShop, kalder i det her produkt for NYT eller outlet men blot til fuld pris uden og skrive "demovare"
Når jeg betaler fuldpris for et produkt, så skal der ikke være hår og snavs på den og pakken skal i hvertfald komme i fin stand. Anyways, jeg skrev for over et år siden omkring ProShop det blev bare frem og tilbage teorier osv. Her har i det folkens, jeg gav ProShop 1 sidste chance og det var så, sådan de leverede min vare. Bestilt igår og modtog her for 30 minutter siden.
En ting er sikkert, betaler ikke en krone for fragten, skal have fuld refundering om jeg så går rettens vej for sølle 49,- nu det princip sag.
Mail sendt ud til dem så de bevidst om det, lur mig om deres svar ikke bliver at JEG har rørt ved den. Har sørget for slet ikke røre posen overhovedet. Min lille hygge konsol blev bare til en lorte oplevelse. Sorry har aldrig været så frustreret, hvor jeg kommer fra arbejde til det her.
Hvad jeres meninger folkens? Er det okay at give FULD pris og få et åbent produkt, nå ja gud, serie nummer passer ikke med æsken så de har sat klister med serie nummeret. Lige opdaget det nu mens skrev det her vurderings tråd. --
Hvorfor ligger du denne klagesang under køb/salg?
Men nu vi er her vil jeg da sige at det på ingen måde vil kunne få mit pis i kog. Vi har glimrende lovgivning i Danmark der gør det muligt at retunere varer som man har åbnet der er købt over nettet, jeg kan sagtens forstå at Proshop smider nogen af de produkter tilbage i "ny" bunken, forretningen skal jo løbe rundt.
At boksen er en kende medtaget er hvad der kan ske når en papkasse ryger igennem transporten, det er det den er der for.
Tag en dyb indåndning, pust div. støv af plastikket, pak din konsol ud og kom videre i livet. -- Spil https://maze.game[...] nu! Hvordan vil du have vi skal kunne bedømme om din pakke (åbnet af dig) har været åbnet før?
Og desuden er det prisen for 14 dages returret - som vel er derfor du også har købt via nettet, fremfor at afhente selv -- AMD Ryzen 3900X, ASUS ROG Crosshair VII (WIFI), 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI Geforce GTX1080 ti Armor OC - Nænsomt kølet med H2o --
Sidst redigeret 19-02-2022 13:38 #1 #2
Svar til begge, synes i det fair at betale fuldpris på et produkt med snavs og finger aftryk osv?
Hvis ja.
Så har jeg sku en del lort der kan sælges, eventuelt en halv defekt PS5 disk udgave til 4449,- indlæser ikke CD'er :-) Virksomheden skal drives videre ;-)
Tænk at i sidder forsvarer det lort. Men hvis i har den mentalitet med og lade virksomheden vinde, så ved jeg ikke hvad fanden der går i jer, det princip sag. Men igen har en masse dyrt lort i kan få til fuld pris, brugt ja men det "nyt" i jeres øjne. You name it, Xbox series X, PS5 Disk eller et eller andet.
Angående 14 dage, ja men tænk også på sidst da de sendte mig ødelagte ting som jeg ikke kunne refundere et tab på mere end 2000,-
Jeg siger ikke at i skal skide på ProShop, men synes det her skal være påtale, de skal fandme ikke sende brugt lort til normal pris. Og stop med og acceptere det slags lort. -- Hvor ser du sammenligningen: en halv defekt PS5 disk udgave til 4449,- indlæser ikke CD'er
I forhold til: hår og snavs på den og pakken skal i hvertfald komme i fin stand
Lad være med at blande æbler med pærer
Benyt dig af din returret, kom videre -- AMD Ryzen 3900X, ASUS ROG Crosshair VII (WIFI), 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI Geforce GTX1080 ti Armor OC - Nænsomt kølet med H2o --
Sidst redigeret 19-02-2022 13:47 Jeg køber bevidst brugt, demo eller outlet så jeg er nok ikke den bedste at spørge.
kan du ikke bare returnerer den og så købe andetsteds? Jeg har ikke selv oplevet at modtage et brugt produkt som skulle være solgt som nyt. Jeg har til gengæld fået gode rabatter på “brugt”, som aldrig var taget i brug. -- SSUPD Meshlicious, 16gb DDR4 3600Mhz, 2060 super, Ryzen 3700x, SF600, B550i Strix, Kraken Z63.
Blacklist/scammers: Silvergoat, Maripyt, #3 Du smider vel pappet ud alligevel? Hvad forskel gør det?
Er du klar over hvor meget der skulle kasseres bare fordi pappet er i stykker???
Det er jo miljøsvineri i værste skuffe.. -- Main: I7 10700K - RTX3060 Pegasus - Strix z490-i - 32gb cl 12 2400mhz - Velka 3 - Noctua NH-D9i - 1tb 970 m2. #4 Blander ikke æbler med pære, men princip af lortet er ikke nyt og det skal man ikke tolerer. Hvis i din optik at give fuld pris og tingene ikke kommer som de var nye, så ved jeg sku ikke hvad skal sige om din værdsættelse af hårdtjente penge.
Man skal snakke højt om sådan noget, du aner ikke hvor godt store virksomheder slipper af med det lort, du er muligvis næste offer en dag. Who knows. -- #7, Jo, du sammenligner din defekte PS5 med en ny vare -- AMD Ryzen 3900X, ASUS ROG Crosshair VII (WIFI), 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI Geforce GTX1080 ti Armor OC - Nænsomt kølet med H2o #5 #6
Havde jeg købt brugt/outlet, så havde min kæft været lukket og slukket. Men det her er noget jeg påpeger med vilje, snakker højt med vilje, for der mange her som havde oplevet det samme, men fik aldrig medhold for folk støtter sådanne nogle virksomheder.
1-2-3 fejl Fint, mennesker fejler, men nu vi op på 10+. -- #8 Den er defekt, men hvis snavs osv ikke er brugt i dine øjne, så ved jeg ikke hvad du snakker om, for jeg tænker halv defekt så længe den køre, burde ikke være problem for dig jo.
Princip er et princip. -- #9, Brug din returret - som køberen før dig sikkert også har gjort - du har jo en vis erfaring ifb. med returnering -- AMD Ryzen 3900X, ASUS ROG Crosshair VII (WIFI), 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI Geforce GTX1080 ti Armor OC - Nænsomt kølet med H2o #11 Det kommer jeg til og gøre, men det her er en vurderings tråd, derfor håbede og håber stadig om at høre folks vurdering af situationen. Det ikke salg/køb.
Men det kan det hurtig blive send PM med med bud på mindst 1750,- og sæt 49,- oveni som fragt. -- Altså kan jo se ud som papkasser har været åbnet, kan også være papkassen har været beskadiget da de modtog den, der har hermed modtaget en ny kasse og pakket den om.
Dette kan sågar også være sket ved deres underleverandør at de selv har pakket den om.
Jeg siger ikke det ikke er en retur vare. Men ring da til dem og sig du ikke er tilfreds eller send retur
Ser ikke ud som om plastikken er pakket op -- Jeg synes stadig ikke det er i orden at sælge open box/outlet/demo varer uden at skilte med det. Det skal fremgå tydeligt.
Jeg købte en USB hub hos avexperten for nogle uger siden som var klart brugt. Den var ridset flere steder, et sted var et stykke plastik bukket og den var ikke pakket ind i papkassen. Den var solgt som ny og jeg må indrømme at det sgu også irriterede mig pænt meget. Når man køber noget i den tro at det er nyt så skal det også være nyt. Jeg brugte returretten og fik alle pengene tilbage uden problemer, men det er da irriterende at man skal bruge tid på at oprette en retursag, printe returlabel, pakke skidtet ned igen og afsted til pakkeshoppen. -- #13 Nu ku jeg ikk uploade en masse billeder, men plastikken har er "riv af" hul, og er krøllet, opladeren der medfølger er ikke sat ordenligt som der gøres fra fabrikken, jeg må lige understrege ar jeg har 3 forskellige switches gul, grå og lilla og de alle kom ens og aldrig på den her måde. -- #14 Havde pakken været ordenlig indeni uden snavs på skærmen og rester af hår osv hvor prisen også er outlet/demo model samt skiltet til, så havde jeg ingen problemer. Men når jeg køber et produkt som fremstå pæn og ren på billederne, uden deres typiske gule "Demovare" symbol, så har vi sku et problem, er det nyt så er det aldrig pakket op, er leverandøren der galt med, så konfrontere leverandøren aldrig involvere kunden ved mindre det tydeligt at inden det blev sendt var det lort og der dokumentation for det. Jeg ved i hvertfald der par virksomheder der kvalitets tjekker ved og blot kigge på emballagen og aldrig pille ved den, så de i hvertfald i god tro. Men ProShop har sku forsømmet mig mere end 10 gange, år 2022 forventede jeg at det ikke vil ske igen. Men næ nej. -- Ja det er da ikke ok
men send den retur
og prøv at finden andet hvad der ikke er nemt.
Promemet løst og ta så en tudekiks -- Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar Seriøst så køb dog et andet sted end Proshop ... -- Er vel bare en opringning før man går amok. Så enten får du gratis retur eller de smider nogle penge din vej :) --
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.
Begrundelse
Vores køb/salgs forum er til handler og ikke diskussioner om købte varer. derfor er tråden låst.
Låst af Thomas | 20-02-2022 01:14
|
|