Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Fona vil ikke tage mit headset tilbage, DEFEKT MIC

Af Monsterbruger Illum09 | 10-01-2011 23:01 | 2981 visninger | 53 svar, hop til seneste
Problemet: Min mikrofon har en KONSTANT flimrende og statisk lyd i modtager enden. Den er dog værst når jeg ikke snakker ind i mikrofonen. Situationen: Jeg var idag ude at bytte mit ovennævnte headset, da mikrofonen bliver vildt høj og statisk når jeg ikke snakker i den. Da jeg var ude i butikken(FONA), bliver jeg ekspederet af en mand(havde virkelig INGEN idé om problemet og vidste ikke hvad han skulle gøre). Han satte headsettet til en computer, og begyndte at høre musik i Windows Media Player, det skal lige siges at det er mikrofonen der er problemet og ikke lyden. Efter han har hørt nummeret færdigt I Windows Media Player, siger han følgende: "Høretelefonerne virker fint så jeg kan desværre ikke gøre noget, god dag". Jeg havde 10min til at komme på arbejde, så havde ikke rigtig tid til at diskutere det med den meget uvidende ekspedient. Jeg har nu fået en ven(ham som altid klager over det), til at optage den irriterende lyd på skype. Har derfor et "bevis" på problemet. Klippet er 16minnuter langt og er optaget mens jeg er AFK(away form keyboard). Jeg er 16år, kom alene ind i butikken. Kan ekspedienten evt. ikke kunne tage mig alvorligt og troede't at jeg bare var en teenager der ville have et nemt og hurtigt headset gratis, er det en realitet? Nu vil nogle af jer måske sidde og spørge jer selv om hvor fanden jeg vil hen med det her. Jeg vil blåt spørge om mit "bevis" er nok til at få mit pengene tilbage for mit headset, og kan nogle af jer "vouche" for mig og sige at det ikke er iorden at blive behandlet sådan. Måske er jeg lidt pylret, men jeg vil bare have de penge tilbage da jeg bruger mit headset hver dag i omkring 7 timer. Tak for jeres tid, håber på lidt gode råd. Jeg vil gerne uploade optagelsen af problemet.
--
>>Code is Poetry
#1
Raskolnikov
Junior Supporter
10-01-2011 23:07

Rapporter til Admin
Nej, dit "bevis" beviser ingenting. Optagelsen kan være af et hvilket som andet headset med mic. (sådan vil butikken udlægge det). Hvis du er overbevist om, at der ikke gemmer sig én eller anden fejl 40 i det her, så afsted til butikken igen og *forklar* problemet, således at ekspedienten ikke kan komme udenom en ordentlig test, eller finde en overordnet, som kan.
--
#2
Illum09
Monsterbruger
10-01-2011 23:15

Rapporter til Admin
#1 du mener altså ikke at en optagelse kan være godt nok, eftersom personen jeg skyper med siger mit navn 5 gange?
--
>>Code is Poetry
#3
illuzioN
Nørd Aspirant
10-01-2011 23:19

Rapporter til Admin
Hvis det er første gang fejlen optræder har du ikke krav på dine penge tilbage. Producenten har jf. Købeloven 1-2 reparationsforsøg. Så hvis du er overbevist om det er en defekt, så sig det skal sendes ind. Du skal indstille dig på at det kan komme tilbage, hvis fejl 40, med et teknikker gebyr der skal betales. Det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Så du kommer nok til at undvære det i en længere periode. Du kan evt. købe et billigt et i perioden ;)
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#4
Razzia
Monsterbruger
10-01-2011 23:20

Rapporter til Admin
Er du sikker på, at det er headsettet og ikke noget andet der er skyld i det? På mit tidligere kabinet var der rigtig meget støj fra min microfon, hvis jeg benyttede stikket i fronten af kabinettet, men ingen, hvis jeg satte stikket direkte i lydkortet bag i maskinen. Når du er 100% sikker, skal det selvfølgelig bare byttes af Fona.
--
#5
Slettetbruger5612
Super Nørd
10-01-2011 23:25

Rapporter til Admin
#0 Formoder at headsættet er under et halvt år gammelt. Hvad enten fejlen har været der fra dag et, eller opstået efterfølgende er du stadigvæk under garantien og derfor er det butikken der skal bevise at headsættet ikke er defekt. Ergo skal de tage det ind til undersøgelse/rep, alene baseret på baggrund af dit udsagn.
--
#6
illuzioN
Nørd Aspirant
10-01-2011 23:27

Rapporter til Admin
#4, de er ikke forpligtet til at ombytte det. Men er nu altid en dejlig ekstra service nogen udbyder :)
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#7
Illum09
Monsterbruger
10-01-2011 23:29

Rapporter til Admin
#3. Er du sikker på omkostningerne er på min regning?! :O #4. Det er anden gang jeg har dette headsets(Det andet solgte jeg privat). Jeg har aldrig haft problemer med mine indgange og benytter mig altid af input direkte fra lydkort. Jeg har haft 2 andre headsets og de har ingen dårlige virkninger i modtager enden. Er sikker på det ikke er min computer, men at det er mikrofonen på headsettet. - det er iøvrigt et Steelseries siberia v2
--
>>Code is Poetry
#8
Slettetbruger5612
Super Nørd
10-01-2011 23:31

Rapporter til Admin
#6 Faktisk er det sådan at du sagtens kan kræve varmen ombyttet, med mindre butikken kan bevidse at det forvolder dem uforholdsmæssigt store omkostninger. Og hvis det er et headset til under 500kr vil det aldrig være tilfældet.
--
#9
Illum09
Monsterbruger
10-01-2011 23:32

Rapporter til Admin
#5 Headsettet er købt 08-12-10 12:18, som det står på kvittering.
--
>>Code is Poetry
#10
Pikachu
Gigabruger
10-01-2011 23:33

Rapporter til Admin
Fona er generelt en skod butik når det kommer med hensyn til ombytning og reperation.. (Taler af egen erfaring) ;)
--
Der findes ingen dumme spørgsmål - kun dumme mennesker
#11
Slettetbruger5612
Super Nørd
10-01-2011 23:35

Rapporter til Admin
#7 Undersøgelses omkostninger er aldrig din regning med mindre de ingen fejl finder. Personligt laver jeg altid en lille ridse et ikke i øjenfaldende sted på de ting jeg sender til rep. og dokumentere det med at tage et billede. Eneste måde at sikker sig på at de ikke blot giver dig et ombyttet produkt og samtidig opkræver undersøgelses gebyr for manglende fejl ved produktet.
--
#12
illuzioN
Nørd Aspirant
10-01-2011 23:35

Rapporter til Admin
#7, du kan kun holdes ansvarlig for udgifter hvis der ikke findes defekt. Hvis fejlen udelukket skyldes dig selv, etc. anden software eller hardware i din maskine, falder regningen af på dig (fair nok IMO). Det jeg mente med fejl 40 :P Er det sort eller hvidt og er det den klips mikrofon?
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#13
Nissehamp
Nørd Aspirant
10-01-2011 23:35

Rapporter til Admin
#10 Det afhænger meget af hvilken Fona du er i (i øvrigt er det samme tilfældet for Hifiklubben) Nogle steder er de bare langt mere villige til at tage varer retur, ligesom at det også er en fordel hvis du virker kompetent mens du forklarer problemet ;)
--
Hi-fi-freak info om pc i profil :) E.T. didn't need an iPhone .. do you? :P
#14
Illum09
Monsterbruger
10-01-2011 23:37

Rapporter til Admin
#12. Det er blåt med mikrofon direkte til venstre "hørebøf" #10. Ja tak, det har jeg fundet ud af...
--
>>Code is Poetry
#15
Pikachu
Gigabruger
10-01-2011 23:38

Rapporter til Admin
#13 Ja ;)
--
Der findes ingen dumme spørgsmål - kun dumme mennesker
#16
illuzioN
Nørd Aspirant
10-01-2011 23:40

Rapporter til Admin
#8, kan du referere til den paragraf? For den har jeg ikke set endnu. Producenten har ret til at fejlsøge deres eget produkt jf. Købeloven. Det kan sælger ikke hæfte for hvis det evt. viser sig ikke at være fejlbehæftet. Så står sælger jo pludselig med et brugt produkt de ikke kan sælge ;) #14, ah, har vidst en sort mic til det gamle Siberia til at ligge. Men hjælper ikke meget.
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#17
Slettetbruger5612
Super Nørd
10-01-2011 23:43

Rapporter til Admin
#16 Det kan jeg desværre ikke, men kan henvise til de mange sager juristerne i vagthundende på ekstrabladet.dk har kørt efterhånden, hvor de netop gør brug af denne pragraf. Senest sagen om den defekte ipod touch.
--
#18
illuzioN
Nørd Aspirant
10-01-2011 23:48

Rapporter til Admin
#17, er du sikker på de ikke har været inde og vende ved virksomhedens eget værksted eller producenten? Kunden kan dog gøre krav på et ny varer, hvis reparationen ikke er sket inden for rimelig tid. Ved ikke om det er det du tænker på? :)
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#19
Illum09
Monsterbruger
10-01-2011 23:50

Rapporter til Admin
#17. Kan du linke, ville super gerne have så meget at referere til når jeg skal ud I fona imorgen igen
--
>>Code is Poetry
#20
illuzioN
Nørd Aspirant
10-01-2011 23:58

Rapporter til Admin
#19, du kan ringe til forbrugerklagenævnet. De kan vejlede dig ;) Men du skal indstille dig på at det skal sendes ind og du evt. hæfter hvis fejlen skyldes andet end headset. Det er desværre ikke korrekt hvad Daniel siger. Sagen han referere til er misforstået og forståeligt nok. Købeloven er ikke let at finde rundt i :)
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#21
Shtennek
Nørd Aspirant
11-01-2011 00:00

Rapporter til Admin
Er ked af det mester. Det er ikke dit headset men skype den er gal med. Jeg har samme problem. Men KUN ved brug af skype. Flere af mine venner har også problemet. Andre har ikke...
--
MSI 770-G45-AMD Phenom II X2 545 @ X3 3.0Ghz-PowerColor HD5770-Corsair HX520-Scythe Ninja-Hitachi DeskStar 160Gb-G.Skill 2x1Gb DDR3-Crucial 2x1Gb DDR3
#22
Illum09
Monsterbruger
11-01-2011 00:01

Rapporter til Admin
#20. Nu drejer dette sig ikke om en EU-forhandling, blåt mit headset. Tror du jeg behøves at gå igennem alt det? ( :( )
--
>>Code is Poetry
#23
Slettetbruger5612
Super Nørd
11-01-2011 00:04

Rapporter til Admin
#20 jeg vil nu mene jeg er rimelig sikker i min sag. Søgte lidt på det, og kom omkring denne tråd der linkes der videre til en masse godt læsestof. http://www.eksperten.dk[...] *Edit* Det gik vist lidt for hurtigt, det er et flere år gammelt spørgsmål og ingen af linkende virker. Men jeg holder nu stadigvæk fast i hvad jeg siger. Hvis det er forkert hvad jeg siger #24 så må du jo modbevise det ik' ;) Og her kan du bla. se den i brug. http://ekstrabladet.dk[...]
--
#24
illuzioN
Nørd Aspirant
11-01-2011 00:04

Rapporter til Admin
#22, Ah nej slet ikke - den falder under bagatel grænsen, så sagen kan slet ikke oprettes. Det jeg mente var at der var juridisk hjælp at hente hos forbrug.dk og hvad du kan gøre krav på - det du efterspurgte. Det mest oplagte sted :)
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#25
illuzioN
Nørd Aspirant
11-01-2011 00:15

Rapporter til Admin
#23,læs lidt længere nede i dit link, så er der en der fortæller det samme som mig. Nu er det ikke for at ødelægge tråden, men lad os få det helt på det rene: https://www.retsinformation.dk[...] Køberens mangelsbeføjelser § 78. Lider salgsgenstanden af en mangel, har køberen valget mellem 1) afhjælpning af mangelen, 2) levering af en anden genstand, der stemmer overens med aftalen (omlevering), 3) et passende afslag i købesummen eller 4) ophævelse af købet, hvis mangelen ikke er uvæsentlig. Stk. 2. Køberen kan ikke kræve omlevering eller afhjælpning, hvis gennemførelse af den valgte beføjelse er umulig eller vil påføre sælgeren uforholdsmæssige omkostninger. Der skal herved tages hensyn til salgsgenstandens værdi uden mangler, mangelens betydning, og om anden beføjelse kan gennemføres uden væsentlig ulempe for køberen. Stk. 3. Tilbyder sælgeren afhjælpning eller omlevering, kan køberen ikke kræve et passende afslag i købesummen eller ophævelse af købet. Stk. 4. Sælgeren skal opfylde krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering inden for rimelig tid, uden udgift og uden væsentlig ulempe for køberen, jf. § 79. Sker dette ikke, kan køberen kræve et passende afslag i købesummen, ophævelse af købet, omlevering eller, for så vidt dette kan ske uden uforholdsmæssige omkostninger, lade mangelen afhjælpe for sælgerens regning. § 79. Ved afgørelsen af, om afhjælpning eller omlevering er sket inden for rimelig tid, jf. § 78, stk. 4, tages navnlig hensyn til genstandens art, mangelens beskaffenhed og køberens behov for genstanden, herunder om sælgeren for egen regning har stillet en erstatningsgenstand til køberens rådighed. Stk. 2. Køberen kan holde købesummen tilbage, indtil krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering er opfyldt. Må mangelen anses for uvæsentlig, kan køberen dog ikke tilbageholde et beløb, som åbenbart overstiger, hvad det vil koste at afhjælpe mangelen.
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#26
Slettetbruger5612
Super Nørd
11-01-2011 00:23

Rapporter til Admin
#25 Ud fra hvad du poster kan jeg kun se at jeg har ret? stk 1 ) Det er købers valg stk 2) Et headset kan næppe vurderes som uforholdsmæssige omkostninger. stk 4) Jeg ved ikke helt hvad jeg skal kommentere der, synes den er lidt irrelevant. Da det omhandler tidsrammen butikken har til at finde en løsning. Her ses den også i brug igen. http://www.forbrug.dk[...]
--
#27
illuzioN
Nørd Aspirant
11-01-2011 00:49

Rapporter til Admin
#26, sælger har mulighed for afhjælpning som jeg understreger. Du skal læse det i sammenhæng. Hvis sælger tilbyder afhjælpning, kan køber ikke gøre krav på omlevering. Først hvis afhjælpningen ikke sker inden for rimelig tid kan man kræve omlevering. Kan ikke gøre det mere klart end det :) Det er vel også logisk. Ellers kunne alle gå ned og få ombyttet deres varer, selvom de ikke er defekte og skyldes udefra faktorer. Så ville der ikke gå langt tid før virksomheden drejede nøglen. Købeloven ligger dog op til at man kan lave en omlevering med det samme, men så bærer sælger risikoen for et evt. tab. Eksempelvis den tvist køber er udsat for i Ipod historien - det er mellem producent og sælger.
--
3GHz i3 540, Asrock p55 extreme, HD5750, 4GB DDR3, 64GB SSD Vertex, 12TB WD Green Power @ Highpoint 8p 2680 controller, Samsung 22' 2232BW
#28
Slettetbruger5612
Super Nørd
11-01-2011 01:05

Rapporter til Admin
#27 Jeg læser det igen, igen og igen men kan virkelig ikke se det du siger. Sælgeren har muligheden, men det er køberes valg. (med mindre det med urimelig udgifter for butikken) Og hvis afhjælpning ikke sker inden for rimelig tid ja så kan man ganske rigtigt kræve omlevering eller ophævelse af købet. Men her er vi over i at genstanden er blevet sendt til reperation enten for købers accept eller grundet det ville forvolde urimelige udgifter for sælger. Men jeg tror vi 2 ville kunne diskutere det her et par timer endnu uden at nå til enighed. Jeg føler mig ret så overbevidst om jeg har ret i denne her sag, og min fornemmelse er absolut ikke blevet mindre efter jeg kan læse at forbrugerrådet(#26) har dømt til købers fordel ud fra hvad jeg siger. Hvis der er nogen der har ret så skulle det jo gerne være dem ikke? At du vælger at tolke købeloven anderledes stiller jo egentligt kun dig selv dårligere ved fremtidige reklamations sager du måtte have, men ja.. Jeg takker af for nu, og beklager over for trådholder at jeg fik bragt tråden af sporet. Men jeg holder nu stædigt på du burde bevæge dig en tur derned og kræve en ombytning
--
#29
Shtennek
Nørd Aspirant
11-01-2011 03:33

Rapporter til Admin
#28 helt så nemt er det ikke. Køber har ikke ret til at bestemme før efter 3. Reparation. Sælger har 30 dage til at få varen repareret, ellers er det uden for rimelig tid. Også der kan køber bestemme hvad der så skal ske...
--
MSI 770-G45-AMD Phenom II X2 545 @ X3 3.0Ghz-PowerColor HD5770-Corsair HX520-Scythe Ninja-Hitachi DeskStar 160Gb-G.Skill 2x1Gb DDR3-Crucial 2x1Gb DDR3
#30
ehm
Gæst
11-01-2011 04:34

Rapporter til Admin
Det ER højst sandsynligt skype der skruer automatisk op for dit headset. Den funktion kan deaktiveres i indstillingerne.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#31
kawsper
Elitebruger
11-01-2011 06:12

Rapporter til Admin
# 29 > Der er ingen fast defination af rimelig tid. Køber har ret til at bestemme hvad han vil, også før 3. reperation. Hvor får du de 3. reperationer fra? Referer gerne til en paragraf. Stk. 2 læser jeg som at hvis det stiller butikken dårligt, så kan det ikke lade sig gøre. Jeg tvivler på en omlevering stiller butikken dårligt, de sender alligevel headsettet til producenten og får refusion eller et nyt headset som de kan sælge. Er det at være stillet dårligt? Der er sikkert heller ikke udgifter forbundet med det.
--
#32
lasse p.
Supporter Aspirant
11-01-2011 07:04

Rapporter til Admin
Du går bare ned i fona og siger ordret: "mikrofonen på det her headset har en løs forbindelse, det kan fanme ikke være rigtig i sælger mig sådan noget lort. og så var den sidste ekspedient så flabet at nægte mig en ombytning af min defekte vare, grundet teknisk uvidenhed." Så smider du lortet på bordet og kræver det byttet. End of story, hvis ikke den klap hat så vil bytte det så skriv det herinde så skal jeg sgu ringe derned for dig. Glem alt hvad de andre hoveder herinde skriver om at du kommer til at hæfte for det ene og det andet, det gør du ikke. Det er ikke andet end end konkurrence om hvem der kan pisse længst, sikkert grundet ustyrlige hormoner, men hvertfald ikke relevant i din sag. Gå du trygt ned og beklag dig og helst højlydt. Det virker som regl bedst.
--
#33
Luske!
Mega Supporter
11-01-2011 08:47

Rapporter til Admin
Vil da også blande mig i diskussionen ang. § 78. Butikken har i forbrugerkøb krav på at tilbyde afhjælpning, hvilket er ikke er tilfældet i handelskøb. Forbrugeren kan, hvis afhjælpningen vil være en urimelig byrde, forlange varen ombyttet - er der samtidig tale om et produkt som er vigtigt for en, en mobil som er svær undvære, kan forbrugeren samtidig kræve en låne-model. Hvis man interesserer sig lidt for området, kan Thomson anbefales, de har en kommenteret udgave som går i dybden med både tidligere domspraksis samt bemærkningerne
--
Jeg ønsker mig sådan en kæreste som ikk hedder .jpg til efternavn
#34
Thomas9999
Monsterbruger
11-01-2011 08:56

Rapporter til Admin
#25 Det er når du har købt den. Hvis der er en fejl fra fabrikken af. Du får svært ved at bevise at det ikke er dig der har forsaget fejlen.
--
#35
DEVIL_DK
Guru
11-01-2011 08:58

Rapporter til Admin
det er 99% sikkert en software fejl i skype, min opføre sig også sært og en af mine venners gør det også.
--
*MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*Asus 5870 1GB* *G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#36
wizard
Ny på siden
11-01-2011 09:10

Rapporter til Admin
Jeg tror altså også det bare et skyper der driller, men kan du ikke prøve at optage med windows optage programmet, eller et andet lokalt program ? Dét burde jo tese, om det er skype der støjer. Hvis støjen stadig er der, så smid mic'en bag i computeren, da der kan komme meget støj ind i ledningen der går imellem kabinettet i fronten og bundkortet :) har selv samme problem :) Held og lykke :)
--
#37
DEVIL_DK
Guru
11-01-2011 09:14

Rapporter til Admin
#32 med den tale måde ville jeg bede dig forlade burikken til du kan snakke ordntlig til mig, der er ingen beviser for det er en løs forbindelse men nærmere en software fejl. du er åbenbart typen der tror hvis man sviner folk til springer de igang og yder god service, jeg har selv arbejdet med rma og tro mig, det virker direkte modsat, jeg har enda sagt ti en kunde at jeg ville ligge røret på nu også kunne han ringe tilbage når han kunne tale ordntlig.
--
*MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*Asus 5870 1GB* *G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#38
Thomas9999
Monsterbruger
11-01-2011 09:24

Rapporter til Admin
#32 Hvis du siger noget posivtivt til en anden person hvad sker der så? Hvis du sigter en laser ind i et spejl hvad sker der så? Alt hvad man gør bliver sendt lige tilbage til en
--
#39
kawsper
Elitebruger
11-01-2011 09:38

Rapporter til Admin
#37: Okay så lad mig omformulere for ham Sig ordret (og gerne til en chef): "Hej søde fona-mand, jeg købte et headset for omkring en måned siden, og det virker som om det har en løs forbindelse, da mikrofonen giver lidt knas. Det er faktisk så slemt at jeg slet ikke kan snakke med mine venner online som var formålet med købet. Jeg var efterfølgende hernede, og fik afvide af en af dine flinke, kloge og smarte kolleger at mit headset virkede fint. Han var faktisk så smart at han kunne teste min mikrofon ved at afspille en mp3-fil gennem høretelefonerne! Da jeg desværre ikke havde tid til at høre mere om hans virkelig smarte og videnskabelige eksperiment blev jeg nødt til at tage på arbejde. Jeg vil dog gerne høre mere, da jeg stadig oplever problemer med mit produkt." Var det bedre? ;-) Du kan også komme ind på hvordan de definerer god service, og om de selv synes de lever op til det. Og husk at nævn at du er glad for at handle i deres butik.
--
#40
DEVIL_DK
Guru
11-01-2011 09:47

Rapporter til Admin
#39 #0 har jo kun problemer med skype og en af hans venner som han selv skriver, har han prøvet med andet software nej, kunne det tænkes det er skype der er skyld i fejlen ? Som jeg skriver har mig og en af mine venner somme tider samme problem, det knitre, han lyder somme tider metalisk. men når vi bruger andre programmer er der ingen ting. og nej din nedladne måde at tale på er ikke bedre. man får nu engang mest ud af at snakke normalt og måske med en smugle respekt.
--
*MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*Asus 5870 1GB* *G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#41
lasse p.
Supporter Aspirant
11-01-2011 11:29

Rapporter til Admin
37# jeg har set ekspedienter behandle kunder så flabet du aldrig vil drømme om det. Og efter hans første dårlige behandling må man sgu smide hanskerne. Jeg ved ikke noget værre end flabet selvfede skænke paver og selvom jeg siger min mening lige ud uden at pakke det ind i fløjel så virker det 100 procent hver gang.
--
#42
Biot
Ny på siden
11-01-2011 11:53

Rapporter til Admin
du bliver nød til at være 100% sikker på det ikke er dig der laver en fejl. også gå til butikken med problemet. og hvis han ikke kan finde ud af teste det (tsk) så gør det for ham så han kan høre fejlen.. arbejder selv i butik, og de gange der er kommet kunder ind og sagt "DET VIRKER IKKE" hvor efter man har kigget på producket i 2sek og kunne se det bare er en stor fed fejl 40. så bliver man lidt irriteret. men hvis du er sikker på det er en fejl i produktet så skal han tage imod det og prøve at lave det, eller finde noget nyt (ofte nemmest hvis det er lowcost)
--
#43
Illum09
Monsterbruger
11-01-2011 12:33

Rapporter til Admin
#40. Har nu været på ventrilo, når jeg holder "push to talk" knappen inde, kommer lyden igen. Jeg synes også det er mærkeligt at det KUN er mit headset der gør det. Eftersom mine 2 arena partnere har det samme headset og det virker perfekt. Jeg må vel lave en blanding af #39 og #32
--
>>Code is Poetry
#44
DEVIL_DK
Guru
11-01-2011 12:38

Rapporter til Admin
#43 ja men laver det samme fejl der er det nok defekt men du skrev bare du ikke havde prøvet med ander programmer. Jeg vil stadig råde dig til at snakke ordntlig til dem alle kan jo lave fejl eller misforstå. evt sørg for at komme til at snakke med en anden experient, gerne en der ser lidt nørdet ud :)
--
*MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*Asus 5870 1GB* *G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#45
Lau,Henrik
Maxi Nørd
11-01-2011 12:41

Rapporter til Admin
#44 Findes den slags i Fona? Jeg troede det var 15% Bumsede drenge, der intet ved om elektronik og 85% tyggegummi gnaskende piger... Jeg har sgu opgiver at købe i den normale "it kæder"...
--
I7-950|850W PSU|128GB SSD|SABERTOOTH X58|6 GB DDR3 RAM|1,5 TB HDD|1,5gb GTX 580|BenQ 24"| Razer Megalodon|Razer Lycosa|
#46
kawsper
Elitebruger
11-01-2011 13:44

Rapporter til Admin
# 45 > De har en rigtig god "nørd" i Fona i Hillerød, nærmere bestemt i slotsarkaderne.
--
#47
CC
Gæst
11-01-2011 14:26

Rapporter til Admin
Hej, Nu læste jeg ikke hele tråden igennem, men du siger du bruger skype til at kommunikere med. I skype har du en indstillingsmulighed for at få din microfon til at skrue automatisk op for input hvis dette er lavt. Funktioner -> indstillinger -> lydindstillinger (mener jeg den hedder). Desuden vil jeg anbefale dig at teste dit headset i et andet miljø end dit ejet, da det alene vil kunne udelukke en lang række årsager.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#48
Illum09
Monsterbruger
11-01-2011 14:26

Rapporter til Admin
Har desværre ikke set nogle "nørder" i min lokale FONA. #45's definition passer desværre i det her tilfælde.
--
>>Code is Poetry
#49
CC
Gæst
11-01-2011 14:27

Rapporter til Admin
^ Det skal lige siges at den indstilling skal slås FRA, og sæt microfonens input til lidt over middel, så Input ikke bliver for højt, og evt. skaber støj.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#50
zarko
Semi Nørd
11-01-2011 15:14

Rapporter til Admin
100pro at det er et onboard lydkort som gør det
--
i5-760@4ghz, 4GB A-DATA 1600mhz,GTX285, AUDIGY 2, MAXIMUS FORMULA 3, CM 1000W, CM 690 Advanced II, ViewSonic VX2268WM 120hz, MOMENTUS XT
#51
Lau,Henrik
Maxi Nørd
11-01-2011 16:50

Rapporter til Admin
Hold da kæft jeg failer til at stave i #45... #50 jeg tvivler på at det er et onboard lydkort der er problemet... Jeg har samme problem med mit Megalodon (der har eget lydkort)
--
I7-950|850W PSU|128GB SSD|SABERTOOTH X58|6 GB DDR3 RAM|1,5 TB HDD|1,5gb GTX 580|BenQ 24"|Razer Megalodon|Razer BlackWidow|Roccat Kone+|
#52
M.Mikkel
Supporter
11-01-2011 17:02

Rapporter til Admin
#48 hvis du er så overbange hvorfor købte du så ikke en der var samlet. som du er/har det var det sku nok bedst
--
Imac 27 I7 2,8.Macbook pro 13. Iphone 4.ipad 64
#53
M.Mikkel
Supporter
11-01-2011 17:05

Rapporter til Admin
Ups Fejltråd
--
Imac 27 I7 2,8.Macbook pro 13. Iphone 4.ipad 64